|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 september 2015 - 20:23 schreef JanM het volgende:Ik heb ADO geloot bij het NK, VVout Feyenoord! Hup VVout! In onze competitie (Premier League) blijft het retespannend. Morgen heeft iedereen een computerteam als tegenstander, alleen moet ik op bezoek bij mijn angstgegnerT T ... Zal wel weer puntverlies betekenen ;-( Laten we het hopen. Net de aansluiting gevonden. Heb de punten hard nodig! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: En ik wil de aansluiting niet verliezen ...
Even iets heel anders: om met ADO tussen al die ervaren managers enige kans te maken red ik het denk ik niet met 3-4-3. Heb je misschien tips voor jouw beproefde 4-5-1? Mag via een PB! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
VVout, waar blijf je ????? |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Vergeten in te stellen, toch 1-2 winst bij Arsenal! Wat een kanjer die BabovicHeld!!! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 september 2015 - 22:19 schreef JanM het volgende:[..] En ik wil de aansluiting niet verliezen ... Even iets heel anders: om met ADO tussen al die ervaren managers enige kans te maken red ik het denk ik niet met 3-4-3. Heb je misschien tips voor jouw beproefde 4-5-1? Mag via een PB! Sure. Ik zal je zo via pm mijn tactiek geven. Op voorwaarde uiteraard dat je die niet gaat gebruiken in onze gezamenlijke competities. ;)
Al zijn er geen garanties natuurlijk. Dus of je er betere prestaties mee kan halen dan je normale tactiek, geen idee. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Als het goed is heb je de pm binnen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Had geen bericht van een uitnodiging en vond hem tussen mijn andere uitnodigingen niet direct terug, maar ben er bij natuurlijk met onze club :))))) |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Hij heeft die speciale voorwaarde toch wel eerst ondertekend? Anders krijgen we strakst te maken met 2 ingraverTs. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 september 2015 - 15:14 schreef Gerard_FR het volgende:[..] Hij heeft die speciale voorwaarde toch wel eerst ondertekend? Anders krijgen we strakst te maken met 2 ingraverTs. Niks getekend dus vanavond meteen met zijn eigen wapens bestrijden hahaha |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 september 2015 - 15:14 schreef Gerard_FR het volgende:[..] Hij heeft die speciale voorwaarde toch wel eerst ondertekend? Anders krijgen we strakst te maken met 2 ingraverTs. hahaha, hij doet maar! Ik loop jaren voor met deze tactiek qua ervaring. ;) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Gewoon met mijn normale tactiek weer kansloos tegen T. Niet eens extreem gespeeld maar in de vierde minuut al rood en dan ook mijn spits nog 7 weken in de prak geschopt door die graverT. En bedankt hè! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
De punten zijn in elk geval welkom! |
|
|
|
|
YugoBosna
|
|
|
ik ga dit nu voor het eerst zeggen. Kut spel..... Komt nog wel goed hoop ik. Alle zeilen bij dan maar. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 september 2015 - 20:42 schreef YugoBosna het volgende:ik ga dit nu voor het eerst zeggen. Kut spel..... Komt nog wel goed hoop ik. Alle zeilen bij dan maar. Waarom wisselde je nou Pelle in de 90st minuut, tijdrekken? |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 september 2015 - 20:14 schreef JanM het volgende:Gewoon met mijn normale tactiek weer kansloos tegen T. Niet eens extreem gespeeld maar in de vierde minuut al rood en dan ook mijn spits nog 7 weken in de prak geschopt door die graverT. En bedankt hè! Kreeg ook rood, maar Chelsea wint gewoon met het b-elftal :) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Van ellende die overschatte Messi maar gekocht ;-( |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
It's all about the money hè. |
|
|
|
|
YugoBosna
|
|
|
|
|
|
YugoBosna
|
|
|
quote: gelukkig maar want ik wou inesta |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Als iemand die €44.444.444 gaat aftikken voor Benteke met 1 been, kap ik gelijk mee. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ff 20 milj. + dan moet je snel wegwezen en een zonnig eiland opzoeken :) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Over 3 rondes weer topfit en jong en al zo goed d.w.z. paar dagen trainen en hij is al meer waard! Heb al diverse transfers gezien voor 3 keer de waarde dus tussen de 1,5 en 2 keer de waarde is zo gek toch nog niet?
