|
|
Bosifyable
|
|
|
Dat is het punt. Die heet helemaal geen Bos. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Dan moet jij die bourgondische autospuitende en GSX-R rijdende motorrijder- gast zijn uit vak T, of niet? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Niet te veel twitteren ;) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Volgens mij heb jij je ook stiekum weer aangemeld ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 21 mei 2014 - 15:13 schreef Gerard_FR het volgende:Dan moet jij die bourgondische autospuitende en GSX-R rijdende motorrijder- gast zijn uit vak T, of niet? d:-)))) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Allemaal goed begonnen! May the best win. Ik voorspel hoge ogen voor Harimau! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Is mijn collega-tje, ik zeg aanpakken!!! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Ik moet morgen tegen jou en overmorgen tegen hem, dus kunnen jullie elkaar troosten ;-P |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Thanks! Start is veelbelovend.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Jullie zijn allebei niet bepaald lekker van start gegaan Hoogie ... |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Klopt, niet best! Nu moet ik tegen dat lulletje...en loopt alweer te bluffen dat die wel ff win... Ik moet winnen anders stop ik!! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op maandag 26 mei 2014 - 12:04 schreef hoogvliet010 het volgende:[..] Klopt, niet best! Nu moet ik tegen dat lulletje...en loopt alweer te bluffen dat die wel ff win... Ik moet winnen anders stop ik!! Thuisvoordeel + betere selectie moet de doorslag kunnen geven. TK's zie ik (nog?) niet?
Maar mocht je toch verliezen, dan ga je echt niet stoppen! Je weet wie altijd weglopen toch? |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Die beleg ik straks, gaat goed komen! En stoppen nee joh!
Ja, Stylzz, Bosi en de rest. ;-) |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
3-0 in de pocket! Kan weer naar boven kijken! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Om T en mij te zien hahaha |
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
Zo de 1-6 is ook weer binnen Vandaag een dagje vrij dus maar even kijken op de transfer markt |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Vandaag alweer het vierde bod op een keeper gekregen... beide keepers heb ik notabene zelf gekocht. Bovendien heb ik maar 2 keepers, dus zelfs al zou ik willen, ik ken ze niet kwijt. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
1 ding is zeker, weer geen beker.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
OSM storing? Ook heel bijzonder: meer kranten dan competities klaar? Lege krant dan of zo? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Nog zonder puntverlies na 6 wedstrijden. Barca, Atleti en Rayo gaan vooralsnog nek-aan-nek. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op woensdag 28 mei 2014 - 22:52 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Nog zonder puntverlies na 6 wedstrijden. Barca, Atleti en Rayo gaan vooralsnog nek-aan-nek. No 2 wedstrijden T en dan kom je bij mij op bezoek! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Gelijkspelletje doen? ;) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: En dan Barcelona alleen aan kop laten? Nee bedankt ;-P |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Die pakken we later wel! :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 mei 2014 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Madrileense topper op het programma! Alleen wat probleempjes in de verdediging, 3 niet beschikbaar, 2 vermoeid, blijft er 1 topfit over... ;) |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Gibbs is 5 wedstrijden geschorst wegens het beledigen van de manager van de tegenstander. Krijg in de 2de minuut een penalty tegen terwijl ik normaal speel.
Blijkbaar 'random events' waar je geen enkele invloed op hebt. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 - 20:30 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Madrileense topper op het programma! Alleen wat probleempjes in de verdediging, 3 niet beschikbaar, 2 vermoeid, blijft er 1 topfit over... ;) Hoe ga je dat oplossen T? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Eentje bijgekocht. Andere optie was 3-5-2. Maar goed, stond onder zijn waarde op de transferlijst, dus doorverkopen zonder verlies zou geen moeite moete zijn. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 - 16:16 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Eentje bijgekocht. Andere optie was 3-5-2. Maar goed, stond onder zijn waarde op de transferlijst, dus doorverkopen zonder verlies zou geen moeite moete zijn. Ik ben benieuwd! Succes in ieder geval vanavond! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Dus toch dat gelijkspelletje geworden.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Mooi kudT. Last minute TK zeker? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Nope. Niks aan gedaan. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Ga je lekker T? Dit is geen toeval meer!
Ben trouwens erg blij met die manager van Real Madrid: biedt het dubbele voor een 27-jarige middenvelder van mij die ook nog eens geblesseerd is. Ik wilde eerst nog een hoger tegenbod neerleggen, maar heb toch maar heel snel op Accepteren gedrukt ;-P |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 05 juni 2014 - 22:03 schreef JanM het volgende:Ga je lekker T? Dit is geen toeval meer! Ben trouwens erg blij met die manager van Real Madrid: biedt het dubbele voor een 27-jarige middenvelder van mij die ook nog eens geblesseerd is. Ik wilde eerst nog een hoger tegenbod neerleggen, maar heb toch maar heel snel op Accepteren gedrukt ;-P Gaat zekers lekker vooralsnog. Maar ik verwacht dat het niet zo zal blijven. Bovendien laat jij ook vrijwel niets liggen.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op donderdag 05 juni 2014 - 22:27 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Gaat zekers lekker vooralsnog. Maar ik verwacht dat het niet zo zal blijven. Bovendien laat jij ook vrijwel niets liggen.. Hoogie is erg stil trouwens ;-P |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op donderdag 05 juni 2014 - 22:03 schreef JanM het volgende:Ga je lekker T? Dit is geen toeval meer! Ben trouwens erg blij met die manager van Real Madrid: biedt het dubbele voor een 27-jarige middenvelder van mij die ook nog eens geblesseerd is. Ik wilde eerst nog een hoger tegenbod neerleggen, maar heb toch maar heel snel op Accepteren gedrukt ;-P Idd, dit vraagt om een onderzoek.. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Vaak als ik me bek open trek, gaat het mis Jan! :) |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Lekker bezig zeg!!!! Met anti voetbal kom je toch een eind! ;-) |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
Zijn er nog clubs beschikbaar bij jullie? Ik overweeg om ook een keertje een seizoen mee te doen namelijk ;) En waar zijn jullie met het huidige seizoen? |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Plek is er altijd, we zitten momenteel bij ronde 16. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 juni 2014 - 09:54 schreef feyenoord!!! het volgende:Zijn er nog clubs beschikbaar bij jullie? Ik overweeg om ook een keertje een seizoen mee te doen namelijk ;) En waar zijn jullie met het huidige seizoen? Je kan met het huidige seizoen ook instappen, we zijn op een derde in Spanje. Deze competitie is met een week of 4 afgelopen.
Competitienaam is 'Feyenoord goes 2 Spain'. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hahahah, gewoon met 11 man in de eigen 16 staan! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 juni 2014 - 09:54 schreef feyenoord!!! het volgende:Zijn er nog clubs beschikbaar bij jullie? Ik overweeg om ook een keertje een seizoen mee te doen namelijk ;) En waar zijn jullie met het huidige seizoen? De clubs waar een grijs tekentje voor staat zijn nog beschikbaar. Sevilla dus de hoogstgeplaatste club die je nog kan kiezen.
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 juni 2014 - 18:14 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] De clubs waar een grijs tekentje voor staat zijn nog beschikbaar. Sevilla dus de hoogstgeplaatste club die je nog kan kiezen. [ afbeelding ] Dat grijze tekentje is een computer T ;-) |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Ook maar eens overwegen dan |
|
|
|