|
|
RenatoBos
|
|
|
En Jan die gaat er aan, Jan die gaat er aan, Jan die gaat er aan olé oléééé.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 - 10:12 schreef RenatoBos het volgende:En Jan die gaat er aan, Jan die gaat er aan, Jan die gaat er aan olé oléééé.. Pellè geblesseerd dus D@@N heeft in ieder geval al een excuus voor de naderende nederlaag ;-P |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 - 10:35 schreef JanM het volgende:[..] Pellè geblesseerd dus D@@N heeft in ieder geval al een excuus voor de naderende nederlaag ;-P Mitchell Janus, die scoort altijd en overal..d:-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En Mulder///HELD houd de nul.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 - 08:39 schreef Stylzz het volgende:Iedereen die niet met Feyenoord speelt is natuurlijk een landverrader, dat lijkt me vrij logisch. Clubverrader hoogstens! ;) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Maar Cassano (ipv te Vrede) niet, dus het is 0-1 geworden! Lig dus nog steeds op schema!
Morgen 020 uit de beker flikkeren! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Alle Janussen aan het gas... |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Morgen thuis tegen Feyenoord, dilemma.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Wat nou dilemma, gewoon je spits als keeper opstellen Gerard.. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
...of een middenvelder, die zijn 20cm kleiner dan de spits. Wat te doen? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Gewoon sterkste opstelling, TK en op extreem! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zou ik doen Gerard, niet naar Jan luisteren want die praat puur uit eigen belang. Stel je voor dat je wint van Feyenoord dan word je dankzij Jan door het hele forum uitgekotst.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 - 21:43 schreef JanM het volgende:[..] Mooi! Voor Utreg wordt het de week van de waarheid: na Cambuur U morgen - Zwolle T - Feyenoord U - 020 uit de beker flikkeren - Heerenveen T - ADO U - AZ T - PiSVee U Als ik dan nog op 7 punten (of minder natuurlijk) van de koploper sta, kan ik de DUBBEL nog/weer halen ;-P - Cambuur U 0-2 - Zwolle T 3-0 (makkie) - Feyenoord U 0-1 - 020 uit de beker geflikkerd met 0-4
Nu is Hoogie aan de beurt! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ik verlies ten minste braaf van Feyenoord! ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Hmm...met een veldoverwicht en na verlenging+penalty's ??? Lijkt er meer op dat je er alles aan deed om te winnen T !! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 27 juli 2014 - 01:20 schreef Gerard_FR het volgende:[..] Hmm...met een veldoverwicht en na verlenging+penalty's ??? Lijkt er meer op dat je er alles aan deed om te winnen T !! Dat was allemaal maar schijn! We willen natuurlijk niet dat men een onderzoek gaat instellen.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op zondag 27 juli 2014 - 01:20 schreef Gerard_FR het volgende:[..] Hmm...met een veldoverwicht en na verlenging+penalty's ??? Lijkt er meer op dat je er alles aan deed om te winnen T !! Laat jij vanavond maar zien hoe het WÈL moet Gerard! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Precies geen verlenging of penalty's gewoon met 7-0 verliezen van D@@N.. |
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
quote: Ja met 6 doelpunten van Immers |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ghehe, hou me op de hoogte mocht dat gebeuren..d:-)))) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Ik vertrouw op Gerard en aangezien Hoogie zijn beste middenvelder en verdediger geschorst zijn, moet Utrecht-Heerenveen ook gewoon een 1 worden! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Hij hield zich er niet aan.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 - 21:43 schreef JanM het volgende:[..] Mooi! Voor Utreg wordt het de week van de waarheid: na Cambuur U morgen - Zwolle T - Feyenoord U - 020 uit de beker flikkeren - Heerenveen T - ADO U - AZ T - PiSVee U Als ik dan nog op 7 punten (of minder natuurlijk) van de koploper sta, kan ik de DUBBEL nog/weer halen ;-P - Cambuur U 0-2 - Zwolle T 3-0 (makkie) - Feyenoord U 0-1 - 020 uit de beker geflikkerd met 0-4 - Hoogie T 3-1
Nu is T aan de beurt! En met dank aan Gerard's klinkende 4-0 tegen Feyenoord (GAE uit, altijd lastig ;-P) is het verschil met de 2 koplopers nu nog maar 5 punten met nog een hele seizoenshelft voor de boeg. Moet kunnen! |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Kan ik er wat aan doen?? We stonden met 5 tegen 2 op het middenveld en met 1 tegen 4 voorin. Er is teveel druk op Immers gelegd,dat kan die jongen gewoon niet aan. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Gerard_FR.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 27 juli 2014 - 21:35 schreef Gerard_FR het volgende:[..] Kan ik er wat aan doen?? We stonden met 5 tegen 2 op het middenveld en met 1 tegen 4 voorin. Er is teveel druk op Immers gelegd,dat kan die jongen gewoon niet aan. hehehe, ja dan houdt het inderdaad op! ;) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Helaas! Meer kansen, meer balbezit, meer corners, maar toch 2-1 verloren van T. KudTspel ;-) Maar gefeliciteerd T en nu op naar de titel! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
En voor Renato: Feyenoord speelt teleurstellend 0-0 in Groningen dus staat nu derde op 3 punten van PiSVee en ADO (van T) die beiden 46 punten hebben, met een doelsaldo van +35 versus +27.
