|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hahaha, dat betekent wel dat als Stylzz niet meedoet, dat jij door moet gaan!! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Hopen maar. Voor de competitie verloor ik de laatste keer van Chelski. Ondanks een TK.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Ze gaan neer deze keer! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op donderdag 15 mei 2014 - 21:40 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] hahaha, dat betekent wel dat als Stylzz niet meedoet, dat jij door moet gaan!! Haha, dat dan weer niet ;) Ben het een beetje beu joh. Mss 1 seizoen niets, doe ik de volgende, of die daarna weer mee. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 15 mei 2014 - 22:18 schreef Bosifyable het volgende:[..] Haha, dat dan weer niet ;) Ben het een beetje beu joh. Mss 1 seizoen niets, doe ik de volgende, of die daarna weer mee. haha, lekker doen joh! Denk dat ik zelf het seizoen na komend seizoen oversla. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dan had ik dat gezegd T.. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Dank u heren! de terechte winnaar! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
De beker is te min voor gelski, die manager is al sinds 04-05-14 niet online. Makkie T..
Doe mij maar Real Valladolid, met een verdediger als Alcatraz zit dat wel goed denk ik. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Moch, als ik Jan niet alle hoeken van het veld had laten zien had het anders gelopen. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 - 11:58 schreef Gerard_FR het volgende:[..] Moch, als ik Jan niet alle hoeken van het veld had laten zien had het anders gelopen. Tja, zo werkt dat Gerard.. als ik jou niet alle hoeken had laten zien..had het ook niet gebeurt.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ik ga voor Rayo Vallecano. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Voorlopig dus:
Gerard Real Valladolid Hoogie Villarreal JanM Atletico Madrid T Rayo Vallecano |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:
hehehe :) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Magere overwinning T, maar toch gefeliciteerd! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Mooie T gefeliciteerd!!!! De prijzen zijn mooi verdeeld dit seizoen! :) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Jep! :):)
Dank hoogie en RB! ;) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 - 23:18 schreef hoogvliet010 het volgende:Mooie T gefeliciteerd!!!! De prijzen zijn mooi verdeeld dit seizoen! :) Homo's ;-P |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Whahahaha kinderachtig manneke! ;) |
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
quote: Gefeliciteerd
ook aan iedereen die zjn doelstelling heeft bereikt |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
En bedankt hè, weer de meeste TK's tegen! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
5 TK's tegen. Mietjes..! :P |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Nieuw seizoen is van start gegaan: Feyenoord goes to Spain!
Iedereen kan zich weer aanmelden. Ik zal iedereen (m.u.v. lijdensweg uiteraard) zo snel mogelijk toelaten, maar post hier wel even met welk team je wilt spelen. Na de voorbereiding zet ik 'm open voor niet Forumleden. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 18 mei 2014 - 20:53 schreef JanM het volgende:Nieuw seizoen is van start gegaan: Feyenoord goes to Spain! Iedereen kan zich weer aanmelden. Ik zal iedereen (m.u.v. lijdensweg uiteraard) zo snel mogelijk toelaten, maar post hier wel even met welk team je wilt spelen. Na de voorbereiding zet ik 'm open voor niet Forumleden. Mag van mij ook wel wat eerder open voor anderen. Laatste voorbereidingsdag ofzo. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Ik wil mijn keeper wel verkopen, maar mag dat niet van OSM aangezien ik er nog maar 2 heb. Heb inmiddels mijn scout op pad gestuurd dus vanavond/morgen zal ik het bod accepteren! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Ik had al aangegeven een pauze in te lassen. Doe volgend seizoen, of daarna weer mee! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op maandag 19 mei 2014 - 15:39 schreef JanM het volgende:Ik wil mijn keeper wel verkopen, maar mag dat niet van OSM aangezien ik er nog maar 2 heb. Heb inmiddels mijn scout op pad gestuurd dus vanavond/morgen zal ik het bod accepteren! Opmerkelijk: ik dacht dat één van jullie op mijn keeper geboden had, maar bleek Espanyol (computerteam) te zijn. Accepteerde ik dat bod op mijn mobiel, kreeg ik een foutmelding. Maar nu is hij toch verkocht ... Wist niet dat computerteams ook spelers kochten, jullie? |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Hoor ik ook voor het eerst, zal wel weer een fout in het spel zijn. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Was vorig seizoen ook al, halverwege is er een wijziging aangebracht in het gedrag van de computerteams. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Verrek!? Er wordt nu ook op mijn keepert geboden door Levante. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Daan, craaf, Stylzz, Bos, Leon, doen jullie nog mee? Anders gooi ik 'm open! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Heb ook een bod op een keeper binnen, nog wel op een die ik gister gekocht heb... ;) |
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Lezen is niet je sterkste eigenschap blijkbaar :') |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Je moet nog eem cluppie uitzoeken Boos! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Bos is iemand anders dan Bosi, Bosi! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Verwarrend dat ik in het dagelijks leven constant Bos genoemd wordt. My bad :P |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 - 15:35 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Heb ook een bod op een keeper binnen, nog wel op een die ik gister gekocht heb... ;) WTF is dat met die keepers? Nou wil Valencia Szczesny kopen voor het belachelijke bedrag van € 8.804.313
Whahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 - 23:09 schreef Bosifyable het volgende:Verwarrend dat ik in het dagelijks leven constant Bos genoemd wordt. My bad :P Erg vervelend ja, nog familie van RB ook zeker? |
|
|
|