|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Tanx dat je dit topic ontziet :P |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Hoe zit dat ja met die spelers van Harimau, is die van de pot gepleurd? |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Omdat ie 2 spelers tegen spelerswaarde op de markt gooit en Jan neemt ze snel over. Daarna weer verkopen voor het dubbele, dank je wel sinterklaas. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Typisch Jan! Altijd maar fraude. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Jan BlaterT, oppakken die fraudeur :) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Ik ben beschikbaar voor Blatter's functie! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zo kan ik je Gast ;) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ik ben wel te porren voor een paar €€€. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Volle bak dit seizoen met op één na lle clubs v.v. een manager. En met crocky hebben we er een echte die-hard bij: 100% van de wereld doelstelling behaald! Hij begint meteen goed, zij het met wel direct zijn eerste TK ... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
VVout, ik neem aan dat jij die crocky meteen weer ff op z'n plek zet! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Tevreden, heb die chipito ff een lesje gegeven. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Leveren die oefenpotjes tegen jou nog wat op? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Kennis, goed opletten en misschien steek je er nog wat van op ;) |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Schriep,ik zal nog eens laten winnen zeg. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Haha, zal wel zenne. Maar heb je er nog een speler mee verbeterd? |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Nee, maar het vertrouwen in de reserve keeper is wel gegroeid ;) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Vreselijk spel... geen idee waarom ik het nog speel? :-( |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Welkom bij de gelijkgezinde, weer twee punten fietsen de tring. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Kijkend naar de stats was een gelijkspel een eerlijke uitslag, toch? |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Jullie hebben gelijk: het is idd een Tyfusspel, met de nadruk op de T! Hoe is het mogelijk dat ik met een veel sterkere selectie kansloos met 3-0 klop krijg bij T? Geen TK, allebei extreem gespeeld. Wie het weet mag het zeggen!
Ik weet wel dat ik de volgende keer tegen T 3-5-2 ga spelen, want het moet haast wel dat 5-mans middenveld zijn. Aan de ander kant speelde ik met opkomende backs, dus normaliter zou ik dan nog steeds een overwicht moeten hebben ... |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op woensdag 10 juni 2015 - 19:50 schreef JanM het volgende:Jullie hebben gelijk: het is idd een Tyfusspel, met de nadruk op de T! Hoe is het mogelijk dat ik met een veel sterkere selectie kansloos met 3-0 klop krijg bij T? Geen TK, allebei extreem gespeeld. Wie het weet mag het zeggen! Ik weet wel dat ik de volgende keer tegen T 3-5-2 ga spelen, want het moet haast wel dat 5-mans middenveld zijn. Aan de ander kant speelde ik met opkomende backs, dus normaliter zou ik dan nog steeds een overwicht moeten hebben ... Kijkend naar de stats was een afstraffing een eerlijke uitslag, toch? ;) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 10 juni 2015 - 19:50 schreef JanM het volgende:Jullie hebben gelijk: het is idd een Tyfusspel, met de nadruk op de T! Hoe is het mogelijk dat ik met een veel sterkere selectie kansloos met 3-0 klop krijg bij T? Geen TK, allebei extreem gespeeld. Wie het weet mag het zeggen! Ik weet wel dat ik de volgende keer tegen T 3-5-2 ga spelen, want het moet haast wel dat 5-mans middenveld zijn. Aan de ander kant speelde ik met opkomende backs, dus normaliter zou ik dan nog steeds een overwicht moeten hebben ... Gewoon een terechte uitslag! Je blijft niet die mazzel hebben! ;) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Gg, bouncing back... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
En harimau is ook een LUL! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Dat klopt, maar dat heeft ie niet van een vreemde! ;-) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Hoop lullen hier, maar ff het lekkere wijven topic bezoeken dan. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Waar sta je nu op de ranglijst, ik kan je niet vinden? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Gelukkig wint ie zijn oefenwedstrijden wel.. ;) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Gelukkig is het seizoen nog lang. Van T kansloos verloren, maar in deze wedstrijd 0-2 voor en gewoon de betere en VVout ook nog bijna een half uur met 10 man. Onterechte nederlaag dus, maar ook die horen erbij ...
Enneh Gerard, ik sta 5 plaatsen boven jou ;-P |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Dus je hebt de scheids omgekocht en nog verloren ook. Hahahahahaha |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 - 20:34 schreef JanM het volgende:Gelukkig is het seizoen nog lang. Van T kansloos verloren, maar in deze wedstrijd 0-2 voor en gewoon de betere en VVout ook nog bijna een half uur met 10 man. Onterechte nederlaag dus, maar ook die horen erbij ... Enneh Gerard, ik sta 5 plaatsen boven jou ;-P Tjsa een wedstrijd uit handen geven als je voor staat en je kansen verprutsen, ghèhè lekker man. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 - 21:03 schreef VVout het volgende:[..] Tjsa een wedstrijd uit handen geven als je voor staat en je kansen verprutsen, ghèhè lekker man. Dat is je tweede al VVout, zeker een gouden lul? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Z'n zware die je met twee handen moet tillen :) |
|
|
|