Hoogie is vierde met 38 en ik vijfde met 37.
Nu moet ik tegen AZ (thuis) en dan naar PiSVee, hopelijk om T aan de koppositie te helpen! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 28 juli 2014 - 19:28 schreef JanM het volgende:Helaas! Meer kansen, meer balbezit, meer corners, maar toch 2-1 verloren van T. KudTspel ;-) Maar gefeliciteerd T en nu op naar de titel! Thanks Jan! En ik hoop het. Alleen het staat nog dicht bij mekaar.. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
En voor degene die het interesseert ik sta 8ste met 31 punten en een doelsaldo van +15! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 - 12:49 schreef Gerard_FR het volgende:En voor degene die het interesseert ik sta 8ste met 31 punten en een doelsaldo van +15! Goed bezig Experto! ;) |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Dat dacht ik ook, en aangezien ik ook nog met de laagste doelstelling speel ben ik goed beschouwd de beste van jullie allemaal! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 - 13:33 schreef Gerard_FR het volgende:[..] Dat dacht ik ook, en aangezien ik ook nog met de laagste doelstelling speel ben ik goed beschouwd de beste van jullie allemaal! Verdomd.. valt daar nog iets aan te doen? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 - 12:49 schreef Gerard_FR het volgende:En voor degene die het interesseert ik sta 8ste met 31 punten en een doelsaldo van +15! Mijn excuses Gerard, hoe kon ik jou vergeten ouwe Feyenoord-killer ;-P |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Nee, tenzij je beter richt dan RenatoB. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Komt omdat je alleen maar omhoog kijkt! Experto heeft jou in het vizier! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Dat zit er in niet nee... nou jammer. Van harte dan Gerard! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Ojee verloren in Zwolle, pak de volgende bus wel terug naar Deventer. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ook hier Feyenoord onderuit...
--------
Ikwinwellicht zet Feyenoord te kijk
DEN HAAG - ADO Den Haag trapte gisterenavond af voor de thuiswedstrijd tegen Feyenoord.
Voorafgaand aan de wedstrijd waren er wat ongeregeldheden in Den Haag. De autoriteiten waren daarom extra alert. Tijdens het duel deden zich gelukkig geen incidenten meer voor. Feyenoord werd al snel met een tegenslag geconfronteerd toen Chambers namens ADO Den Haag in de 8e minuut de 1-0 aantekende. Feyenoord kwam in de 46e minuut zelfs op een 2-0 achterstand, door toedoen van Jairo. "Op zo'n manier verliezen is dragelijk", vond een fan van Feyenoord na afloop. "Daarin moet je ook eerlijk zijn. ADO Den Haag was gewoon beter en maakte de kansen beter af." |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
PEC, waarom? Bewaar je overwinning voor PSV! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Ik snap de voorkeur voor Zapata wel: is gewoon topscorer! Als dat bij Utreg lukt, kan het zeker ook bij Feyenoord! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
BelacheLIJK! Feyenoord moet gewoon Matos of Jaïro kopen! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Jezus JanM.... met je 10-0. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Nog drie wedstrijdjes, en ADO is kampioen... hou dat vast T! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Al optie`s bekend voor de volgende? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Ik ga m'n best doen hoogie. Ben der dicht bij. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Ik krijg PSV nog uit, heb nog kampies, dus 1 wedstrijd voor het einde kan je feest vieren. :) |
|
|
|