|
|
VVout
|
|
|
Gelijkspelletje Jan, vind ik niks vervelends an :) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: OK, maar dan jij ook! Zou een bizarre ontknoping zijn! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
KAMPIOENEN! KAMPIOENEN!
En ik had zelfs gelijk mogen spelen ... Bizar! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ik ga trouwens voor OB in Denemarken. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
OK Jan gefeliciteerd, maar dacht dat je gelijk zou spelen. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Dacht gisteren ook dat ik zou winnen ... tyfusspel! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Op naar de volgende ronde dan, Danemark here we come. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Ik mis Haribo en Hoogie nog! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Haribo had zich een ronde afgemeld bij mij vanwege de vakantie. En de verzakert laat niets van zich horen natuurlijk. Ik heb de competitie open gegooid. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Doe gewoon mee man! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Aalborg pakt de DUBBEL dit seizoen! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Ben ook zo makkelijk over te halen Ghehe
3e is prima! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Stylzz kon (weer) niet tegen z'n verlies gok ik ;-P |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Whahahahahahahahahahaha |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
huh? Ik dacht dat ik nog een extra dag voorbereiding had. Op welk tijdstip liepen die voorbereidingsdagen af? Anders dan het tijdstip waarop de wedstrijden gesimuleerd worden?
Ik had mijn opstelling etc nog helemaal niet goed staan. Mijn beste spelers zaten op de bank.. ;) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Normaal volgens mij hoor, maar dan is die 0-0 des te pijnlijker! En ik dacht je nog wel te kunnen verrassen met een andere speelwijze ... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juli 2015 - 21:13 schreef JanM het volgende:Normaal volgens mij hoor, maar dan is die 0-0 des te pijnlijker! En ik dacht je nog wel te kunnen verrassen met een andere speelwijze ... Gek, het zal wel aan mij liggen dan. Voor me gevoel was het de afgelopen dagen telkens op een ander tijdstip dan normaal. Nu ook een training gemist. Waarschijnlijk niet op zitten letten. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Van alle oefenwedstrijden in de voorbereiding maar 1 keer een speler beter geworden terwijl ik alle wedstrijden goed gespeeld heb. Ben ik de enige of niet? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Heb ik ook wel eens. Speel je 5 oefenwedstrijden achter mekaar zonder dat er iemand beter wordt. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Frustrerend zo te starten, maar gelukkig gewoon mijn eerste wedstrijd gewonnen. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Nee mijn start is lekker ;-P |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Vanavond de ommekeer! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Copenhagen draait inmiddels weer!
En met mijn andere account na de dubbel met PSG nu 212e overall. Komend seizoen maar weer Real Madrid! Ben benieuwd hoeveel dubbels ik nog moet winnen om die TOP100 te halen ... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Tot nu toe nog op koers maar er gaan een paar serieuze wedstrijden aan komen, één heb ik er al goed afgebracht net :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vertel je hebt Hoogvliet vernederd..(?)😁 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Die is komende wedstrijd aan de beurt, heb nu tegen Gerard de grote expert mijn slag geslagen :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Had vandaag hele goede zaken kunnen doen, maar dan had ik natuurlijk zelf wel van Gerard moeten winnen ... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Hoop gelijk gespeeld deze ronde, gunstig :) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 22 juli 2015 - 23:55 schreef JanM het volgende:Had vandaag hele goede zaken kunnen doen, maar dan had ik natuurlijk zelf wel van Gerard moeten winnen ... tja, dat gold voor iedereen bovenin. Gelijkspelletjes overal. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op woensdag 22 juli 2015 - 23:55 schreef JanM het volgende:Had vandaag hele goede zaken kunnen doen, maar dan had ik natuurlijk zelf wel van Gerard moeten winnen ... Had ik nou maar een TK ingezet,maar dan had ik ws gewoon verloren:) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Is al eerder gebeurd dus had gekund ja. Blijft onvoorspelbaar dat tyfusspel ;-P |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: 't is een beetje zoals met Babovic ... een paar goeie wedstrijden (welke dan ?????) en daarna helemaal bagger ;-P |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Jij maakt geen vrienden jan.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zo C.K. uit de beker, nu ook eens zien of ik de volgende wedstrijd voor de competitie van hem kan winnen. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 - 12:36 schreef JanM het volgende:[..] 't is een beetje zoals met Babovic ... een paar goeie wedstrijden (welke dan ?????) en daarna helemaal bagger ;-P Onzin Jan.. omdat T en jij een kroontje hebben, moet ik het in het laatste kwartier afleggen! Zo werkt het! Kan... rot spel! |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Precies baab, en ik geef ze al helemaal niks dus ik verlies sowieso:) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Dus als je een grappig spel bedenkt investeerd in dit idee, mag je er niets aan verdienen? Ik heb ook het idee dat het bedrag niet schandalig hoog is en zou je er echt een overwinning mee kunnen kopen. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Ze moeten aan adverteerders en sponsors verdienen, en niet aan de deelnemers. Dat is corruptie die de eerlijkheid van het spel ondermijnt. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ik heb het liever andersom, laat die klote advertenties op het net maar zitten. Tijdens het surfen wordt ik zelfs al verplicht om mijn adblocker uit te zetten om sommige inhoud te kunnen zien en word dan getrakteerd op advertenties die ik niet wil zien.
Klote advertenties, hou de sites lekker clean. |
|
|
|