|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Normaal scoort Messi vier keer, maarja.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Volgend seizoen beter ;-P |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Messi mag topscorer worden, heb je toch nog een prijs(je) ;-P |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Bosi deelt in de malaise van het echte Liverpool: ZONDE!
HUP T! Pak die beker! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Helemaal vergeten iets aan de opstelling te doen :/ Ach ja, zolang ik de derde plaats maar vasthoud! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Zou mooi zijn! Meestal lig ik er al heel snel uit in de bekert.. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Anti voetbal wint niet altijd! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
pffff, verliezen ondanks trainingskamp en die gozert was al 3 dagen niet ingelogd. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
owww je moet ook af en toe inloggen... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Jammer! Had je een gelijkspel gegund (en Hoogie ook ;-P)! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Gerard WTF ??? Stiekem TK ingezet of had mijn team gewoon een complete offday? |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Dat plus een rooie kaart voor jou, hahahaha |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Als je dan tegen Hoogie maar hetzelfde doet, dan word ik misschien toch nog kampioen? |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Over een paar top spelers op huurbasis valt natuurlijk altijd te praten. Zit wat krap in goeie verdedigers. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 mei 2014 - 20:19 schreef Gerard_FR het volgende:Over een paar top spelers op huurbasis valt natuurlijk altijd te praten. Zit wat krap in goeie verdedigers. Doe normaal man! Je was zo lekker bezig!! :) |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Tuurlijk, en als Jan voor mij Alex Sandro en Mangala of Montoya scout ben ik nog beter bezig. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
ik moet nu gewoon zelf alles winnen en hopen op (een) OSM-zeperdje(s) van Hoogie ... |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Alle topclubs werken samen met een andere club Jan, is niks mis mee. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
KUT. Weer zo'n gelijkspelletje. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Afgehaakt voor de titel. No offence, maar verliezen van Swansea kan echt niet :') |
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
quote:Op zondag 11 mei 2014 - 09:25 schreef Bosifyable het volgende:Afgehaakt voor de titel. No offence, maar verliezen van Swansea kan echt niet :') Sorry maar we waren vandaag net iets beter |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Wel ff wennen dat de wedstrijden nu om 19:00 uur gespeeld worden ...
En T, WTF gebruik je een TK tegen mij? Verwacht je nog een zeperd van Hoogie tegen Chel$ea of zo? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Gekkenhuis, wist ik helemaal niet :') Onvoorbereid tegen Chelsea aangetreden, toch 3-1 gewonnen. Goed werk van de assistent! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 - 20:54 schreef JanM het volgende:Wel ff wennen dat de wedstrijden nu om 19:00 uur gespeeld worden ... En T, WTF gebruik je een TK tegen mij? Verwacht je nog een zeperd van Hoogie tegen Chel$ea of zo? Tis meer dat jij de sterkste tegenstander bent die ik nog tegenkom.. ;)
Heb ook nog een TK voor de bekerfinale. Hoop die te winnen en 4de te eindigen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 mei 2014 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 - 21:16 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Tis meer dat jij de sterkste tegenstander bent die ik nog tegenkom.. ;) Heb ook nog een TK voor de bekerfinale. Hoop die te winnen en 4de te eindigen. Klasse T!!!!
Pak maar een punt tegen Jan, pak ik Chelsea wel in voor je! :) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 14 mei 2014 - 10:02 schreef hoogvliet010 het volgende:[..] Klasse T!!!! Pak maar een punt tegen Jan, pak ik Chelsea wel in voor je! :) Held!!!!! :):):) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
BelacheLIJK! Maar van harte T en Hoogie. Volgend seizoen ook maar eens 4-5-1 spelen ... |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Hoppa! Bedankt voor de samenwerking T! ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dit riekt naar criminele organisatie.. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op woensdag 14 mei 2014 - 20:00 schreef JanM het volgende:BelacheLIJK! Maar van harte T en Hoogie. Volgend seizoen ook maar eens 4-5-1 spelen ... Laf hoor, met teruggetrokken middenvelders spel je dan 9-0-1 |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Met scherpe counters kun je dan blijkbaar van (vrijwel) iedereen winnen! Toch T? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Next season Spanje?
Zo ja, dan zou ik graag met Atletico spelen! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: tja, 4-3-3 is bij balverlies ook al gauw 4-5-1, met inzakkende vleugelspelers. 4-5-1 is praktisch gelijk aan 4-2-3-1. Dat systeem wordt door veel clubs in Europa gehanteerd. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Graag gedaan hoogie! :) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: MogeLIJK! Alleen speel ik met OSM 4-5-1 op balbezit en pressie naar voren. Niet op de countert! ;)
Overigens verlies ik vaker van jou dan dat ik van je win.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 14 mei 2014 - 20:00 schreef JanM het volgende:BelacheLIJK! Maar van harte T en Hoogie. Volgend seizoen ook maar eens 4-5-1 spelen ... haha, jouw systeem werkt toch prima man! Kijk hoe vaak je kampioen bent geworden! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op donderdag 15 mei 2014 - 16:21 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] MogeLIJK! Alleen speel ik met OSM 4-5-1 op balbezit en pressie naar voren. Niet op de countert! Aha!! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Gefeliciteerd met het kampioenschap hoogie! |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Hoppa weer 0-6 gewonnen, penalty in de eerste minuut 0-3 binnen 6 minuten wedstrijd over douchen bus in en naar huis. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op donderdag 15 mei 2014 - 16:21 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] MogeLIJK! Alleen speel ik met OSM 4-5-1 op balbezit en pressie naar voren. Niet op de countert! ;) Overigens verlies ik vaker van jou dan dat ik van je win.. Dit seizoen heb je beide wedstrijden gewonnen! Weliswaar onterecht, maar toch ;-P |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Met tegenzin +1. Nu jij de bekerT nog T! |
|
|
|