|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Trouwens wij hebben 2x zoveel punten als de rest zo'n beetje. Puntenaantal klopt wel redelijk denk ik. Jij hebt dat aantal omdat je de dubbel hebt gepakt en ik omdat ik zover boven mijn doelstelling ben geëindigd. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Zoek het lekker uit met ze tweeen! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Das niet de bedoeling, Jan heeft immers geen VOETBALVERSTAND. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Jan en T gebruiken exploits, hoog tweakt z'n spits met externe koeling. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
FR-D@@N heeft er gewoon schijt aan en neemt Feyenoord ... |
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
quote: Natuurlijk Zonder twijfel gekozen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Zal ik 'm al opengooien of zijn er nog forumleden die willen instappen ??? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Wie heeft Ajax gekozen dan? En ik dacht dat Bosi weer meer zou doen?
Gooi hem anders maar open. Dan zit de competitie in ieder geval min of meer vol als we beginnen. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op maandag 07 juli 2014 - 14:25 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Wie heeft Ajax gekozen dan? En ik dacht dat Bosi weer meer zou doen? Gooi hem anders maar open. Dan zit de competitie in ieder geval min of meer vol als we beginnen. FR-D@@N hè, de held van Renato ;-P |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
D@@N had toch voor Feyenoord gekozen..(?) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Scherp! En ik niet! Die van 020 heeft eerder meegedaan en kan dus blijkbaar ook zonder goedkeuring weer meedoen ... Krijgt iig veel TK's tegen! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
PiSVee en de Tukkers hebben inmiddels ook een manager! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Bedankt Jan! ;)
---
JanM_OSM: "ADO Den Haag bestaat uit losers"
UTRECHT - FC Utrecht mag geen problemen hebben met ADO Den Haag. JanM_OSM vertrouwt erop dat zijn formatie de confrontatie zal winnen.
De club uit Utrecht liet bij monde van JanM_OSM weten dat het niet met minder dan drie punten genoegen neemt. JanM_OSM van FC Utrecht was kort maar helder: "Als er één club is die moet winnen vanavond, dan is het FC Utrecht. ADO Den Haag mag niet onderschat worden, maar wij hebben meer kwaliteit." |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op maandag 07 juli 2014 - 20:48 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Bedankt Jan! ;) --- JanM_OSM: "ADO Den Haag bestaat uit losers"
UTRECHT - FC Utrecht mag geen problemen hebben met ADO Den Haag. JanM_OSM vertrouwt erop dat zijn formatie de confrontatie zal winnen. De club uit Utrecht liet bij monde van JanM_OSM weten dat het niet met minder dan drie punten genoegen neemt. JanM_OSM van FC Utrecht was kort maar helder: "Als er één club is die moet winnen vanavond, dan is het FC Utrecht. ADO Den Haag mag niet onderschat worden, maar wij hebben meer kwaliteit." De toon is gezet hahaha. Nou maar eens kijken of mijn grote mond (in de krant dan) ook leidt tot een overwinning ... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 07 juli 2014 - 20:49 schreef JanM het volgende:[..] De toon is gezet hahaha. Nou maar eens kijken of mijn grote mond (in de krant dan) ook leidt tot een overwinning ... Ben benieuwd! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: En het wordt een harde pot! |
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
Vanavond gaan we beginnen
Pelle is er klaar voor haha |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Ook de kaasjoden en Vite$$e zijn inmiddels gekozen ... wie volgt? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Niks meer aan te doen, D@@N word kampioen.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Neem van mij aan dat er een aantal mensen is dat er ALLES aan gaat doen om dat NIET te laten gebeuren, waaronder ondergetekende!
En welk team neem jij trouwens? En MMM? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Volgens mij wel ;-P |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Geeft die maar aan MMM dan d:-) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Hoogie, die collega van je doet ook weer mee? PEC = 10e manager |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Kudtspel. T flikT heT weer! Hoe je het doet doe je het, maar gefeliciteerd! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Ik vraag me nog steeds af wat eem OSMtje is.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Ja hahaha, dacht die durft niet meer! Prutser! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Dat 4-5-1 is nix voor mij, maar ik heb nog ff niet de spelers voor 3-4-3. Wordt een mooi kloteseizoen vrees ik ... |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op woensdag 09 juli 2014 - 20:07 schreef JanM het volgende:[..] Dat 4-5-1 is nix voor mij, maar ik heb nog ff niet de spelers voor 3-4-3. Wordt een mooi kloteseizoen vrees ik ... Daar moet je het type voor zijn hahaha Je haalt wel GVD net mijn aanvaller voor me neus (?neus?) weg! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 09 juli 2014 - 20:07 schreef JanM het volgende:[..] Dat 4-5-1 is nix voor mij, maar ik heb nog ff niet de spelers voor 3-4-3. Wordt een mooi kloteseizoen vrees ik ... Ach je begint meestal wat moeilijk. Daarna geef je niks meer weg. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
tja, als je dan moet verliezen, dan maar van Feyenoord! ;) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Gelukkig vandaag de oploperverslagen met een nipte 1-0 ...
Jij geen TK gebruikt tegen FR-D@@N? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 10 juli 2014 - 21:00 schreef JanM het volgende:[..] Gelukkig vandaag de oploperverslagen met een nipte 1-0 ... Jij geen TK gebruikt tegen FR-D@@N? Nope. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
quote: Ja en zo is het
Thnx voor de 3 puntjes |
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
Even Guusje ophalen bij Roda |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Zo, ik sta er weer bij! 0-4 in die betonbak, heerlijk! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
En T, waarom verlies je nou kansloos bij die Lampies ??? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Geen idee.. had er wel vertrouwen in. |
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
zo ik kan ook weer 3 puntjes bijschrijven Nu tegen die tukker zal ook wel geen probleem zijn |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Die arrogantie past toch niet bij Feyenoord, Daan. |
|
|
|