|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Beker blijft de kortste route naar Europa! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: ik verwacht meer tegenstand. niet omdat anderen het spel niet kunnen, maar omdat niemand me het zou gunnen 2 x de dubbel te winnen. dus doe gezellig mee. vind het gewoon geinig om met zijn allen zoiets te doen. beetje dollen en braggen. en ik heb stekelenburger... dus weer ammo zat. ;-) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Vorige keer Suarez, nu Stekelenburg.. Biek moet het wel hebben van Ajacieden! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: je vergeet lebont... (of heb ik hem nu net verkocht) lol |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Zie hem op de transferlijst staan ja! Voor het schappelijke bedrag van 9,5 miljoen hahaha! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 - 20:13 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Zie hem op de transferlijst staan ja! Voor het schappelijke bedrag van 9,5 miljoen hahaha! ach. heb geen haast. verdien graag op joden. hahahaha |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 - 20:13 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Zie hem op de transferlijst staan ja! Voor het schappelijke bedrag van 9,5 miljoen hahaha! noem me munsterhan... ik maak wel geld! :-) |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Aangemeld, maar snap er nog niet veel van ... |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: zal bruins voor je kopen |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Je hebt twee trainingskampen Jan, en die zet je in als je tegen AS Roma speelt!!
Thats all! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 - 10:42 schreef hoogvliet010 het volgende:[..] Je hebt twee trainingskampen Jan, en die zet je in als je tegen AS Roma speelt!! Thats all! hahaha doen we allemaal he ;) |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 - 10:42 schreef hoogvliet010 het volgende:[..] Je hebt twee trainingskampen Jan, en die zet je in als je tegen AS Roma speelt!! Thats all! 1tje is al tegen mij ingezet voor volgende speelronde! doe dat nou niet, heeft geen nut joh! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 - 11:26 schreef Xapter het volgende:[..] 1tje is al tegen mij ingezet voor volgende speelronde! doe dat nou niet, heeft geen nut joh! 1 Han van Gaal is al genoeg he.... |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 - 10:42 schreef hoogvliet010 het volgende:[..] Je hebt twee trainingskampen Jan, en die zet je in als je tegen AS Roma speelt!! Thats all! vriendjes ronselaart!!! het doet me goed dat ik voor vol word gezien... eindelijk |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Wat een kutteams zijn er over.. Oké, spelen met West Ham is geen straf, maar dit..? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Parma maakt ham, ik bedoel gehakt van jullie allemaal!
En dat trainingskamp gaat net het verschil maken Henri ;-P |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 - 20:29 schreef JanM het volgende:Parma maakt ham, ik bedoel gehakt van jullie allemaal! En dat trainingskamp gaat net het verschil maken Henri ;-P ik zeg het niet graag, maar ik denk dat die homo van een Toni het verschil gaat maken! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Roel wat is mijn wachtwoord? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
En waarom koopt Han een Argentijnse aanvaller voor ± 2 keer zijn waarde ??? |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: wachtwoord: Roelisdebeste2012
heb je een pb gestuurd |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: kijk over 10 speelrondes maar hoeveel die gozert dan waard is |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Even Han's statistieken bekeken en ik moet zeggen dat dat indrukwekkend is. Ga denk ik maar eens vragen of hij voor mij een trainingskampje kan opzetten ;-) |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
Leon ook weer aanwezig in Italie..... Catania nog wel, meteen een directe concurrent!!! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: alles 23 oud en jonger traint makkelijk. tevens een aanvaller die zowel aanvallend als verdedigend goed kan zijn. omdat ik weinig spitsen heb, en niet veel geld, moest ik met weinig geld shoppen. deze spelert word zijn geld meer dan waard. ook al kotsen we van leerdam, in dit spel is het ook zo'n groeibrilliant. jong en aanvallend ook goed. dubbele functie's... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 - 21:45 schreef FR-Han het volgende:[..] alles 23 oud en jonger traint makkelijk. tevens een aanvaller die zowel aanvallend als verdedigend goed kan zijn. omdat ik weinig spitsen heb, en niet veel geld, moest ik met weinig geld shoppen. deze spelert word zijn geld meer dan waard. ook al kotsen we van leerdam, in dit spel is het ook zo'n groeibrilliant. jong en aanvallend ook goed. dubbele functie's... Helder!
En hoe lang duurt het trouwens ongeveer/gemiddeld als je een speler op de transferlijst hebt gezet en is de tijdsduur nog (mede) afhankelijk van hoeveel je overvraagt ??? Sorry, ik moet nog veel leren ... |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 - 21:51 schreef JanM het volgende:[..] Helder! En hoe lang duurt het trouwens ongeveer/gemiddeld als je een speler op de transferlijst hebt gezet en is de tijdsduur nog (mede) afhankelijk van hoeveel je overvraagt ??? Sorry, ik moet nog veel leren ... hoe meer je vraagt hoe langer het duurt. als een speler 7 waard is, doe ik hem voor 9. is hij 3 miljoen waard, dan voor 4. een beetje op de prijs. verkoop ik een speler aan een medespeler die jong is en talentvol, dan verkoop ik hem voor het dubbele + 10%. de 10% is voor de makelaar die dat deel pakt van je transfer bedrag. want als ik een nieuw jong talent moet scouten, dan betaal ik het dubbele. de koper betaald niets aan de makelaar. alleen de verkoper. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
uiteraard zijn exorbitante bedragen niet te ontvangen. het is mij nooit gelukt meer dan 35% op de prijs te krijgen. dus blijf redelijk als je een spelert verkoopt. tenzij een dwaas uit onze poule meer dan het dubbele bied |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 - 22:01 schreef FR-Han het volgende:[..] hoe meer je vraagt hoe langer het duurt. als een speler 7 waard is, doe ik hem voor 9. is hij 3 miljoen waard, dan voor 4. een beetje op de prijs. verkoop ik een speler aan een medespeler die jong is en talentvol, dan verkoop ik hem voor het dubbele + 10%. de 10% is voor de makelaar die dat deel pakt van je transfer bedrag. want als ik een nieuw jong talent moet scouten, dan betaal ik het dubbele. de koper betaald niets aan de makelaar. alleen de verkoper. Goed om te weten, thanks! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Wanneer sluit de transfermarkt ??? |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Oww, ben jij AS Roma haha:) |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: OK, ik begin het te snappen!
Wie doen er inmiddels allemaal mee? |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
kun je zien in de managerlijst |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Bosifyable = Bosifyable (Genoa) Jill skibril = ????? (AC Milan) sporting holland = Leon FR1908 (Catania) Henri de Ruiter = Xapter (Fiorentina) CraVieTheOnlyOne = craven (Juventus) JanM_OSM = JanM (Parma) gert han verbeek = FR-Han (AS Roma) roefsje = ????? (Internazionale) revol12 = ????? (Udinese) BabovicHeld = ????? (Napoli) FRDouwe = FR-Roel (Torino) 123JeWeetZeluf123 = ????? (Palermo) daniele fc = ????? (Lazio) Ikwinwellicht = ????? (Pescara) |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Pescara krijgt nieuwe manager
PESCARA - De spelersgroep kreeg onlangs te horen dat Ikwinwellicht de manager is die het dit seizoen moet gaan doen voor Pescara.
Met de aanstelling van Ikwinwellicht heeft Pescara een relatief onervaren trainer in huis gehaald. "Dat klopt" beaamt de voorzitter. "Maar Ikwinwellicht is een vakman, die ons team ongetwijfeld aan het voetballen gaat krijgen." We vroegen Ikwinwellicht onlangs nog hoe hij dit seizoen zijn ploeg op scherp wilde zetten. Daarop dacht hij even na en zei: "I love OSM". Een merkwaardige reactie, maar het is duidelijk dat Ikwinwellicht weet wat hij wil. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Mis ik er nog 4:
Bosifyable = Bosifyable (Genoa) Jill skibril = ????? (AC Milan) sporting holland = Leon FR1908 (Catania) Henri de Ruiter = Xapter (Fiorentina) CraVieTheOnlyOne = craven (Juventus) JanM_OSM = JanM (Parma) gert han verbeek = FR-Han (AS Roma) roefsje = ????? (Internazionale) revol12 = FR-D@@N (Udinese) BabovicHeld = hoogvliet010 (Napoli) FRDouwe = FR-Roel (Torino) 123JeWeetZeluf123 = ????? (Palermo) daniele fc = ????? (Lazio) Ikwinwellicht = T-FeYeN00rD (Pescara) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Iemand trouwens Trindade de Vilhena kopen? Biedingen vanaf € 10.000.000,00 |
|
|
|