|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik heb zoveel gewerkt de laatste 2 dagen dat ik niet eens over het spel heb kunnen nadenken.. misschien spreel ik wel met 9 man op dit moment haha |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 21 oktober 2012 - 11:58 schreef Leon FR1908 het volgende:Ik heb zoveel gewerkt de laatste 2 dagen dat ik niet eens over het spel heb kunnen nadenken.. misschien spreel ik wel met 9 man op dit moment haha dat idee had ik ook hahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Gisteren ook vergeten hahaha maar ja ik kan Gerthan alias de oplichtert toch niet meer inhalen |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op maandag 22 oktober 2012 - 18:00 schreef Leon FR1908 het volgende:Gisteren ook vergeten hahaha maar ja ik kan Gerthan alias de oplichtert toch niet meer inhalen je mag heus wel komen bij de huldiging en het grote eindfeest!! leon///eregast!!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: hahaha dat wist ik toch gozer... Ik zal je zeggen dat ik de voortuin heb gedaan ,bomen kappen en ontwortelen en bij me buren.. Het groen afgevoerd ,daarna uitgegraven donderdag ,vrijdag zand erin en zaterdag tot acht uur van die hele grote graf tegels erin gemaakt...Ik mag blij zijn als ik tijdens de klassieker weer het ventje bent...wtf echt helemaal naar de klote...Dus geen osm ff |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
supergrappig! ik kan uitgerekent tegen roel kampioen worden... dat word smullen van deze krakert! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 - 14:37 schreef FR-Han het volgende:supergrappig! ik kan uitgerekent tegen roel kampioen worden... dat word smullen van deze krakert! het is je gegund..... nog even en ik voetbal tegen degradatie.... het verval is ingezet... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
pffff me hele elftal is niet fit en omdat ik me wachtwoord vergeten ben moet ik het via facebook spelen...is geen succes hahaha misschien dat mijn technisch directeur nog aan de slag gaat hahaha |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
nog 4 wedstrijden te gaan... maar ik ben kampioen!!! wat ben ik goed zeg!!
1 Liverpool 34 30 2 2 92 95 - 14 81 2 Manchester United 34 25 2 7 77 78 - 26 52 3 Arsenal 34 23 4 7 73 90 - 30 60 4 Everton 34 23 3 8 72 78 - 42 36 5 Tottenham Hotspur 34 21 7 6 70 90 - 34 56 6 Fulham 34 22 4 8 70 84 - 33 51 7 Manchester City 34 21 4 9 67 85 - 48 37 8 Queens Park Rangers 34 20 6 8 66 74 - 39 35 9 Wigan Athletic 34 17 4 13 55 65 - 57 8 10 Chelsea 34 16 5 13 53 64 - 36 28 11 Aston Villa 34 14 7 13 49 46 - 49 -3 12 Newcastle United 34 12 5 17 41 39 - 59 -20 13 Sunderland 34 8 7 19 31 40 - 74 -34 14 Stoke City 34 8 4 22 28 22 - 75 -53 15 Norwich City 34 7 6 21 27 28 - 74 -46 16 Southampton 34 7 5 22 26 32 - 89 -57 17 West Bromwich Albion 34 6 4 24 22 30 - 97 -67 18 Swansea City 34 6 3 25 21 27 - 68 -41 19 West Ham United 34 5 6 23 21 32 - 86 -54 20 Reading 34 2 6 26 12 17 - 86 -69 |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
en up!! dank je heren! dank voor de eert... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Gefeliciteerd Han ,je bent de beste van Maassluis de Lier maar ook van opbokmeer en zeker van Vlaardingen Delft en Zwolle ,Zoetemeer Leiden Nieuw Vennep en weet ik het al niet ...youre simply the best gozer hahaha |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
jaja Han je hebt bewezen dat je de allergrootste bent!!!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
Eerste prijs is binnen voor Liverpool MANCHESTER - Bekerfeest compleet voor iedereen die Liverpool een warm hart toedraagt.
Er was veel belangstelling voor de finale dit jaar door het mooie affiche dat gepresenteerd werd. Het waren twee teams voor wie er een mooie plaats gereserveerd was in de prijzenkast, maar Manchester City blijft over met niets meer dan een laag stof op de beoogde plaats voor deze prestigieuze beker.
