|
|
JanM
|
|
|
We zijn los! En er zijn nog heel veel teams beschikbaar in Feyenoord goes 2 the PL
Arsenal heeft nieuwe manager
LONDEN - Het seizoen bij Arsenal begon met het aankondigen van de nieuwe manager: JanM_OSM.
Arsenal heeft er dit seizoen alle vertrouwen in, want JanM_OSM is een naam met allure. De voorzitter van Arsenal was dan ook zeer verheugd dat de ervaren oefenmeester voor Arsenal koos.
Op de eerste persconferentie van Arsenal maakte JanM_OSM een goede indruk. Vooral toen hij de legendarische woorden sprak: "SinterClasie!". |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Geen partij voor Southampton! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Moedig en nobel van je om een heel seizoen aan die prutsers te besteden ;-P
Ben erg benieuwd waar je staat als wij elkaar treffen in ronde 19! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Hoogie, is De Gea voor weinig te koop? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 02 april 2014 - 01:05 schreef JanM het volgende:[..] Moedig en nobel van je om een heel seizoen aan die prutsers te besteden ;-P Ben erg benieuwd waar je staat als wij elkaar treffen in ronde 19! Bovenaan natuurlijk! ;) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Dat wordt Courtois scouten voor jou! ;) |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Nee, natuurlijk niet! |
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
De moderator van de competitie is op de hoogte gesteld van je aanvraag. Wil je niet wachten? Dan is het mogelijk om een andere competitie te kiezen.
Ik ga ook maar weer een keertje meedoen |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Zekers!
En Stylzz, het kan nog! ;) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Craaf ook nog even toetreden! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Kom op cravie, dan kan 'ie daarna open voor andere deelnemers! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Heb je FR-D@@n al toegevoegd JanM? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Cravie, we wachten op jou! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Tjonge jonge! Toen die moderator was moesten we ook altijd wachten pfff!!! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Hahahaha, dat is bijna een jaar terug :)) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Zit gewoon geen tempo in! :) |
|
|
|
|
craven
|
|
|
whooooooppppp aanvraag gedaan :)))) |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Je wacht maar ff!!! ;) |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: hahaha woord is nu aan JanM... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ikwinwellicht gaat naar Southampton
SOUTHAMPTON - Southampton heeft Ikwinwellicht vastgelegd als oefenmeester voor dit seizoen.
De ervaring van Ikwinwellicht (429 wedstrijden) is indrukwekkend. Supporters en publiek verwachten daarom veel van Southampton dit seizoen. Ikwinwellicht benadrukt vooral dat er versterkingen moeten komen: "Zelfs een topcoach is zo goed als zijn beschikbare materiaal." Een incident bij de perspresentatie was dat Ikwinwellicht met luide stem "GET TO THE CHOPPAH. Wij gaan winnen, alleen met hoeveel is de vraag." riep. Volgens hem was het bijgeloof, hij wil dat altijd aan het begin van het seizoen roepen om zo de goden gunstig te stemmen. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Kutkrant,staat nix over mij in. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Verschil moet er wezen.. ;) |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 april 2014 - 15:24 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Ikwinwellicht gaat naar SouthamptonSOUTHAMPTON - Southampton heeft Ikwinwellicht vastgelegd als oefenmeester voor dit seizoen. De ervaring van Ikwinwellicht (429 wedstrijden) is indrukwekkend. Supporters en publiek verwachten daarom veel van Southampton dit seizoen. Ikwinwellicht benadrukt vooral dat er versterkingen moeten komen: "Zelfs een topcoach is zo goed als zijn beschikbare materiaal." Een incident bij de perspresentatie was dat Ikwinwellicht met luide stem "GET TO THE CHOPPAH. Wij gaan winnen, alleen met hoeveel is de vraag." riep. Volgens hem was het bijgeloof, hij wil dat altijd aan het begin van het seizoen roepen om zo de goden gunstig te stemmen. Je heb iig goed ingekocht vriend! ;) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Spelertjes van United zijn welkom! :) |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
'GET TO THE CHOPPAH'
Hahaha! Ik ga stuk :') |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
of moet ie nog zijn team kiezen..? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Cravie moet eerst Westham geselecteerd hebben en ik zie 'm nog niet in de managerlijst ...
Hou het vanavond wel even in de gaten en gooi 'm open zodra craaf erbij staat!
Trouwens nog helemaal geen computertranfers vandaag #%$#%@%$#$%@#%@$%^#@%#. I need more money to compete with Hoogie! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 april 2014 - 19:34 schreef JanM het volgende:[..] Cravie moet eerst Westham geselecteerd hebben en ik zie 'm nog niet in de managerlijst ... Hou het vanavond wel even in de gaten en gooi 'm open zodra craaf erbij staat! Trouwens nog helemaal geen computertranfers vandaag #%$#%@%$#$%@#%@$%^#@%#. I need more money to compete with Hoogie! tja, ik wil ook van Lambert af om een nieuwe keepert erbij te kopen! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Zo'n oude speler van > 10 miljoen raak je echt niet kwijt voor marktwaarde + 2 miljoen, sorry. Denk dat je blij mag zijn met 10 ... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 april 2014 - 22:58 schreef JanM het volgende:[..] Zo'n oude speler van > 10 miljoen raak je echt niet kwijt voor marktwaarde + 2 miljoen, sorry. Denk dat je blij mag zijn met 10 ... Jawel man.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Maar ik wil hem wel een beetje snel kwijt. Verwacht hem voor zijn marktwaarde wel vrij snel kwijt te zijn. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 april 2014 - 23:42 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Maar ik wil hem wel een beetje snel kwijt. Verwacht hem voor zijn marktwaarde wel vrij snel kwijt te zijn. Ik heb Källström al vanaf dag 1 te koop staan voor ongeveer zijn marktwaarde (ook nog eens minder dan 10 miljoen) en die raak ik ook niet kwijt ... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Het wachten is wederom op jou! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Zo eerst maar eens kijken of mijn scout zijn werk goed gedaan heeft en ik Balotelli kan toevoegen aan mijn kampioensteam! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 april 2014 - 00:06 schreef JanM het volgende:[..] Ik heb Källström al vanaf dag 1 te koop staan voor ongeveer zijn marktwaarde (ook nog eens minder dan 10 miljoen) en die raak ik ook niet kwijt ... Zag het ja. Pech denk ik. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Davis - 29 en ook een middenvelder - verkocht ik wel snel voor 10 miljoen terwijl ie 8 waard is. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Ik heb de competitie opengegooid en één minuut later waren Chelsea, ManCity en Spurs al voorzien van een manager! Die van ManCity is een rookie, maar die andere 2 hebben behoorlijke successen behaald ... ben benieuwd! |
|
|
|