|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 - 15:20 schreef VVout het volgende:[..] Eerst training, opstelling, reclame, stadion, posities invullen daar waar een uitroepteken bij staat en dan worden er oefenwedstrijden vrij gegeven. Goh... speel toch al wat jaartjes, maar wist dit ook niet... Vind/vond het wel altijd raar dat jullie voor het begin al maneger punten hadden. Maar dan dacht ik.. zal wel FRAUDE zijn! Ik wachte altijd tot de eerste wedstrijd gespeeld was, als ik dan me eerste wedstrijd win en sta op me doelstelling, geeft me sponsor twee keer zoveel. |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 - 15:20 schreef VVout het volgende:[..] Eerst training, opstelling, reclame, stadion, posities invullen daar waar een uitroepteken bij staat en dan worden er oefenwedstrijden vrij gegeven. Nope. Heb alles gedaan waar uitroepteken bij staat. Maar heb net wel een oefenwedstrijd achter de rug tegen jou. Misschien moet ik dan tot morgen wachten ofzo |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Had ik mijn klep maar dicht gehouden😄 |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
quote: maakt niet uit joh. Er komt nog een return ^_^ |
|
|
|
|
YugoBosna
|
|
|
|
|
|
YugoBosna
|
|
|
een goed begin is het halve werk |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Dan staat mij nog een hoop werk te wachten, heb de eerste wedstrijd grondig verprutst!
Dan nog Rood krijgen ij een neutrale scheids en zelf op agressief spelen, nog geen eens alles of niets. Het is me ook een kudt spel zeg. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Vanaf mijn vakantieadres wil ik graag laten weten dat ik OSM een tyfusspel vind! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Moguh, geniet er van zou ik zeggen ;) |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: 2-3 met 10 man, ik ga voor de dubbel! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 10 augustus 2015 - 06:09 schreef VVout het volgende:Van het zelfde, jammer dat ik de laatste wedstrijd tegen de kampioen gelijk moest spelen want ik stond een tijd lang voor :) Daardoor heb ik wel de achievement -> blijf een competitielang ongeslagen! ;) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Dan nog eens gefeliciteerd, mooi seizoen gedraaid dan. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Thanks! Wie staat er (waarschijnlijk door middel van fraude) bovenaan in Nieuw-Zeeland? |
|
|
|
|
YugoBosna
|
|
|
quote: Ik.. ben er blij mee. Zo lang mogelijk vasthouden. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Ik weet niet wie Botteghin gescout heeft maar bij deze bedankt :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
goed he, graag gedaan Ger..!
|
|
|
|
|
YugoBosna
|
|
|
quote: hahaha
weer een heerlijke overwinning vandaag.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Waardeloos, taktiek werkt in een keer voor geen meter meer. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Had ik nou toch maar een TK ingezet ... |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
iemand screenshotje van de stand? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Als je gewoon mee speelt, kan je kijken. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Tuurlijk.
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Dat duurt natuurlijk niet lang! :-) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
YugoBosna
|
|
|
quote: o op punten sta ik eerste. Lekker hoor |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Zolang dat screenshot er staat. :) |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Hahaha, kan iemand een nieuw screenshot plaatsen? :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
YugoBosna
|
|
|
lol. Kut spel. 0-0 tegen de computer... kan toch niet waar zijn |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
hahaha, bij mij is het altijd gelijk of verlies. Ik probeer een werkende tactiek te maken maar lukt niet. Ook dingen op youtube zijn waardeloos.
Toch mis je de functies van FM15 |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 - 00:05 schreef BertusBadeend het volgende:hahaha, bij mij is het altijd gelijk of verlies. Ik probeer een werkende tactiek te maken maar lukt niet. Ook dingen op youtube zijn waardeloos. Toch mis je de functies van FM15 Bekijk ff de stats van onze wedstrijd. Als er één is die moet balen van die 0-0 ben ik het wel! |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
quote: Dat bedoelde ik dus met een niet werkende tactiek :D |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
gewoon 1 goede tactiek.. heel het seizoen volhouden! aan het einde van de rit sta je hoger dan je doelstelling |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
YugoBosna
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 - 12:00 schreef Xapter het volgende:gewoon 1 goede tactiek.. heel het seizoen volhouden! aan het einde van de rit sta je hoger dan je doelstelling werkt bij mij ook altijd |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Die sneaky TK's vlak voor de wedsrijd kosten me 6 punten en de 1st plaats tegen baab en jou. Een uur voor de wedstrijd nog op TK gaan zou geen nut moeten hebben. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op zondag 23 augustus 2015 - 12:49 schreef Gerard_FR het volgende:[..] Die sneaky TK's vlak voor de wedsrijd kosten me 6 punten en de 1st plaats tegen baab en jou. Een uur voor de wedstrijd nog op TK gaan zou geen nut moeten hebben. Tuurlijk wel! En het mooie is dat jij ze nu tegen andere tegenstanders gaat gebruiken. Win-win dus hahaha |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
En Hoogie gaat zijn gebruikelijke terugval nog wel krijgen! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Ziek natuurlijk om op de laatste (gemiste) pingel uit de beker geknikkerd te worden terwijl je met een TK tegen speelt, maar focus lag/ligt op de competitie! Gelukkig heb ik mijn TK's daarvoor bewaard! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Competitie is sowieso vergooid bij mij en ben er blij mee :) |
|
|
|