|
|
VVout
|
|
|
Had het niet zo ingesteld, maar had jouw nog steeds in de genodigde lijst staan. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Seizoen is gestart, aan de bak. Lexies de deur uit en inkopen maar. Vooral niet vergeten je jeugd te trainen i.p.v. ze op de bank te laten verpieteren. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Dat bedoelde ik ja. Dat zo'n beetje iedereen van hier er al in kon. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Gaat weer lekker, tering spel! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: ff twee dagen met andere dingen bezig geweest, heb wel gewonnen:) helaas niet getraint... |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Eindelijk antivoetbal T een keer verslagen, leuk spel! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Kutspel, met je trainingskamp! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
pfff al die gelijkspelletjes tegen computerteams.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Beter je best doen maat..!! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Tijd voor een tussenstand? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Experto is Once Caldas, doelstelling 7. VVoutje heeft Deportivo Cali, doelstelling 7. BabovicHeld is Uniautonoma met doelstelling 16. Ik ben Deportivo Pasto, doelstelling 10. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Nog maar met z'n vieren dus en Hoogie die erg goed gaat? Denk dat ik volgend seizoen weer aansluit! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Kutspel. Bovendien niet echt veel aan met zo weinig mensen in een competitie. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Klopt, volgende ronde moeten er meer aanschuiven en zal ik eens wat mensen van buiten uitnodigen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 15 februari 2016 - 20:29 schreef VVout het volgende:[..] Klopt, volgende ronde moeten er meer aanschuiven en zal ik eens wat mensen van buiten uitnodigen. Goede zaak. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Gaat nergens over. Paar wedstrijden terug speel ik nog twee keer gelijk tegen een computerteam. Nu 0-6 wtf. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 - 21:00 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Gaat nergens over. Paar wedstrijden terug speel ik nog twee keer gelijk tegen een computerteam. Nu 0-6 wtf. Verrassend, moet ook nog twee potjes tegen je zie ik. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Jep. Bekerfinale + nog een keer voor de competitie. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 - 21:00 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Gaat nergens over. Paar wedstrijden terug speel ik nog twee keer gelijk tegen een computerteam. Nu 0-6 wtf. Ik had de champagne al klaar staan, kan nu de kast weer in. Tenzij je Wout ook op zo'n verassing trakteert ghèhè. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Blijft een graverT hè, wie weet ;) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Vergeet gwn me laatste TK tegen woutje te beleggen! pffff |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Speelde de wedstrijdspanning tegen Roda parten :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 februari 2016 door VVout -- |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Laten we het daar maar ophouden hehehe |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Hopelijk heeft T daar morgen geen last van. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
De tyfus, nu ben ik vergeten de wedstrijd in te stellen -.- |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Nog 2 potjes, vanavond en morgen één. Alle afhakers wakker worden en waar gaan we naar toe komend seizoen? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Engeland (2ᵉ) - Wolverhampton Wanderers lijkt mij op zich wel wat? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Vind het goed. Dan ga ik voor Reading. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Beker ging fantastisch, alleen jammer dat ik het seizoen heb laten liggen tenzij :) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
pfff milde scheids en toch na 12 minuten al rood... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Maar gefeliciteerd met de bekert VV! |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Laatste wedstrijd, nog . verwijderd van mijn eerste kampioenschap. Werd tijd ook. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Goed je best blijven doen, anders verpruts je het nog in je laatste match ghèhè 👹 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Zweepje al ingevet? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Hoogie, hoe zit het met Hari kan je hem wakker schudden voor een nieuwe ronde? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Feyenoord goes 2..?
Ik vind alleen Colombia, maar dan kan ik me niet inschrijven. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Ah, beter lezen. Vandaag laatste speelronde, dus vanaf (over)morgen beschikbaar. Geef ik weer eens een seizoen toe na de smeekbede van VVout. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ghèhè, en de rest van die lamzakken ook meedoen en melden dan kan daarna de competitie open. We willen weer volle bak spelen en niet met zijn vieren zoals laast. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Bijna nog verkloot ook maar punt is binnen haha. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
En feli man, heb het zelf verkloot door één wedstrijd niet op te letten. Heb wel een leuk team bij elkaar weten te schrapen met een redelijk Feyenoord gehalte. Boetius naast Messi op 100 gekregen, heerlijk toch. Verder Vilhena en ook Karsdorp en Wijnaldum die het lekker deden. En de kers op de taart, de laatste wedstrijd met dubbele cijfers gewonnen.
Maar goed was een saaie bedoeling zo met zijn vieren en volgend seizoen hopelijk gewoon weer volle bak met nieuwe kansen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Gefeliciteerd Gerard. Bij mij ging het voor de competitie vooral tegen computerteams fout. 5 gelijkspelletjes, nooit echt de race geweest voor de titel. En wat betreft de bekert was het een muntje opgooien wie er zou winnen.
Anyway, heb in ieder geval de beste keeper die ik ooit heb gehad. 120 aan stats en 163 miljoen waard.. ;) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
En inderdaad, hopelijk kunnen we de komende competitie met meer spelerts doen. Das toch een stuk leuker. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Eens kijken of het met Blackburn Rovers ook lukt.
En jij ook feli met de beker W.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 maart 2016 door Gerard_FR -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Als goed is begint in de loop van de avond de nieuwe competitie, snel aanmelden bij "Feyenoord goes 2 England sec" dan kan ik hem gelijk open gooien. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
QPR is in the house! Hari ff appen!! |
|
|
|