|
|
JanM
|
|
|
quote: Oefenwedstrijd geeft me goed gevoel over vanavond ;-P |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Goede gevoel is bevestigd! Nu revanche nemen op Hoogie door hem uit het bekertoernooi te knikkeren! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 maart 2015 - 13:45 schreef hoogvliet010 het volgende:Ik weiger mijn spel aantepassen! Ik blijf aanvalluhh!! Blijft wel een tyfus tering spel natuurlijk! +1 Ik ga maar eens wat aan de verdediging doen:) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Hoe kan het dat we 4, 5, 6, 7, (8) en 12 staan ???????????? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
tja, goede vraag. We hebben in ieder geval niet de beste clubs gekozen, al staan jij en Hoogie normaal bij de eerste 3 gezien jullie elftallen.. en Experto gaat ook niet zo lekker.
Voor de rest gaat ie wel redelijk. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Behalve dan dat ik nu ook uit de beker gekegeld ben door Hoogie @##@$%#%@$
Aan het aantal gele kaarten te zien omdat Hoogie extreem gespeeld heeft, klopt dat Hoogie?
Zo ja, slimme zet van je! Heb je me voor de tweede keer een tik uitgedeeld ... |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op woensdag 11 maart 2015 - 19:50 schreef JanM het volgende:[..] Behalve dan dat ik nu ook uit de beker gekegeld ben door Hoogie @##@$%#%@$ Aan het aantal gele kaarten te zien omdat Hoogie extreem gespeeld heeft, klopt dat Hoogie? Zo ja, slimme zet van je! Heb je me voor de tweede keer een tik uitgedeeld ... Nope, gewoon hard gespeeld... as usual! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: OnbegrijpeLIJK! Maar gefeliciteerd kerel. Moet je die beker dit seizoen ook maar gewoon WINNEN!
En morgen onze koploper natuurlijk de eerste nederlaag toebrengen, want het bevalt me niets dat hij inmiddels 'onbedreigd' bovenaan staat! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op donderdag 12 maart 2015 - 20:09 schreef JanM het volgende:[..] OnbegrijpeLIJK! Maar gefeliciteerd kerel. Moet je die beker dit seizoen ook maar gewoon WINNEN! En morgen onze koploper natuurlijk de eerste nederlaag toebrengen, want het bevalt me niets dat hij inmiddels 'onbedreigd' bovenaan staat! Zal er een kamp tegenaan gooien! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Ik ben trots op je! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Jammer Hoogie!
En T, waarom afwijken van je beproefde 4-5-1 Tactiek ??? |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Dit noemen ze een gestolen punt hahaha |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Dacht dat het wel kon voor een wedstrijdje. Heb op het moment maar 4 verdedigers, dus ik wilde er eentje laten rusten. 3-3-3-2 zou ongeveer dezelfde tactiek moeten kunnen hanteren, maar dat ging niet echt lekker.. ;)
Weer teruggezet naar 4-5-1. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 - 22:10 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Dacht dat het wel kon voor een wedstrijdje. Heb op het moment maar 4 verdedigers, dus ik wilde er eentje laten rusten. 3-3-3-2 zou ongeveer dezelfde tactiek moeten kunnen hanteren, maar dat ging niet echt lekker.. ;) Weer teruggezet naar 4-5-1. 3-3-3-2, dus je hield al rekening met rood? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Jep, kwestie van tijd voordat de scheids door zou hebben dat ik er 12 had opgesteld. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Kon ik op 2 punten komen speel ik thuis 0-0 tegen een laagvlieger $#%$@$%#$$@%#%&@#
Gelukkig ben ik uit de beker, hoef ik daar geen TK meer voor te reserveren! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 - 21:00 schreef JanM het volgende:Kon ik op 2 punten komen speel ik thuis 0-0 tegen een laagvlieger $#%$@$%#$$@%#%&@# Gelukkig ben ik uit de beker, hoef ik daar geen TK meer voor te reserveren! Zonde van je TK voor aankomende wedstrijd Jan!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 maart 2015 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Die francis was zeker een vouwtje jan, ik kan hem tenminste makkelijk missen. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Wilde in ieder geval een reserve en er stonden geen verdedigers op de transferlijst. Hoopte al dat jij hem wel wilde verkopen en inmiddels heb ik 'm weer voor 3.333.333 verkocht = netto exact het bedrag dat ik jou betaald heb. Geen slechte deal dus!
Resultaat van de wedstrijd was natuurlijk wel ruk, maar daar kon Francis niets aan doen vanaf de bank! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Dit zijn de lekkerste: een gestolen UIToverwinning ;-P |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: BelacheLIJK! Zelfs met TK was je de onderliggende partij. En dan toch geniepig met de punten der vandoor! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op zondag 15 maart 2015 - 19:48 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] BelacheLIJK! Zelfs met TK was je de onderliggende partij. En dan toch geniepig met de punten der vandoor! Dat zeg ik: dat zijn de lekkerste ;-P |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Hoogie en ik allebei een TK tegen terwijl we thuis spelen. Ik van een laagvlieger, maar Hoogie van een #1 team ... Puntverlies op komst ???
En T gaat Toronto verslaan neem ik aan, toch T? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 16 maart 2015 - 18:22 schreef JanM het volgende:Hoogie en ik allebei een TK tegen terwijl we thuis spelen. Ik van een laagvlieger, maar Hoogie van een #1 team ... Puntverlies op komst ??? En T gaat Toronto verslaan neem ik aan, toch T? Tuurlijk. Gewoon zonder TK'tje op eigen kracht! Komt goed. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
En VVout tegen Seattle Sounders maar gewoon een gelijkspelletje doen! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Heerlijk al die gelijke spelen ;-P |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
De tering, weer zo iemand die me de zuurverdiende punten afpakt. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Als je maar met 1 aanvaller speelt en die scoort dan ook nog eens een 5, tja ... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Kut ja, was weer sneller avond als ik dacht en mijn opstelling nog niet op orde en niet getraind, grrrrrr...@@@ |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
En bedankt hè Hoogie, kan ik vanavond mijn spelers rust geven en mijn toppers trainen! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Hoogie weer door na penalties. Heb jij soms een extra trainingsoptie? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Hoogie ligt er juist uit na penalties Jan! ;) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Goed lezen/kijken is ook een vak ...
Sorry Hoogie! Maar weet je ook hoe het voelt om onterecht op penalties uit het bekertoernooi geflikkerd te worden hahaha |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Wel sympathiek van hoogie, nu heb ik een computerteam voor de halve finale.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Kan geen soep koken van die bezopen statistieken, jullie wel? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ik ken er nog één, de T..... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: tja, als jij met TK'tjes gaat wapperen! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Wat een grafspel is het toch... 1 x rood, 5 x geel... Heb geen speler meer over! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Jammer joh! Er is alweer een nieuwe met 2 TK-jes! ;-) |
|
|
|