|
|
RenatoBos
|
|
|
Das geen arrogantie, maar wijsheid..
Hup D@@N.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Kudt Gözübüyük, Oar in de 26ste minuut zijn tweede gele kaart geven. Onbegrijpelijk! Een schande gewoon! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Hahahaa, Finnbogason komt los! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Blijkbaar mazzelend voorbij GAE. Zolang de 3 punten maar in Den Haag blijven! |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Tssjongejongejongejongejonge... |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Ooow, dan is het goed. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Stylzz heeft gewoon gelijk: 't is en blijft eigenlijk gewoon een tyfusspel! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 - 20:47 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Blijkbaar mazzelend voorbij GAE. Zolang de 3 punten maar in Den Haag blijven! Bossen is een kutscheids, een thuisfluiter, totaal onverdiend. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: In de krant zeg je heel wat anders.
"Ikwinwellicht: "Wij zijn gewoon beter dan Go Ahead Eagles"
DEN HAAG - Een feest op de tribunes bij de aftrap tussen ADO Den Haag en Go Ahead Eagles.
Wie de schoonheid van het voetbal wenst te zien, had gisterenavond bij de wedstrijd tussen ADO Den Haag en Go Ahead Eagles moeten zijn. Tweeëntwintig topspelers, waarbij verliezen niet in het woordenboek voor komt. In de eerste minuten van het duel was het voornamelijk aftasten. Pas in de 74e minuut ging de eerste goal erin, via Jairo. De marge werd op twee doelpunten gebracht in de 83e minuut door Jairo: 2-0. De voetbalwereld sprak schande van de zege van ADO Den Haag op Go Ahead Eagles. Zelden zagen ze zo'n onverdiende uitslag, na een wedstrijd die werd gedomineerd door Go Ahead Eagles. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Heeft Feyenoord weer gewonnen..(?) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 - 22:18 schreef Gerard_FR het volgende:[..] In de krant zeg je heel wat anders. "Ikwinwellicht: "Wij zijn gewoon beter dan Go Ahead Eagles" DEN HAAG - Een feest op de tribunes bij de aftrap tussen ADO Den Haag en Go Ahead Eagles. Wie de schoonheid van het voetbal wenst te zien, had gisterenavond bij de wedstrijd tussen ADO Den Haag en Go Ahead Eagles moeten zijn. Tweeëntwintig topspelers, waarbij verliezen niet in het woordenboek voor komt. In de eerste minuten van het duel was het voornamelijk aftasten. Pas in de 74e minuut ging de eerste goal erin, via Jairo. De marge werd op twee doelpunten gebracht in de 83e minuut door Jairo: 2-0. De voetbalwereld sprak schande van de zege van ADO Den Haag op Go Ahead Eagles. Zelden zagen ze zo'n onverdiende uitslag, na een wedstrijd die werd gedomineerd door Go Ahead Eagles. Das alleen om de achterban tevreden te stellen! ;) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Wees gerust..
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik reserveer alvast een plaatsje..
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
quote: Nog niet gekeken maar aan de stand te zien wel Laat me vanmiddag thuis wel verrassen met de uitslag hahaha |
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
quote: Je bent welkom op het bordes Daar staat een biertje voor je koud |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 16 juli 2014 - 12:11 schreef FR-D@@N het volgende:[..] Nog niet gekeken maar aan de stand te zien wel Laat me vanmiddag thuis wel verrassen met de uitslag hahaha haha, goed bezig! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Doe maar een appelsappie maat..
Ik mag op het bordes.. |
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
RKC ook zijn eerste punt! K&^%$@!!@#%^&()(*(*&^%$#@!#$% SPEL!!!!! |
|
|
|
|
Harimau
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Snaveldoderssssssssssssssssssss.. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Wij zijn de beste van amsterdom!!
quote:Go Ahead Eagles pakt zege na spannend duel
AMSTERDAM - Go Ahead Eagles reisde af naar Amsterdam voor het duel tegen Ajax.
Vincent10 was vooraf vastbesloten om de thuiswedstrijd te winnen. "Go Ahead Eagles heeft het wel vaker lastig gehad bij ons", meldde hij. "Als we 100% zijn kunnen we van ze winnen." De beslissing in deze wedstrijd kwam in de 66e minuut. Matavz zorgde er hoogstpersoonlijk voor dat Go Ahead Eagles de nipte winst pakte. Ajax kwam hierna niet meer tot scoren, waardoor de score 0-1 bleef. Experto was na afloop tevreden met het resultaat en het vertoonde spel. "Als we zo blijven voetballen gaan we een mooie tijd tegemoet bij Go Ahead Eagles", zei hij. "Wij hadden meer kansen en daarom is de overwinning terecht." |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Dit is/wordt niet mijn seizoen ... had gewoon Feyenoord moeten nemen ;-P |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
oe oe oe, heeft Feyenoord wederom gewonnen..(?) |
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Mooi!
Voor Utreg wordt het de week van de waarheid: na Cambuur U morgen
- Zwolle T - Feyenoord U - 020 uit de beker flikkeren - Heerenveen T - ADO U - AZ T - PiSVee U
Als ik dan nog op 7 punten (of minder natuurlijk) van de koploper sta, kan ik de DUBBEL nog/weer halen ;-P |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Zie in het lijstje maar 3 verliespunten Jan! ;-) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
quote: Ach ja je kunt niet alles winnen |
|
|
|
|
Harimau
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Over Zwolle T maak ik me eerlijk gezegd het minste zorgen ;-P |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Ze laten ook iedereen toe op dit forum hè ... wat een lijdensweg! |
|
|
|
|
Harimau
|
|
|
quote: Eens even kijken of deze homo wat ajax dingentjes op je pc kan zetten :) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Kijk eens bij zijn favorieten! :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 - 21:43 schreef JanM het volgende:[..] Mooi! Voor Utreg wordt het de week van de waarheid: na Cambuur U morgen - Zwolle T - Feyenoord U - 020 uit de beker flikkeren - Heerenveen T - ADO U - AZ T - PiSVee U Als ik dan nog op 7 punten (of minder natuurlijk) van de koploper sta, kan ik de DUBBEL nog/weer halen ;-P - Cambuur U 0-2 - Zwolle T 3-0 (makkie)
Ik lig nog steeds op schema! Nu iets bedenken om ook van FR-D@@N te winnen ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Daar win je niet van Jan, zet dat maar uit je hoofd.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Heb wel voor hetere vuren gestaan tijdens mijn carrière als OSM-coach ;-P |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Naïeveling..d:-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 juli 2014 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
quote:Op donderdag 24 juli 2014 - 19:56 schreef JanM het volgende:[..] - Cambuur U 0-2 - Zwolle T 3-0 (makkie) Ik lig nog steeds op schema! Nu iets bedenken om ook van FR-D@@N te winnen ... Ja vanavond zal je het weten Ik zal wel even een mededeling plaatsten
Aanvaller Pelle (87) Ernstige spierscheuring 7 week/weken
die ga ik dus even missen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Iedereen die niet met Feyenoord speelt is natuurlijk een landverrader, dat lijkt me vrij logisch. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 - 08:39 schreef Stylzz het volgende:Iedereen die niet met Feyenoord speelt is natuurlijk een landverrader, dat lijkt me vrij logisch. We zouden allemaal NIET met Feyenoord spelen, maar D@@N had daar schijt aan ;-P |
|
|
|