|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Hoogie///Held, nu ronde 23 en 25 nog aan de bak en je bent onsterfeLijk :) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Hoogie bewaart iig een TK voor ronde 29 tegen een directe concurrent ;-P |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Sorry maat! Zag wel dat we allebei een rode kaart hadden, voor het natrappen van de grensrechter lol |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
hahahaha, die eikel liep ook gewoon in de weg, dan vraag je er om!! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Ik ook dus niet miepen Hoogie! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Kunnen we allebei mooi tegen Gerard inzetten ;-P |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Dat dan weer wel natuurlijk! ;-) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Jaja, hoeveel heeft die Chinees geschoven. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Jan heeft 500 overgemaakt! :-) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Maar van die 3-3 hebben alleen onze tegenstanders voordeel natuurlijk :-( |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
3-4 was 1000 Jan hahaha Wees blij met het punt, want je verdiende er niet een namelijk! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Tuurlijk ...
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Klopt wat ie zegt Jan... niet precies genoeg, je mist je kansen (20%) ghèhè. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Zoiets ;-P ?
Had trouwens liever gehad dat je gewonnen had ... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Kut dus, wou het net checken. Dan maar tv kijken bah!!! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Dan moet Hoogie morgen maar laten zien hoe je Gerard verslaat! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Mooie username, die linker. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Als het vanavond tegen Gerard i.i.t. bij Babovic maar "geen woorden maar daden" wordt ... |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Ach ja, osm is een competitie met een zooitje spelers, en aan het einde is T kampioen :) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Ha, waar kan ik tekenen? ;) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Hoogie Hoogie Hoogie Hoogie Hoogie Hoogie Hoogie
En Gerard, je weet dat je TK's hebt toch? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Nergens! Schalke Schalke Schalke Schalke Schalke Schalke Schalke Schalke Schalke Schalke |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: BelacheLIJK! Reservetukkers zijn het! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Ja kudT hè ... en Stuntelaar topscorer. Ik schaam me diep! Stel 'm ook NIET meer op! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Kloodtviool, nu pas. Kan die stuntelaar niet zien of luchten. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Als ik met Messi,Robben en Ronaldo in m'n team weer geen prijzen pak, schaam ik me ook diep. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 - 11:01 schreef Gerard_FR het volgende:[..] Als ik met Messi,Robben en Ronaldo in m'n team weer geen prijzen pak, schaam ik me ook diep. Experto, gg. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 - 11:01 schreef Gerard_FR het volgende:[..] Als ik met Messi,Robben en Ronaldo in m'n team weer geen prijzen pak, schaam ik me ook diep. Begin maar vast dan ;-P |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 - 11:01 schreef Gerard_FR het volgende:[..] Als ik met Messi,Robben en Ronaldo in m'n team weer geen prijzen pak, schaam ik me ook diep. Bekerwedstrijd speel ik trouwens zonder TK, want de bewaar ik voor de competitie. Ik wil ook niet ELK seizoen de beker winnen ;-P |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 - 11:21 schreef JanM het volgende:[..] Bekerwedstrijd speel ik trouwens zonder TK, want de bewaar ik voor de competitie. Ik wil ook niet ELK seizoen de beker winnen ;-P Ik had niet genoeg geld meer voor een TK, alle poen zit in Ronaldo, door hem komt straks de fiscus beslag leggen op Messi.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 - 11:21 schreef JanM het volgende:[..] Bekerwedstrijd speel ik trouwens zonder TK, want de bewaar ik voor de competitie. Ik wil ook niet ELK seizoen de beker winnen ;-P Gewaagd! De beker is toch de kortste weg naar een prijs/Europa! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Valt mee, ook met TK had ik waarschijnlijk verloren en nu heb ik er eentje meer voor de competitie waarin ik er nog een paar tegen verwacht ... Maar 5-1 is natuurlijk ook weer overdreven Gerard! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 - 22:46 schreef JanM het volgende:[..] Valt mee, ook met TK had ik waarschijnlijk verloren en nu heb ik er eentje meer voor de competitie waarin ik er nog een paar tegen verwacht ... Maar 5-1 is natuurlijk ook weer overdreven Gerard! Defaitisme! |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: 5-1! Zegt het voort!
Voor het eerst osm bekerfinalist en mogelijk een strijd om de titel in de voorlaatste speelronde. Ik ga voor alles of niks! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Realisme lijkt me een betere term. En door nu geen TK in te zetten maak ik mogelijk nog kans op het kampioenschap alhoewel ik vanavond al weer het volgende TK tegen te pakken heb ... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Ik heb trouwens 8 spelers in mijn basiselftal staan met 2 gele kaarten ... ben benieuwd hoeveel er na vanavond geschorst zijn. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 - 15:59 schreef JanM het volgende:Ik heb trouwens 8 spelers in mijn basiselftal staan met 2 gele kaarten ... ben benieuwd hoeveel er na vanavond geschorst zijn. En vooral hoe lang, maar dat is nog ver weg voordat ik tegen je mag. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Derde gele kaart is dankzij mijn jurist per definitie natuurlijk maar 1 wedstrijd, dus wat dat betreft mogen/moeten er vanavond al meerdere een kaart krijgen! Dan heb ik die tegen Gerard weer terug! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Over een half uurtje zullen we het zien.
Herstel 20:30 pas zie ik net.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 oktober 2014 door VVout -- |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Dit voorspelt weinig goeds: veel sterkere selectie en TK ingezet + extreem gespeeld en dan kansloos 3-0 verliezen. Bij deze mag ik vrees ik concluderen dat ik gegokt en verloren heb ...
En dat het een tyfusspel is natuurlijk! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
+1, alleen tegen een bot gelijk gespeeld wat een kudtspel, |
|
|