|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Mocht het mislopen zekers.. aan de andere kant, ging ook nergens over natuurlijk. Tot gister 32 wedstrijden gespeeld, 31 gewonnen, waarvan 23 op rij geloof ik.. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Des te leuker dat je met doelstelling 16 kampioen wordt!!! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Ik stel me slechste spelers op T :) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 juni 2014 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Heb geen slechte spelers T! ohhh |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Kan er wel een baterrij kopen hehehe |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Koop er anders een paar van Craaf! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
mmmmm, lijkt em dan toch niet te gaan worden. Of Jan moet het laten liggen bij Real..
Zonde. Ik was dichtbij, maar het lijkt net niet goed genoeg te zijn. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 - 20:02 schreef T-FeYeN00rD het volgende:mmmmm, lijkt em dan toch niet te gaan worden. Of Jan moet het laten liggen bij Real.. Zonde. Ik was dichtbij, maar het lijkt net niet goed genoeg te zijn. Toch een dikke pluim!!! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Das in ieder geval wat! ;) |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Iemand al een idee voor volgens seizoen? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Nederland een keertje doen? |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Dan ga ik voor Hoerenveen! |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
ha, maar wie is dan Feyenoord? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: De mod natuurlijk ;-P |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Niemand van ons, een vreemde laten zijn en bestoken met tk`s. :) |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Die speelt met 020 natuurLIJK!!! ;) |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Alle TK's tegen 020 toch? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Hoogie Heerenveen dus, who else? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Jammer Hoogie, maar dan moet je maar scherper beginnen ;-P |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Tja..... Gefeliciteerd dan maar! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Thanks Hoogie! Nou kijken of die DUBBEL weer lukt ;-P
Misschien een vakantiepauze inlassen trouwens ??? |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op woensdag 02 juli 2014 - 22:32 schreef JanM het volgende:Thanks Hoogie! Nou kijken of die DUBBEL weer lukt ;-P Misschien een vakantiepauze inlassen trouwens ??? Voor mij is dat niet nodig, kan overal inloggen.... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Dan doe ik uiteraard mee: jij Heerenveen en ik Feyenoord? En dan zien we wel wie er verder aansluit ... 2 TK's zijn iig voor 020! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
BelacheLIJK. Corruptie slaat weer toe. FRAUDE everywhere. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Alle TK's zijn trouwens voor degene die Feyenoord kiest (en de rest voor Ajax!). |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op woensdag 02 juli 2014 - 23:30 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Alle TK's zijn trouwens voor degene die Feyenoord kiest (en de rest voor Ajax!). Net als anders dus ;-P, of ik nou Feyenoord kies of een andere ploeg ... |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: tja komt ervan als je telkens bovenaan wil staan! ;) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Toch de dubbel! Had ik niet (meer) verwacht. En natuurlijk weer de meeste TK's tegen ...
Komend seizoen neem ik GA Eagles wel of zo, dan verwacht ik weinig/géén TK's! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Heb nog snel ff gekeken, maar het wordt Utrecht! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 03 juli 2014 - 20:05 schreef JanM het volgende:[..] Toch de dubbel! Had ik niet (meer) verwacht. En natuurlijk weer de meeste TK's tegen ... Komend seizoen neem ik GA Eagles wel of zo, dan verwacht ik weinig/géén TK's! tja, wat verwacht je dan! Je neemt ook meestal een grote club (en je pakt vaak de beker of het kampioenschap), dan krijg je dat! 5 valt nog mee trouwens.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Wel gefeliciteerd trouwens Jan! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op donderdag 03 juli 2014 - 20:27 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] tja, wat verwacht je dan! Je neemt ook meestal een grote club (en je pakt vaak de beker of het kampioenschap), dan krijg je dat! 5 valt nog mee trouwens.. Valt wel mee toch ;-P
Atletico (3) DUBBEL Arsenal (3) tweede Club Brugge (1) KAMPIOEN Sporting Lissabon (3) zevende + BEKER Vélez Sársfield (4) KAMPIOEN Trabzonspor (3) tweede + BEKER Kuban Krasnodar (7) derde Rotterham United (6) KAMPIOEN Lorient (9) tweede + BEKER Parma ???
Is pas de eerste DUBBEL! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Grappenmaker! Jij hebt trouwens dit seizoen net zoveel kampjes tegen mij ingezet, als ik tegen jou! ;) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op donderdag 03 juli 2014 - 22:14 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Grappenmaker! Jij hebt trouwens dit seizoen net zoveel kampjes tegen mij ingezet, als ik tegen jou! ;) Eentje ja en die won je ook nog ... Snap nog steeds niet hoe je dat geflikt hebt!
Hoogie zal er nu vast ook 2 voor jou reserveren ;-P
En ik kan FR-D@@N alleen maar hartelijk bedanken, dus bij deze! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 03 juli 2014 - 23:45 schreef JanM het volgende:[..] Eentje ja en die won je ook nog ... Snap nog steeds niet hoe je dat geflikt hebt! Hoogie zal er nu vast ook 2 voor jou reserveren ;-P En ik kan FR-D@@N alleen maar hartelijk bedanken, dus bij deze! haha, snap het ook niet. Eerst won jij zo'n beetje alles van mij, de laatste 2 seizoenen is dat opeens omgedraaid.
Trouwens, die thuiswedstrijd tegen Hoogie waarin ik ondanks een TK gelijkspeelde hielp ook niet mee. Maar goed, ik heb in ieder geval het managers klassement gewonnen! ;) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 juli 2014 - 00:59 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] haha, snap het ook niet. Eerst won jij zo'n beetje alles van mij, de laatste 2 seizoenen is dat opeens omgedraaid. Trouwens, die thuiswedstrijd tegen Hoogie waarin ik ondanks een TK gelijkspeelde hielp ook niet mee. Maar goed, ik heb in ieder geval het managers klassement gewonnen! ;) Met veel te weinig punten vind ik, maar ik snap sowieso weinig van die Managerpunten ... En hoe Hoogie (bijna) altijd de topscorer(s) weet te krijgen is mij ook een raadsel!
En je bent trouwens ook het langst ongeslagen en hebt de meeste overwinningen op rij! Zijn toch allemaal mooie Troostprijzen hahaha |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 juli 2014 - 01:04 schreef JanM het volgende:[..] Met veel te weinig punten vind ik, maar ik snap sowieso weinig van die Managerpunten ... En hoe Hoogie (bijna) altijd de topscorer(s) weet te krijgen is mij ook een raadsel! En je bent trouwens ook het langst ongeslagen en hebt de meeste overwinningen op rij! Zijn toch allemaal mooie Troostprijzen hahaha hahaha, net Feyenoord de laatste seizoenen. Wel de complimenten, niet de prijzen! ;) |
|
|
|