|
|
JanM
|
|
|
quote: En inmiddels 7 punten achter ... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
T, zie net dat je gelijkgespeeld hebt tegen de nummer laatst? WTF? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
😂😂😂😂😂😂😂😂 😂😂😂😂😂😂😂😂 😂😂😂😂😂😂😂😂 😂😂😂😂😂😂😂😂 😂😂😂😂😂😂😂😂.. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Moet zeggen dat bij mij de gamg er ooklekker in zit! Volgende graag weer een normale competitie.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 - 22:51 schreef hoogvliet010 het volgende:Moet zeggen dat bij mij de gamg er ooklekker in zit! Volgende graag weer een normale competitie.. Zweden? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Das zeker een club uit de 3e divisie? |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 - 22:51 schreef hoogvliet010 het volgende:Moet zeggen dat bij mij de gamg er ooklekker in zit! Volgende graag weer een normale competitie.. Mwa ik zal mijn keeper Kuttin en spits Tecl wel missen :) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Vanavond de DUBBEL weer veiligstellen ;-P |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
3-4-3 maniak, het is of ingraven of dit systeem. Met het 4-3-3 krijg ik het nog niet aan het bollen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Nope! De bekert blijft in Grödig! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Come on T, snel nog ff een bordje macaroni aar binnen schuiven! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Ze hebben de beker al meegegeven, zo groot is het vertrouwen! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: En daarna dat Salzburg alle hoeken laten zien! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Jammer T, ondanks maar liefst 9! TK tegen toch ongeslagen de DUBBEL binnengehaald! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 01 juni 2015 - 19:47 schreef JanM het volgende:Jammer T, ondanks maar liefst 9! TK tegen toch ongeslagen de DUBBEL binnengehaald! Zeg er dan meteen wel bij dat je al vanaf het begin het met afstand sterkste team had! ;)
Maar gefeliciteerd met de dubbel Jan. Alleen komend seizoen zal je geen prijs pakken! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Jan M nog steeds in de "gekochte kampioenschappen " ? :) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ha Tommie meld zich ook :)
Moet trouwens samen met RB nog ff aangeven met welk team ze spelen aankomend seizoen in Zweden!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
WTF Zweden.. is Larsson's team nog vrij ? Nee geintje hoor, zoek maar een ander slachtoffer ;) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Wel een partijtje narren maar as het er op aan komt, ho maar haha! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Hoogie en Gerard, ff aanmelden graag. Ik heb een nieuweling in de lijst die mee wil doen.
Tim, en is een Feyenoorder als ik zijn profiel mag geloven met leuke skils.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 juni 2015 door VVout -- |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Overall 528ste nu en met mijn andere account na de 12e DUBBEL op rij 224ste ... |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Hoog tijd dus dat de FBI jou eens op de korrel neemt. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Dat mag! Ik wil gewoon die TOP100 halen en dan stop ik ermee ;-P |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Mooi, kan ik Tim er ook gelijk bij droppen. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Ga je dit seizoen wel een beetje je best doen ;-P ? |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Viel het op dat ik niet me best deed dan? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hey Gast,alles of niets he ! |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Ik lees ajax op het stem biljet Feyenoord komt niet in voor 69 74 wereldbeker en uefa ik heb al weer spijt meegegedaan heb .never nooit ajax stemmen manupileerders en sjanteurs club . |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op donderdag 04 juni 2015 - 15:26 schreef Fer 1 het volgende:Ik lees ajax op het stem biljet Feyenoord komt niet in voor 69 74 wereldbeker en uefa ik heb al weer spijt meegegedaan heb .never nooit ajax stemmen manupileerders en sjanteurs club . Heb je enig idee wat OSM is ??? Ik heb echt geen flauw idee waar jij het over hebt! En WTF zijn sjanteurs ??? |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Altijd mijn vriend! :) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
B. de sweepert weer lekker bezig, mijn dank. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Transfers gaan ook weer voor geen meter, maar volgens mij zijn de prijzen weer iets naar beneden aangepast. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
onder de milj gebruik ik factor 2,25 tot 2,5 op de milj tot 3 zak ik af naar 2 en daarboven 1,8 afhankelijk hoe het loopt. Ik ben er net nu één kwijt en was als eerste on.
T. Eriksson Waard € 1.463.918 en verkocht voor € 3.000.000, dan nog die provisie er van af en we houden een schamel beetje van 2,7 over.
Wat me veel meer opwind is dat het scoutingsgebeuren nauwelijks te betalen is, hooguit als je hem ff sneaky inzet kan je er nog een paas procentjes af snoepen maar het blijft schreeuwend duur. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Denk eerder dat de eigenaar je eurotjes wil afsnoepen. Corrupte kliek bij dat osm. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ja zal wel, alleen jammer dat er met eigen kapitaal ook gelijk geen fuck meer aan is. Dan zou je ook een soort van fair play moeten inrichten wat weer het uitgavenpatroon belemmert en dus de kas van OSM. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Begrijpen is een tegenwerken het voornaamste bij feyenoord. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Tel maar op ben het inmiddels kwijt dat kampioens jaar. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
En 7nderdaad laat het dan maar een klijn clubje worden dan zijn we het eens goed. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Je reageert op elk topic zonder dat je enig idee heb waar over t gaat. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Fer moet je hier ff eerst gaan lezen waar je bent beland,dit is een spel topic van Online Soccer Manager GVD. Hier heeft v. Geel of Gudde geen reet te zeggen, hier maken wij de dienst uit dus lul niet zo raar! |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
|
|