"Dat wij de beker gingen pakken stond voor mij al vast nadat we de kwartfinale door waren gekomen." aldus een zelfverzekerde gert han verbeek [S1]. "De drie ploegen die naast ons over waren, achtte ik niet in staat ons de weg te versperren. Deze trofee is dan ook volkomen verdiend. Mijn mannen hebben keurig uitgevoerd wat ik hen heb opgedragen. Wanneer een team doet wat ik zeg komen de successen vanzelf!" |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Liverpool.. pfff. Vandaag telt maar één ding ! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: zie mijn dubbel als een inspiratie voor de echte wedstrijd vandaag... hahaha |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
gaan we nog door naar een andere competitie craven of stop je dr mee? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Leg ik 41 miljoen neer voor Xavi. Raakt hij na 3 minuten geblesseerd. Eikel. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
we gaan door hoor, zelfde competitie of een ander land???? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ander land! Minder grote competitie het liefst ook, anders zie je dezelfde spelers weer constant voorbij komen... België ofzo... ;) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
iig niet dezelfde competitie. maakt me verder niet uit waar |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
Feyenoord goes 2 england dit jaar gewonnen door Liverpool LIVERPOOL - Wat een jaar voor Liverpool. Het landskampioenschap werd binnengehaald en dat was dik verdiend.
Een spannende ontknoping was dit jaar zeker niet het geval. Met twee vingers in de neus pakte Liverpool de schaal waar het voor iedere voetballer om gaat.
Niemand had verwacht dat juist Liverpool aan het eind van de rit de eerste plaats zou bekleden. De selectie werd ingeschat op genoeg kwaliteit om bovenin mee te draaien, maar het kampioenschap was op voorhand een utopie. "Onze teamgeest heeft de tegenstanders de das omgedaan. We zijn in de loop van het seizoen zo naar elkaar gegroeid dat we onverslaanbaar waren." aldus gert han verbeek.
Kampioen worden is slechts het eerste doel van de succescoach. Volgend jaar moet het team er gelijk weer staan om nog grotere en nog meer successen te behalen. De clubleiding zal dan ook alles op alles zetten om alle spelers te behouden. Daarnaast zal ook het aantrekken van nieuwe spelers als prioriteit moeten worden gezien. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
ik laat de bordes scene maar achterwege. als ik de volgende ronde weer win doe ik een bordes scene met 2 benen. dan zijn jullie van me af. mijn god wat een klasse had ik dit seizoen... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
wahahaha fijn dat ik in je schaduw mocht staan Han....... We gaan vanaf morgen naar..Italie, iedereen krijgt een uitnodiging geloof ik, kan er nu niks mee doen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Je hebt je doel bereikt en bent gefinished op positie 8. Goed gedaan! De fans van Queens Park Rangers scandeerden je naam aan het eind van de laatste wedstrijd. De spelers namen je op hun schouders en maakten een ereronde. En dat is logisch want je hebt het geweldig gedaan! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 29 oktober 2012 - 20:00 schreef craven het volgende:wahahaha fijn dat ik in je schaduw mocht staan Han....... We gaan vanaf morgen naar..Italie, iedereen krijgt een uitnodiging geloof ik, kan er nu niks mee doen Fratelli d'Italia L'Italia s'è desta Dell'elmo di Scipio S'è cinta la testa Dov'è la vittoria Le porga la chioma Chè schiava di Roma Iddio la creò Stringia moci a coorte Siam pronti alla morte L'Italia chiamò Stringia moci a coorte Siam pronti alla morte L'Italia chiamò, sì |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
1 punt te weinig, hmmm.....kut spel! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Maar wel de meeste doelpunten, levert dat nog wat op? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Competitie staat voor nieuwe ronde nog steeds op Engeland ipv Italië.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 oktober 2012 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: Klopt, zwaar kut kon er gisteren niks mee, ik zal kijken wat ik kan doen... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Hallo iedereen, nieuwe competitie: feyenoord goes 2 Italy Svp weer aanmelden, kreeg het niet anders voor elkaar
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 oktober 2012 door craven -- |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 - 10:29 schreef craven het volgende:Hallo iedereen, nieuwe competitie: feyenoord goes 2 Italy Svp weer aanmelden, kreeg het niet anders voor elkaar PrutserT |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Wil ik me aanmelden, beginnen ze over een seizoenkaart ... zucht |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: oja, hoe zat dat ook al weer? Dan kan je de tweede dag van de voorbereiding pas aanmelden o.i.d. toch? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 - 15:05 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] oja, hoe zat dat ook al weer? Dan kan je de tweede dag van de voorbereiding pas aanmelden o.i.d. toch? juist... |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
ok. de champion coach heeft een nieuwe uitdaging.... |
|
|
|