|
|
FR-D@@N
|
|
|
quote: De volgende sla ik even over Ik heb even een seizoen rust nodig hahaha |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 - 16:17 schreef hoogvliet010 het volgende:[..] Ik krijg PSV nog uit, heb nog kampies, dus 1 wedstrijd voor het einde kan je feest vieren. :) hoogie//held |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Doe toch eens normaal man..! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Je bent gewoon jaloers, rare Zeeuw! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Doe toch eens normaal man..! |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: T is gewoon weer kampioen, en JanM heeft Feyenoord van alle illusies beroofd door ze met 6-1 naar huis te sturen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 - 19:38 schreef Gerard_FR het volgende:[..] T is gewoon weer kampioen, en JanM heeft Feyenoord van alle illusies beroofd door ze met 6-1 naar huis te sturen. Allemaal Matchfixing, en. JanM gun ik een lijdensweg.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
De Huh?-Echt?!-Serieus?!-Meen je dat nou?!-Hou eens op! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Knap gedaan T, congrats! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Ff een korte competitie tussendoor? Australië doen? Dan neem ik Melbourne Victory! |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
quote: Ach ja ik doe ook wel mee haha Wou even rust maar ja een aanbieding van Sydney FC kan ik ook niet laten lopen Heerlijk naar het land van de kangeroo's |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Ik ga voor Newcastle Jets.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ik sla even een rondje over. Doe de volgende weer mee. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Is daT ff een TegenvallerT ... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hahaha, ik denk dat je het wel overleeft. ;) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
In ieder geval een heel stil rondje.
Hoogie, ik heb het bijtkonijn maar gekocht omdat ik denk dat het doelsaldo nog belangrijk gaat worden. Vraagje, tegen wie speel jij eigenlijk vanavond in de beker? |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op donderdag 04 september 2014 - 18:06 schreef JanM het volgende:In ieder geval een heel stil rondje. Hoogie, ik heb het bijtkonijn maar gekocht omdat ik denk dat het doelsaldo nog belangrijk gaat worden. Vraagje, tegen wie speel jij eigenlijk vanavond in de beker? JanLul! :))) |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op donderdag 04 september 2014 - 18:06 schreef JanM het volgende:In ieder geval een heel stil rondje. Hoogie, ik heb het bijtkonijn maar gekocht omdat ik denk dat het doelsaldo nog belangrijk gaat worden. Vraagje, tegen wie speel jij eigenlijk vanavond in de beker? JanLul! :))) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
De uitslag doet anders vermoeden, maar eigenlijk vrij makkelijk alweer een bekerfinale! Op naar de dubbel dan maar weer? |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Ziet er wel weer naar uit Jan. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Volgende ronde al gauw in de maak? |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Jep, nog een paar rondjes. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Nog 3 wedstrijden. Dan Duitsland doen? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Mainz 05, daar ben ik ook al een paar keer geweest, een gezellig clubje. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Schalke 04 als het Duitsland wordt ... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ik zoek de komende dagen wel een cluppie in de Bundesliga uit.. is FC Twente nog vrij? |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Ich nehme Eintracht Frankfurt, danke! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Vanavond en morgen geen fouten maken en dan moet ik al verliezen op de slotdag om de dubbel mis te lopen, maar jouw collega gaf jou ook een pak slaag Hoogie ... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Maar dat was zonder TK van jou geloof ik hè? Die heb ik nog wel! |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Ik vermoed een samenzwering tussen die twee collega's. Ik eis een onderzoek! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Klopt, die was ik vergeten in te zetten... een rode kaart kost mij de titel! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Is niet nodig, hij is inmiddels weer naar school. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Welk team is dat jumper? Leuk dat je ook mee doet! |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
The hotjumpers gay squat. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: BEKER is in the pocket, maar die ex-collega van je heeft wel een TK ingezet, dus helemaal zeker is de DUBBEL dus nog niet ... |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 september 2014 - 21:08 schreef JanM het volgende:[..] BEKER is in the pocket, maar die ex-collega van je heeft wel een TK ingezet, dus helemaal zeker is de DUBBEL dus nog niet ... En die van jou zijn op? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
pfff, zie nu pas dat ik vorige keer in Duitsland ook al Hoffenheim was.. lekker orgineel.. ;) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
JanM