|
|
JanM
|
|
|
quote: En toch van T gewonnen! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: En weer een wedstrijd waarin ik meer kansen had.. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Had geluk dat Manu rood kreeg! :) |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Sorry baasie! Eindelijk eens het geluk aan mijn kant.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Dat is volgens mij een record: 2 keer in één seizoen rood pakken |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Mooie speelronde weer! Komende 2 wedstrijden zelf winnen en dan tegen de koploper voor hopelijk de #1 positie ... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ben je me in nacht en nevel voorbij gesneeked de dropveter. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Met dank aan Colorado Rapids nu al eerste :-) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
We staan weer 123, bijna goed op een klein detail na ;) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Dat jij derde hoort te staan?
BTW trouwens mooi ff 2 interessante spelers van de transferlijst afgehaald en er zelf 2 gekocht! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
De &@&&€&@()//@?! 3e minuut rood en geen bal tussen de paal krijgen, in de tweede helft geeft de tegenstander een knietje zelfde als bij mij en krijgt alleen geel. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op zondag 22 maart 2015 - 19:44 schreef VVout het volgende:De &@&&€&@()//@?! 3e minuut rood en geen bal tussen de paal krijgen, in de tweede helft geeft de tegenstander een knietje zelfde als bij mij en krijgt alleen geel. En dus sta je derde ;-P |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ja hoor, L. wannabee!!! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Oh nee, VIERde. En Hoogie ook slachtoffer van een TK. Sta ik ineens 5 punten los!
En Toronto nu echt in een vrije val gedrukt met mijn vierde 1-0 op rij hahaha |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Als je 'm gewoon oppakt en op de grond / uit het raam gooit is 'ie ook stuk hoor VVout. Volgende keer beter hahaha |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Wat gebeurt er dit seizoen ??? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Je krijgt de titel op een presenteerblaadje! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Begon lekker, ben nu echt van het pad af. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Keihard wraak genomen op Hoogie! Lekkerrrrrrrrrrrrrrr |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Hari ook gekraakt, ghèhè. De volgende gaat lastig worde, Gaudino ook nog geschorst dus alsjeblieft Jan. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: En uit frustratie heeft ie Guidetti z'n neus gebroken, bedankttttttttttt |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Manu blijft ook maar rood pakken.. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Zou ik ook doen.
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Und Harimau macht mir nicht froh ... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zag net dat je het nodig vond een trainingskamp tegen me te gebruiken, je word bedank noch. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op woensdag 01 april 2015 - 07:54 schreef VVout het volgende:Zag net dat je het nodig vond een trainingskamp tegen me te gebruiken, je word bedank noch. Had 'm beter voor Harimau kunnen gebruiken, maar achteraf ... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ik had hem bewaart voor die Willempie, hoop hem goed aan te pakken. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Zou Hoogie denken dat 'ie met maar 2 beschikbare verdedigers ook wel van Dallas wint ??? |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Moest ff een middelvelder lozen, gelukt! Probleem weer even opgelost. :-) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Das nou ook weer overdreven. Ik tel er nog steeds 3 toch? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ah ha weer drie dus :) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Ik heb de laatste wedstrijden ook problemen met rode kaarten (na 3 gele) en blessures, aangezien mijn selectie net als de jouwe eigenlijk te klein is ... Bij 3-4-3 moet je m.i. eigenlijk toch minimaal 2 keepers, 5 verdedigers, 6 middenvelders en 5 aanvallers hebben. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Maar goed, vandaag en vooral morgen winnen, dan kan ik de laatste 3 wedstrijden desnoods mijn reservekeeper in het veld zetten ;-P
KAMPIOENEN! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Kudt, g.......?&@!€€'m£!$#% spel
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 april 2015 door VVout -- |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op donderdag 02 april 2015 - 17:48 schreef JanM het volgende:[..] Ik heb de laatste wedstrijden ook problemen met rode kaarten (na 3 gele) en blessures, aangezien mijn selectie net als de jouwe eigenlijk te klein is ... Bij 3-4-3 moet je m.i. eigenlijk toch minimaal 2 keepers, 5 verdedigers, 6 middenvelders en 5 aanvallers hebben. Ik zorg dat ik op elke linie 1 reserve heb, maar dat ik wel genoeg geld heb voor evt. een vervanger bij schorsing of blessure. Gaat meestal goed, alleen was het nu ff kommer en kwijl.. :-) |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op donderdag 02 april 2015 - 17:56 schreef JanM het volgende:Maar goed, vandaag en vooral morgen winnen, dan kan ik de laatste 3 wedstrijden desnoods mijn reservekeeper in het veld zetten ;-P KAMPIOENEN! Kan niet meer mis gaan, gefeliciteerd Jan! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Bedankt mannen, maar voorlopig heb ik nog niet zomaar van die verrekte graverT gewonnen, dus als jullie het niet erg vinden laat ik de kurk nog even in de champagnefles! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Het lijkt erop dat T zijn TK's bewaard heeft voor de bekerfinale en de slotwedstrijd tegen Hoogie, dus heb ik de verpakking in ieder geval vast van de fles gehaald ;-P
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 april 2015 door JanM -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ik vertrouw erop dat ik ook zonder TK de punten tegen jou pak Jan! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: De rest is vooral veel zeur zeur zeik zeik. ;) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Hik ... beetje naïef hè ... hik |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Heeft toch een bekerTwaas, die wil die gewoon pakken van Hari |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: En toch is die Hari zeker niet kansloos als hij ook nog een TK kan inzetten ... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
En moet iemand die Willempie misschien even uitleggen dat hij ook 4 keer een TK kan inzetten per seizoen ??? |
|
|
|