|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Sta meteen al bovenaan! ;)
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hahahaha, we zijn lekker voorspelbaar.. ;) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Ik derde, dus dat biedt hoop. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Ik snapte er toen nog geen reet van! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Zal niet heel lang duren ;-P |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Jan open da gate to Mainz 05, ze willen me nog niet binnen laten. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: DONE! Welcome back VVout! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Waarom hebben jullie al punten?
FRAUDE??? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Dat noemen ze nou talent hoogie.. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: FRAUDE DUS!
Bedankt voor je eerlijkheid T |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Je weet toch maat.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Lekkere oefenpot gespeeld om mee te beginnen :) |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Geef het nu maar op dames.. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
pfff, Jan heeft al 6 spelers verkocht en ik nog 0??? Weer fraude zeker... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
31 Punten en 1 op de manager ranking, tada. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Hoe heb je dat voor mekaar gekregen?? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: (50l fusten aan je tap hangen, succes gegarandeerd..).. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Duits pintje, daar is ze wel een paar minuutjes zoet mee :))))) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Wie wil die spelers van jou nou hebben? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Zijn prima spelerts! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
ha, ik dacht wel dat jij voor Gundogan zou gaan Jan! Had hem zelf gekocht, maar kwam een half miljoen tekort.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op zondag 14 september 2014 - 11:46 schreef T-FeYeN00rD het volgende:ha, ik dacht wel dat jij voor Gundogan zou gaan Jan! Had hem zelf gekocht, maar kwam een half miljoen tekort.. En ik dacht, ik bied de waarde en dan zie ik wel of 'ie mijn kant opkomt :-)
Je kunt Goretzka nu halen: 19 jaar en 83, dus die heb je met 2-3 trainingen op hetzelfde niveau.
Vanavond komt mijn scout hopelijk met de aanvaller die ik wil terug en dan heb ik m'n selectie wel zo'n beetje compleet! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 14 september 2014 - 18:07 schreef JanM het volgende:[..] En ik dacht, ik bied de waarde en dan zie ik wel of 'ie mijn kant opkomt :-) Je kunt Goretzka nu halen: 19 jaar en 83, dus die heb je met 2-3 trainingen op hetzelfde niveau. Vanavond komt mijn scout hopelijk met de aanvaller die ik wil terug en dan heb ik m'n selectie wel zo'n beetje compleet! Kan ik goed gebruiken, maar ik kom nu geld tekort. Steek daarna m'n centen in een 2de spits. Dus tegen de tijd dat ik Goretzka kan betalen, zal je hem wel verkocht hebben.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Hij gaat fijn, lekkere start hopelijk gaat ie verder zo :) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Heeft iedereen die nieuwe indeling van de OSM-site? Kan sommige dingen niet meer vinden zoals de komende speelronde met vermelding van de scheidsrechter en diens strengheid. Is dat weg of kan iemand me vertellen waar ik dat kan vinden? |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 september 2014 - 20:52 schreef JanM het volgende:Heeft iedereen die nieuwe indeling van de OSM-site? Kan sommige dingen niet meer vinden zoals de komende speelronde met vermelding van de scheidsrechter en diens strengheid. Is dat weg of kan iemand me vertellen waar ik dat kan vinden? In het wedstrijdschema kun je rechtsboven op 'programma' klikken om de speelronde te zien. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Thanks! Maar toch vind ik het kudt! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 september 2014 - 20:52 schreef JanM het volgende:Heeft iedereen die nieuwe indeling van de OSM-site? Kan sommige dingen niet meer vinden zoals de komende speelronde met vermelding van de scheidsrechter en diens strengheid. Is dat weg of kan iemand me vertellen waar ik dat kan vinden? Had hetzelfde ja.. maar goed, effe zoeken op dat forum van OSM en ik kwam er wel uit.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Staat daar ook bij WAAROM ze de boel (weer) gewijzigd hebben? Wat een onzin! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Ze willen met de tijd mee ofzo.. ik vind het ook niet echt een verbetering. Voor me gevoel moet ik nu op meer knoppen clicken om op de juiste pagina te komen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Maar goed, het went vanzelf wel. Weet alleen niet of het er beter is op geworden. If it ain't broke, don't fix it. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Denk dat ik er mee stop als mijn seizoenskaarten op zijn (nog 34) ... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: oeh.. als dat maar goed gaat.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Voorlopig blijf ik nog even ;-P
JanM_OSM zet Eintracht Frankfurt te kijk
GELSENKIRCHEN - Schalke 04 en Eintracht Frankfurt troffen elkaar in een beladen duel.
Eintracht Frankfurt werd vooraf gezien als de favoriet in dit duel. De ploeg uit Frankfurt heeft volgens kenners kwalitatief de beste spelers. Matip maakte het eerste doelpunt van de wedstrijd. In de 35e minuut zette hij zijn ploeg op 1-0. Huntelaar tekende in de 48e minuut aan voor de 2-0, waarmee de marge op een comfortabele twee doelpunten werd gebracht. Het doelpunt dat Choupo-Moting vervolgens nog maakte was alleen voor het doelsaldo nog interessant: 3-0.
JanM_OSM wist wel waarom zijn team de overwinning had gepakt: "Onze 3-3-2-2 opstelling neutraliseerde de belangrijkste schakels uit de 3-4-3 B van de tegenstander. Daarom konden zij hun spelletje niet spelen en wonnen we verdiend." |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op woensdag 17 september 2014 - 21:56 schreef JanM het volgende:Voorlopig blijf ik nog even ;-PJanM_OSM zet Eintracht Frankfurt te kijk GELSENKIRCHEN - Schalke 04 en Eintracht Frankfurt troffen elkaar in een beladen duel. Eintracht Frankfurt werd vooraf gezien als de favoriet in dit duel. De ploeg uit Frankfurt heeft volgens kenners kwalitatief de beste spelers. Matip maakte het eerste doelpunt van de wedstrijd. In de 35e minuut zette hij zijn ploeg op 1-0. Huntelaar tekende in de 48e minuut aan voor de 2-0, waarmee de marge op een comfortabele twee doelpunten werd gebracht. Het doelpunt dat Choupo-Moting vervolgens nog maakte was alleen voor het doelsaldo nog interessant: 3-0. JanM_OSM wist wel waarom zijn team de overwinning had gepakt: "Onze 3-3-2-2 opstelling neutraliseerde de belangrijkste schakels uit de 3-4-3 B van de tegenstander. Daarom konden zij hun spelletje niet spelen en wonnen we verdiend." Eintracht Frankfurt werd vooraf gezien als de favoriet in dit duel???? Wat een onzin! Was een ingecalculeerde nederlaag! :-) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
En Gerard koopt gewoon Messi ... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Altijd makkelijk als je zo`n pot tot je beschikking hebt om dat te kunnen. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Voor op de bank, Robben is nogal blessure gevoelig vandaar. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Heeft niet geholpen ;-P |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Nog niet, al in TK gegaan? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: In ieder geval besloten zodat ik je kan verrassen. TK beslis ik later vandaag ... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Die kudt-Huntelaar verprutst de kansen waardoor ik onterecht niet heb gewonnen $@#!@#$@#@#$#@$% |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Welnee, Messi miste een penalty waardoor je niet hebt verloren. |
|
|
|