|
|
JanM
|
|
|
quote:Op woensdag 23 april 2014 - 06:21 schreef Bosifyable het volgende:Idd, en minder balbezit, en minder op zijn helft gespeeld. Wat een kutteam dat Chelsea :P Klopt, maar voor de spanning zou het leuk zijn als ze vanavond winnen ;-P |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Met ze bedoel je natuurlijk Southampton! ;) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Tuurlijk niet! Ik had het over spanning om de bovenste plaats ;-P |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Hoezo? Is de enige prijs die ik nog kan winnen ... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Southampton kan er nog 2 winnen.. ;) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: En bedankt hè T ... de kans op de titel is voor mij nu ook zo goed als verkeken! Hoogie en Bosi zijn de lachende derde (en vierde) $#!@~!#@%$!#@!%#%@! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 24 april 2014 - 00:22 schreef JanM het volgende:[..] En bedankt hè T ... de kans op de titel is voor mij nu ook zo goed als verkeken! Hoogie en Bosi zijn de lachende derde (en vierde) $#!@~!#@%$!#@!%#%@! huh? Deze overwinning had ik niet verwacht. Moest notabene m'n 2 beste middenvelders missen. Nederlaag had ik eigenlijk al ingecalculeerd... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Anyway, sta ik 1 keer vijfde. Goede zaak! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Tweede, whoopwhoop!
Weten jullie trouwens wat ik met mijn 47 miljoen moet doen? Tot nu maar 1 speler gekocht, en de rest die ik kan kopen lijk ik niet nodig te hebben :') |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 24 april 2014 - 06:53 schreef Bosifyable het volgende:Tweede, whoopwhoop! Weten jullie trouwens wat ik met mijn 47 miljoen moet doen? Tot nu maar 1 speler gekocht, en de rest die ik kan kopen lijk ik niet nodig te hebben :') Aan mij doneren? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Je kan bovendien toch nog wel een jonge keeper erbij scouten? Of een goede verdediger. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Blijft toch nog spannend bovenin! ;) |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op donderdag 24 april 2014 - 00:55 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] huh? Deze overwinning had ik niet verwacht. Moest notabene m'n 2 beste middenvelders missen. Nederlaag had ik eigenlijk al ingecalculeerd... Zou ik ook zeggen hahahaha, toppert! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op donderdag 24 april 2014 - 06:53 schreef Bosifyable het volgende:Tweede, whoopwhoop! Weten jullie trouwens wat ik met mijn 47 miljoen moet doen? Tot nu maar 1 speler gekocht, en de rest die ik kan kopen lijk ik niet nodig te hebben :') Heb ook nog 71 miljoen....moet je ermee? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
pffff, ik voelde het al aankomen. Win ik uit van JanM waar ik normaal zonder TK nooit van win, ga ik de volgende wedstrijd thuis tegen de nr laatst de boot in.
Kutspel. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Geldski heeft de handdoek geworpen zie ik.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Dat kut Cardiff heeft sowieso maar 5 doelpunten gemaakt in 18 wedstrijden.. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
En Hoogie verliest zowaar! |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Weer punten laten liggen voor Hoogie!! Bosi komt snel dichtbij.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Ondanks dat je veel en veel sterker bent, is die tactiek van ze vrij kut om tegen te voetballen. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: OSM houdt het spannend! |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Laat Giggs het maar doen, opgevolgd worden door van Gaal is nog veel erger. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Niets voor Hoogie olé olé |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Weer de 4-4-2A die hem de das omdoet. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Ik dacht ook dat 4-4-2A een goeie opstelling was met DS 10, het leverde mij 6 verliespartijen uit 8 op, ook tegen MU.
Edit; Onee ik speelde 4-3-3 tegen MU, shit.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 april 2014 door Gerard_FR -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Interessant gemiddelde..
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Heeft 'ie in speelronde 1 t/m 7 gespeeld? ;) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Dat maakt het wel een heel wazig verhaal dan :') Maar goed, kijken hoe 'ie het vanavond doet! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
hmmm, weer een gelijkspelletje.. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Premium seizoenkaart verlopen, dus wees blij. Anders had je verloren :P |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Hoogie's voorsprong was ooit 9 punten ... |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Vanavond weer een plaatsje stijgen, of wordt de afstand groter?
En dat TK hè Jan, doe het niet ;) |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Hahaha, I'm doomed. Ik zat eens naar m'n team te kijken dacht bij mezlef; ja, deze zijn nou echt goed. Hoge scores, mooi gemiddelde en zo.
Tot ik bij Jan ging kijken, waar bijna iedereen over de honderd zit :') Fuck it, ik tover wel wat uit de hoge hoed. Hoop ik. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Rode kaart in de tiende minuut. Als je dat nodig hebt om te winnen.. :P |
|
|
|