|
|
hoogvliet010
|
|
|
Ik dacht dat ik jou thuis wel kom hebben, dus had hm bewaard voor VVoutje uit... De lastigste uit wedstrijd in mijn ogen, maar beleg hem nu wel tegen BOT-team. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 - 12:51 schreef hoogvliet010 het volgende:Ik dacht dat ik jou thuis wel kom hebben, dus had hm bewaard voor VVoutje uit... De lastigste uit wedstrijd in mijn ogen, maar beleg hem nu wel tegen BOT-team. VVout kan nog steeds hè! Kan ik misschien toch nog vierde worden èn de beker pakken ;-P |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
pfff, zit in hetzelfde dipje als Feyenoord. Punten worden links en rechts afgestaan.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Moet je ook maar niet van je 4-5-1 ingraafTacTiek afstappen ;-P
Helemaal niets in León olé olé |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Waren 3 middenvelders niet beschikbaar. Dacht het voor de ene wedstrijd wel met 442 af te kunnen. Misschien moet ik mijn spelers maar rusten voor de bekerfinale! ;) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 - 12:51 schreef hoogvliet010 het volgende:Ik dacht dat ik jou thuis wel kom hebben, dus had hm bewaard voor VVoutje uit... De lastigste uit wedstrijd in mijn ogen, maar beleg hem nu wel tegen BOT-team. Fijn hoor, maar bedankt hè. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Nu ook Experto met een TK'tje.. schiet niet op zo. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Voor jou niet nee, ik hou er nu tenminste nog een punt aan over:) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Die titel kun je inmiddels wel vergeten. Had je nu maar dat TK dat je voor de bekerfinale bewaard hebt ingezet ... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 18 februari 2015 - 20:36 schreef JanM het volgende:[..] Die titel kun je inmiddels wel vergeten. Had je nu maar dat TK dat je voor de bekerfinale bewaard hebt ingezet ... Ik heb er nog 2. 1 voor jou en 1 voor Cruz Azul. Hopen dat die nog 1 keertje gelijkspelen, dan kan ik nog boven ze eindigen. Eerder was ik al vergeten het TK'tje tegen hoogie in te zetten.
En de beker is de kortste weg naar een prijs! ;) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: haha, ik gun je het punt van harte. Alleen niet als ik ze zelf nodig heb. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Sorry VVoutje, maar ik moet helaas me laatste TK tegen jou inzetten... Ik moet de laatste strohalm pakken. Na jou moet ik nog 3 x tegen de computer en Cruz Azul krijgt T nog uit, en JanM nog thuis... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op donderdag 19 februari 2015 - 08:32 schreef hoogvliet010 het volgende:Sorry VVoutje, maar ik moet helaas me laatste TK tegen jou inzetten... Ik moet de laatste strohalm pakken. Na jou moet ik nog 3 x tegen de computer en Cruz Azul krijgt T nog uit, en JanM nog thuis... Trainingskamp BabovicHeld van CF América heeft een trainingskamp ingezet om zijn spelers optimaal te motiveren voor het komende duel.
De Held\\\ |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Tegen Cruz Azul maar alles of niets spelen. Schoppen naar alles wat beweegt. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Jep. Geloof dat Cruz Azul ook nog uit naar JanM moet. Hoogie of ik kunnen de titel nog pakken! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Stond trouwens weer een alert bij mod waar we heen gaan volgend seizoen. USA? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 - 22:37 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Jep. Geloof dat Cruz Azul ook nog uit naar JanM moet. Hoogie of ik kunnen de titel nog pakken! Ik krijg 'm idd op de slotdag nog thuis, maar voor mij telt alleen de beker!
En jouw probleem is dat je Hoogie kampioen maakt als je morgen wint ... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 - 23:33 schreef JanM het volgende:[..] Ik krijg 'm idd op de slotdag nog thuis, maar voor mij telt alleen de beker! En jouw probleem is dat je Hoogie kampioen maakt als je morgen wint ... Liever hoogie dan die andere gozert! Is er geloof ik niet eentje van dit forum. En voor jou telt de beker natuurlijk, maar je stelt neem ik aan wel je sterkste team op in de laatste wedstrijd.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Maar wel baggerteams. Maar goed: doe mij maar San Jose Earthquakes |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 - 23:36 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Liever hoogie dan die andere gozert! Is er geloof ik niet eentje van dit forum. En voor jou telt de beker natuurlijk, maar je stelt neem ik aan wel je sterkste team op in de laatste wedstrijd.. Wat ervan over is na de slachting de dag ervoor ... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Chicago fire, en geen drooglegging deze keer. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ik ga voor Portland Timbers. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Inderdaad klote teams.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Je bent toch een goeie manager? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Nee, anders had ik wel bovenaan gestaan.. ;) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Je hebt bijna het hele seizoen bovenaan gestaan! |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Wout speelt nu ook al antivoetbal. 6-3-1..pfff |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Maar niet als het er om doet. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 - 23:36 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Liever hoogie dan die andere gozert! Is er geloof ik niet eentje van dit forum. En voor jou telt de beker natuurlijk, maar je stelt neem ik aan wel je sterkste team op in de laatste wedstrijd.. Das aardig T, wordt er emotioneel van! :-)) |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 - 23:33 schreef JanM het volgende:[..] Ik krijg 'm idd op de slotdag nog thuis, maar voor mij telt alleen de beker! En jouw probleem is dat je Hoogie kampioen maakt als je morgen wint ... Zorg jij nou maar dat je win! Jij heb mijn seizoen verziekt, maar je kan het ook weer goed maken! Hup JanM!!! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hahaha, zorg nou maar dat je die titel nog pakt.. ;) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
De titel op eigen kracht pakken is niet voor iedereen weggelegd ;-P |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
OSM houdt het extra? lang spannend vandaag! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: jaja, je ziet nou dat het nog niet meevalt als je geen topteam hebt Jan! ;) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
0-6 beetje geflatteerd hè. Hoop dat jullie nu overmoedig worden ;-P
En ik ga nog nadenken over mijn opstelling de laatste wedstrijd. Misschien wel mijn keeper in de spits of zo hahaha |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 - 20:56 schreef JanM het volgende:0-6 beetje geflatteerd hè. Hoop dat jullie nu overmoedig worden ;-P En ik ga nog nadenken over mijn opstelling de laatste wedstrijd. Misschien wel mijn keeper in de spits of zo hahaha Ik wilde je nog wel die beker gunnen.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Tuurlijk! Kampioenschap èn beker weggeven zeker? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Zo is dat en je was ook niet te beroerd een TK tegen mij in te zetten:) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Mooie cijfers gewonnen en het heeft gewerkt, ghèhè. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Precies! En daarom ga jij mij helpen!! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Volgende competitie in USA is idd. kut, zullen we dit doorzetten of iemand een beter plan. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Goed ik verzet mijn afspraak met Obama wel weer, Denemarken doen? |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Gewoon VS en zie ik nou goed dat ik T helemaal kansloos heb gelaten in de bekerfinale? |
|
|
|