Als je trouwens wilt kappen doe dat dan s.v.p. nu meteen, want tegen die sterrenformatie van jou is natuurlijk alleen iets te beginnen met computer als manager! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Hoe moet ik Ronaldo anders betalen ??? |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op maandag 21 september 2015 - 18:28 schreef JanM het volgende:[..] Als je trouwens wilt kappen doe dat dan s.v.p. nu meteen, want tegen die sterrenformatie van jou is natuurlijk alleen iets te beginnen met computer als manager! Ho ff, ik ben de underdog Jan, jou team is veel meer waard. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Die paar miljoen? Ff serieus, als je met jouw team géén kampioen wordt ... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Sorry Gerard, moest even. Want anders zouden jullie wel erg ver uit zicht raken hè ... |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Ondanks jou last minute TK sta ik nog steeds 3de, maar baab is de lachende 3de. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: En met hoeveel TK's? En ook nog eens allemaal thuiswedstrijden! |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Das waar, dus ik sta virtueel 2de :) |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
?...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 september 2015 door Gerard_FR -- |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Als je daar blij van wordt: JA!
Hoogie gaat dit normaal gesproken niet volhouden met nog zoveel lastige (uit)wedstrijden voor de boeg, maar voorlopig staat 'ie voor, dus is hij idd even lachende derde.
En let ook op graverT! Die is een indrukwekkende serie aan het neerzetten. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Aan de sterke drank of zo? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Klaar voor de voorronde NK met ons Feyenoord? Selectie beetje op orde?
En let op hè: gebruik van TK's is VERBODEN! Doe je het toch verlies je de betreffende wedstrijd reglementair met 3-0, tenzij je tegenstander ook een TK heeft ingezet.
Ik ga het met ADO op z'n graverTs proberen ... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op maandag 21 september 2015 - 21:03 schreef JanM het volgende:[..] Klaar voor de voorronde NK met ons Feyenoord? Selectie beetje op orde? En let op hè: gebruik van TK's is VERBODEN! Doe je het toch verlies je de betreffende wedstrijd reglementair met 3-0, tenzij je tegenstander ook een TK heeft ingezet. Ik ga het met ADO op z'n graverTs proberen ... Had ik gelezen, hoe zit het met een besloten training trouwens?
Voor de rest klaar voor mijn eerste wedstrijd, hopelijk wordt het wat.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 september 2015 door VVout -- |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op maandag 21 september 2015 - 21:07 schreef VVout het volgende:[..] Had ik gelezen, hoe zit het met een besloten training trouwens? Voor de rest klaar voor mijn eerste wedstrijd, hopelijk wordt het wat. BT mag je wel gebruiken. Heb ik nu ook gedaan. Speel dan 'ineens' heel anders dan in de voorbereiding. Mogelijk kan ik Vite$$e uit verrassen. Maar heb echt een trieste selectie, mede omdat verkopen niet lekker gaan en ik dus niet veel kan kopen/scouten. We'll see!
Succes iig! |
|
|
|
|
YugoBosna
|
|
|
het zit niet mee voorlopig dan maar wat uit de hoge hoed toveren. Na arsenal 3x computer ik reken op 12 punten en plek 7 dan sta ik weer op mijn doelstellingen. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op maandag 21 september 2015 - 21:00 schreef JanM het volgende:[..] Als je daar blij van wordt: JA! Hoogie gaat dit normaal gesproken niet volhouden met nog zoveel lastige (uit)wedstrijden voor de boeg, maar voorlopig staat 'ie voor, dus is hij idd even lachende derde. En let ook op graverT! Die is een indrukwekkende serie aan het neerzetten. Ik kijk alleen naar plek 7. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Nog een paar van die potjes en je staat er ;-P |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Hahaha bedankt Jan! :-) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: En dan die oefenwedstrijd ook nog eens kansloos verliezen? WTF? |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: De boog kan niet altijd gespannen staan. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Ben benieuwd wat je er vanavond van maakt tegen vlampiep! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Uitslagen eerste ronde NK voorronde:
Ajax 0 - 0 PEC Zwolle SC Cambuur 2 - 0 FC Groningen De Graafschap 2 - 2 Feyenoord (VVOUT) Heracles 0 - 3 Excelsior Roda JC 2 - 1 AZ FC Twente 1 - 1 PSV FC Utrecht 3 - 0 SC Heerenveen Vitesse 2 - 3 ADO Den Haag (JANM) Willem II 1 - 1 NEC |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Was geen goede start, had mijn tactiek op normaal laten staan en voordat ik het in de gaten had was de wedstrijd gespeeld. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
VVout