|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Goede zaak. Nu al 11 managers. West Ham is nog steeds vrij Cravie! Opschieten man! ;) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 april 2014 - 13:08 schreef JanM het volgende:Ik heb de competitie opengegooid en één minuut later waren Chelsea, ManCity en Spurs al voorzien van een manager! Die van ManCity is een rookie, maar die andere 2 hebben behoorlijke successen behaald ... ben benieuwd! Die van Chelsea is volgens mijn een Ajacied. Kunnen we in ieder geval onze trainingskampjes kwijt! ;) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Krant gaat alweer grotendeels over Southampton! Komt helemaal goed! :) |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Je leest zeker nog steeds de krant van gisteren? Clear je cache zelfbevlekkert! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Stond andere tekst in dan gister (eergister nu)!? Maar goed, zou kunnen.
Eerste driepunter binnen in ieder geval! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Mooie uitslag! Vanavond meteen (gezien de OSM geschiedenis) een topper op het programma! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Same here + eerste blessure!
Succes morgen tegen de koploper! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Komt goed! En anders is het een kutspel. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 april 2014 - 14:49 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Goede zaak. Nu al 11 managers. West Ham is nog steeds vrij Cravie! Opschieten man! ;) ehhh waren we al begonnen?? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Je wilde de schuld van die eerste nederlaag natuurlijk bij de computer kunnen leggen ;-P |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Ja! Maar buiten dat? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Jij begint over STORING hahaha. Ik dacht bij OSM, maar uitslagen komen er zo aan! Jij 4e en ik 5e .. eens kijken hoe we er zo voorstaan! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Hahaha kan niet inloggen slimpie, maar jij dus wel? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Ik eerste, jij derde en Chelsea in the middle! Hier de uislagen met tch we een verrassing dat T Bosi 3-3 heft weten te houden:
Stoke City 3 - 1 Hull City Manchester United Seizoenskaarthouder 3 - 1 Gelimiteerd Newcastle United Norwich City 0 - 0 Gelimiteerd Manchester City Cardiff City 0 - 6 Premium seizoenskaarthouder Arsenal West Bromwich Albion 1 - 3 Seizoenskaarthouder Chelsea Swansea City Gelimiteerd 4 - 2 Gelimiteerd Everton Liverpool Premium seizoenskaarthouder 3 - 3 Premium seizoenskaarthouder Southampton Fulham Gelimiteerd 1 - 2 Gelimiteerd Sunderland Crystal Palace 0 - 0 Gelimiteerd Tottenham Hotspur Aston Villa Gelimiteerd 0 - 1 Gelimiteerd West Ham United |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Voorlopig moet jij eerst op bezoek bij T ;-P |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Met manU moet dat mogelijk zijn! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Dat dacht Bosi ook met Liverpool, thuis nota bene! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Hahahaha Liverpool, zegt genoeg Jan! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Kijkend naar de specs had T gewoon moeten winnen! HUP T! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Inderdaad opvallend dat ik de meeste kansen had tegen Bosi. Maar goed, gelijkspelletje is ook niet gek! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Eigenlijk wil je gewoon heel graag meedoen. ;) |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Rode kaart, daarna twee goals van T, denk dat het vooral daaraan heeft gelegen. Ach ja..!
Je schopt Coutinho er ook meteen voor 6 wedstrijden uit, dus bedankt hè ;) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Blijft een raar spel ... Mijn tegenstander 1 doelpoging maar mijn keeper MotM. Moet wel een wereldredding geweest zijn dan hahaha
Arsenal vertrouwt op JanM_OSM
LONDEN - In Londen zijn ze best tevreden met hun manager JanM_OSM.
Op het moment dat JanM_OSM de training bij Arsenal overnam waren de verwachtingen hoog gespannen. JanM_OSM is zonder meer een grote naam in het trainersgilde: 11 behaalde doelstellingen gewonnen en nog steeds gretig naar meer. Met Arsenal zou dat dan moeten gaan gebeuren.
JanM_OSM heeft zijn team al aardig op de rails gekregen. "De 1e plek op de ranglijst is een mooie uitgangspositie," zo vind hij. "Nu moeten we deze vorm nog zien vast te houden." De selectie van Arsenal lijkt in ieder geval voldoende kwaliteit te hebben om de ambities van de manager waar te maken. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 07 april 2014 - 06:12 schreef Bosifyable het volgende:Rode kaart, daarna twee goals van T, denk dat het vooral daaraan heeft gelegen. Ach ja..! Je schopt Coutinho er ook meteen voor 6 wedstrijden uit, dus bedankt hè ;) Geen probleem! Die Coutinho was al de hele wedstrijd aan het huilebalken. ;) |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Ik heb m'n eerste totaal onverdiende thuisnederlaag alweer te pakken, Scheißespiel. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Oh oh, eerste trainingskamp tegen. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Ook uit bij Chelsea alle statistieken in mijn voordeel en weer verloren. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Dat je de scheids hebt omgekocht! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Na 4 wedstrijden weer bovenaan ranglijst + managerpuntenklassement. Maar eens kijken of ik dat tegen Bosi en vervolgens Hoogie vol kan houden ... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
tering, had El ahmadi als centrale verdediger staan naast Vlaar. Dat verklaard die 0-5 denk. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
WTF? Eerste topper, TK tegen, thuis met 2-4 de boot in tegen Bosi. Reserveer dus iig een TK voor de return! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
me sad. Potjes willen nog niet echt gunstig uitvallen. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Weer verloren, nu van een comp, en dat terwijl we weer beter waren. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op donderdag 10 april 2014 - 00:28 schreef JanM het volgende:WTF? Eerste topper, TK tegen, thuis met 2-4 de boot in tegen Bosi. Reserveer dus iig een TK voor de return! TK tegen? Besloten training. Jankert :P |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010