|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: BelacheLIJK! Zonde van je TK! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Het wordt een spannend einde van deze competitie! |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Het wordt een loopgravenoorlog, de 2 koplopers spelen 4-5-1. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Eerst maar eens kijken of ik vanavond af kan rekenen met VVoutje ... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Dacht het niet, ghèhè. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
VVoutje, jij bent weer moderator van onze competitie want ik sla ff een keertje over na deze! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Jep heb het gezien, maar dat gaat zomaar niet!
En waar gaan we naartoe deze keer? |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Toppie, nu is het mijn beurt tegen Harimiau. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Jawel hoor, net zo makkelijk als toen jij mij mod maakte ;-P en er vandoor ging hahaha
Zimbabwe? |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Gefeliciteerd T, je bent bijna niet te verslaan. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zo Hamburg ff een tikje uitgedeeld, ghèhè. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Mooi, word ik toch nog derde! :) |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Klopt, maar ik weiger dat antivoetbal te spelen!!
Feli T! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Same here, maar ook mijn felicitaties voor T.
Blijkbaar is 4-5-1 het meest succesvol bij OSM en dus was dit mogelijk mijn laatste keer ... |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Ik vind dat 'we' het sowieso al lang zat vol houden met dat kutspel :') |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 - 21:13 schreef JanM het volgende:[..] Same here, maar ook mijn felicitaties voor T. Blijkbaar is 4-5-1 het meest succesvol bij OSM en dus was dit mogelijk mijn laatste keer ... Niet gelijk piepen Jan, jij bent geloof ik 10 x kampioen geworden en 40 bekers gewonnen! en dat in 12 seizoenen! :) |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Hey Boos jonguhh! Precies op tijd... over 2 dagen beginnen we opnieuw. Aan jou de eer om te kiezen! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Haha! Echt niet, ik ben er wel een beetje klaar mee ;) Ik houd vast aan die ene keer dat ik de dubbel pakte, daarna nooit meer succesvol geweest. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 - 21:13 schreef JanM het volgende:[..] Same here, maar ook mijn felicitaties voor T. Blijkbaar is 4-5-1 het meest succesvol bij OSM en dus was dit mogelijk mijn laatste keer ... Koop een console Jan, met Fifa ultimate team kun je handelen in spelers en van alles in het voetbal, daarmee bouw je een eigen team en bepaal je opstelling en tactiek. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 - 21:24 schreef Bosifyable het volgende:Haha! Echt niet, ik ben er wel een beetje klaar mee ;) Ik houd vast aan die ene keer dat ik de dubbel pakte, daarna nooit meer succesvol geweest. Ajoh.... verman je! :))) |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Toch nog 2de geworden met Messi Ronaldo en Robben. Blijft natuurlijk een schande, dat wel. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Heb een paar keer te laat mijn opstelling en training opgezet, had meer ingezeten. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Dank voor de felicitaties! Blijft natuurlijk een kutspel. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 - 21:21 schreef hoogvliet010 het volgende:[..] Niet gelijk piepen Jan, jij bent geloof ik 10 x kampioen geworden en 40 bekers gewonnen! en dat in 12 seizoenen! :) hahaha, inderdaad, Jan is wel de laatste die mag klagen! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 - 21:13 schreef JanM het volgende:[..] Same here, maar ook mijn felicitaties voor T. Blijkbaar is 4-5-1 het meest succesvol bij OSM en dus was dit mogelijk mijn laatste keer ... Valt toch wel mee? Dit is geloof ik de 3de keer dat ik kampioen ben. Je bent het zelf vaker geweest.. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Weer zo'n kutbeker in de kast. :) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 - 19:58 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Valt toch wel mee? Dit is geloof ik de 3de keer dat ik kampioen ben. Je bent het zelf vaker geweest.. Ben er gewoon ff klaar mee. Ben idd meerdere keren kampioen geworden, maar krijg de meeste TK's tegen en schijn niet (meer) te kunnen winnen van teams die 4-5-1 spelen. Speel nu mijn seizoen met Real Madrid uit en dan denk ik dat ik het helemaal voor gezien hou, sorry! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Gefeliciteerd looserT ;-P |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Eigenlijk ben ik ook kampioen, hacker T is zo corrupt as de pest.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ja ook heel erg, je weet wel...
Maar ff wat anders, gaan we naar Griekenland volgend jaar, PAOK is mine dan, |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 - 20:14 schreef JanM het volgende:[..] Ben er gewoon ff klaar mee. Ben idd meerdere keren kampioen geworden, maar krijg de meeste TK's tegen en schijn niet (meer) te kunnen winnen van teams die 4-5-1 spelen. Speel nu mijn seizoen met Real Madrid uit en dan denk ik dat ik het helemaal voor gezien hou, sorry! Komt omdat je vaak een team met een hoge doelstelling kiest! Das wel een belangrijke reden dat ik TK'tjes voor jou bewaar. En ik eerst won je alle wedstrijden van mij. Laatste seizoenen win ik er meer ja, geen idee waarom. Mijn tactiek is precies hetzelfde als toen..
Sla gewoon effe een seizoentje over en stroom weer in als je een beetje zin hebt. Komt wel goed dan.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ik kies voor volgend seizoen Panionios. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Dan ga ik voor de nieuwe Skoda Xanthi.. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Gooi maar open, iedereen is aan boord! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Alles paletti, zat nog op Harimiau te wachten en die is er ook zie ik. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
He Jan, je doet toch nog een rondje mee? Goede zaak! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Ach ja, zag dat 'we' al 2 van de 3 nummer 1's hadden en dacht: "neem ik de laatste". Ga nu 4-2-3-1 spelen en dan maar eens kijken wat er van komt ... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 - 17:50 schreef JanM het volgende:[..] Ach ja, zag dat 'we' al 2 van de 3 nummer 1's hadden en dacht: "neem ik de laatste". Ga nu 4-2-3-1 spelen en dan maar eens kijken wat er van komt ... Held///:) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout