|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: En daar ging je uitgerekend tegen mij verandering in brengen? En dan nog met een gestolen overwinning ook.:} |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 februari 2015 - 18:07 schreef JanM het volgende:Vanavond maar eens kijken hoe T zijn reeks zware uitwedstrijden begint ... Thuis won 'ie van ons allemaal, behalve tegen Hoogie, maar dat kwam door Hoogie's TK. Maar hij speelde ook gelijk bij mijn tegenstander van vanavond, dus misschien belangrijker om eerst zelf maar te winnen? De wedstrijden tegen de hooggeplaatste teams gaan redelijk inderdaad, punten verlies ik meer tegen wat eronder staat. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op maandag 09 februari 2015 - 14:56 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] De wedstrijden tegen de hooggeplaatste teams gaan redelijk inderdaad, punten verlies ik meer tegen wat eronder staat. Altijd het zelfde, tegen een pruts computerclub gaat het mis. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Jep. Of tegen iemand die al een week niet online is geweest.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op maandag 09 februari 2015 - 14:18 schreef Gerard_FR het volgende:[..] En daar ging je uitgerekend tegen mij verandering in brengen? En dan nog met een gestolen overwinning ook.:} Laten we wel wezen: gelijk opgaande wedstrijd, dan wint degene die een TK inzet. Terecht dus hahaha
En kampioen kan ik niet meer worden, dus gebruik ik mijn TK's voor mijn directe concurrenten voor een positie en de beker! Jammer genoeg voor jou ben jij dan de sjaak! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Het is ècht een tyfusschijtspel. Speel je thuis een werkelijk volstrekt gelijkwaardige wedstrijd, verlies je 'm met 0-1 #$^#$#@^%$#$@^$#@^% |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op maandag 09 februari 2015 - 19:57 schreef JanM het volgende:Het is ècht een tyfusschijtspel. Speel je thuis een werkelijk volstrekt gelijkwaardige wedstrijd, verlies je 'm met 0-1 #$^#$#@^%$#$@^$#@^% Gerechtigheid, dat had ik tegen jou ook! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op maandag 09 februari 2015 - 19:57 schreef JanM het volgende:Het is ècht een tyfusschijtspel. Speel je thuis een werkelijk volstrekt gelijkwaardige wedstrijd, verlies je 'm met 0-1 #$^#$#@^%$#$@^$#@^% Nee 1-1 gelijk spelen is weer waar ik op gerekend had, zeeën van kansen maar niet er in gaan, lijkt Feyenoord..... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Kiijken of jij morgen te haken bent, maar je bent waarschijnlijk nu al begonnen met ingraven. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Kijkje in T z'n schuur...
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Daar gebruik ik zwaarder materieel voor!
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: T bezig met zijn tactiek.
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Vandaag zet iedereen TK's tegen elkaar in. Schiet niet op natuurlijk.. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Thuis spelende clubs hebben sowieso een te groot voordeel. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Bah bah bah, gupcholeratyfusteringjodenspelenz...... |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
2x rood en 2 blessures, letterlijk en figuurlijk van het veld getrapt. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Jij speelt alles of niets, ik niet! |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Ik had het over Wout.:) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Zie ik nu ook hahaha |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ramp ja, maar als die mafkees van een Essien de scheids gaat trappen kan je ook niets anders dan rood krijgen. Ik snap niet waarom dat nu moet zo vroeg in de wedstrijd. Heb ook al aardig gegoogled wat tegen een sterke 4-5-1 te doen is en daar zijn nog geen goede middelen gegeven, je kan hooguit mee doen. En ja natuurlijk alles of niets tegen die graverT, je zou ook eens geluk kunnen hebben niet...
€&&@@@€&!!!! |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Santos laguna heb genokt? |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Ik ook straks! Ongelofelijk!
Grafspel! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ik hou dadelijk geen speler meer over zeg, heb geen eens extreem gespeeld wat is hier aan de hand man "censuur" ........... |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Die hond geeft gewoon de scheids een knietje... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Fijn is dat hè, moest Essien ook zo nodig doen toen ik tegen T speelde. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Fijn ook dat zoontje van jouw baas met zijn fucking TK. Speel je thuis, extreem en met een veel sterkere selectie, ga je nog met 0-2 de boot in !%$!%@#@^!$#^% |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Hij werkt er inmiddels niet meer (vakantiejob), maar als ik hem zie, dan &^##*()(*&^%$#@#@$^& :-) |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Met 10 man 2-0 winnen tegen een veel sterkere tegenstander... Leuk spel man! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Had net zo goed andersom gekund dat is @€&?((@&€)!?/€€€... het verraderlijke. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Die rode kaart was voor buitensporig geweld, de optie "scorebord" is weg, hoe kan je nou zien wat voor overtreding dat was? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 - 15:05 schreef Gerard_FR het volgende:Die rode kaart was voor buitensporig geweld, de optie "scorebord" is weg, hoe kan je nou zien wat voor overtreding dat was? Opnieuw inloggen en rechts onder direct naar scorebord inschakelen. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Die optie zie ik niet met android, ook niet bij kies account. Zeker een betaalde functie. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ah ha, android. Ik speel vanaf laptop-PC en check eventueel via Iphone. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Zal een keer de pc opstarten als ik tijd heb, een vliegtuig stijgt sneller op. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
hmm, wordt nog spannend. Kan 2 prijzen pakken, maar ook zomaar overal naastgrijpen. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Beker ga je natuurlijk sowieso naastgrijpen ;-P |
|
|
|