|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
In een andere poule won ik gisteren trouwens met 0-4 tegen 020, maar vandaag na 2-0 voor tegen Vite$$e uiteindelijk 2-4 #&@$@&@#%$#@^$#$$@%%@ |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Vanavond/vannacht stunten tegen craven's Juventus en 6e overwinning op rij boeken? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Ben niet ontevreden met 0-0! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Vannacht AS Roma / Han hopelijk eens even met beide voetjes terug op aarde zetten ;-P |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: ik vrees het ergste! hierbij feliciteert ik je alvast met de winst! janm///held!!! parmaham///lekkert!!! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op maandag 12 november 2012 - 17:16 schreef FR-Han het volgende:[..] ik vrees het ergste! hierbij feliciteert ik je alvast met de winst! janm///held!!! parmaham///lekkert!!! Sportief, maar jammer dat je er geen pepernoot van meent hahahaha. May the best team win zullen we maar zeggen ... |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
janm///potentiƫle kampioen!!! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
hahahahahahahaahahahahahahaha!!!!!!!!!!!!!
Het lijkt een paniekaankoop van Genoa, want dat ze € 14.540.250 voor Van der Wiel hebben betaald is opmerkelijk. Genoa Bosifyable |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Lol, ik had een 'redelijke' verdediger nodig. Een andere van 32 is ook weer zoiets ;) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: En je was me net voor met Clasie %!$#%^$#!%^$#%#!$#! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Bijna Han ... gefeliciteerd met je overwinning! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Azijnzeikert :') Het is er 1, en het blijft er 1. Geldt voor die neus, als voor mijn team. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: +1! het zijn altijd dezelfde... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
1. gert han verbeek AS Roma 3 1 +2 1242 Vandaag, 19:45 2. 123JeWeetZeluf123 Palermo 7 3 +4 1100 Vandaag, 18:06 3. Henri de Ruiter Fiorentina 7 6 +1 923 Vandaag, 17:33 4. Ikwinwellicht Pescara 16 10 +6 868 Vandaag, 18:23 5. Jill skibril AC Milan 1 2 -1 608 Vandaag, 07:07 6. FRDouwe Torino 16 17 -1 588 07-11-2012 20:45 7. BabovicHeld Napoli 4 5 -1 462 Vandaag, 05:34 8. CraVieTheOnlyOne Juventus 1 4 -3 458 Vandaag, 10:12 9. JanM_OSM Parma 9 7 +2 437 Vandaag, 19:41 10. revol12 Udinese 7 9 -2 370 Vandaag, 13:52 11. daniele fc Lazio 4 8 -4 368 10-11-2012 22:25 12. Bosifyable Genoa 7 11 -4 198 Vandaag, 07:09 13. roefsje Internazionale 1 12 -11 148 12-11-2012 07:29 14. sporting holland Catania 13 15 -2 139 04-11-2012 20:34 |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
Blijf voortaan is van isla af! verdomme! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: hahaha 24 jaar... trainbaar en al vrij goed. en goodkopert dan de waarde. cravert kocht rossi, ik isla... mooie deal!! ik ontving een slordige 32 miljoen voor rossi... |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
wat ik nu gewoon heel duidelijk merk is dat mijn tegenstanders tevens mijn fans zijn... moehahahaha |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 november 2012 - 20:15 schreef FR-Han het volgende:[..] hahaha 24 jaar... trainbaar en al vrij goed. en goodkopert dan de waarde. cravert kocht rossi, ik isla... mooie deal!! ik ontving een slordige 32 miljoen voor rossi... Craven///valsspelert |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 november 2012 - 20:15 schreef FR-Han het volgende:[..] hahaha 24 jaar... trainbaar en al vrij goed. en goodkopert dan de waarde. cravert kocht rossi, ik isla... mooie deal!! ik ontving een slordige 32 miljoen voor rossi... ik had nog 400.000 nodig en ik kon hem kopen.. kutzooi |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 november 2012 - 20:16 schreef FR-Han het volgende:wat ik nu gewoon heel duidelijk merk is dat mijn tegenstanders tevens mijn fans zijn... moehahahaha Jou tegenslag komt nog wel deze competitie.. je team is veel te jong! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Aaaww, zeiken om het zeiken. Adorable :') |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 november 2012 - 20:15 schreef FR-Han het volgende:[..] hahaha 24 jaar... trainbaar en al vrij goed. en goodkopert dan de waarde. cravert kocht rossi, ik isla... mooie deal!! ik ontving een slordige 32 miljoen voor rossi... tog geld teveel(in OSM) |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Sorry Jan, maar ik had (toevallig) ook teveel geld op de bankrekening staan ;) |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
quote: Geld moet rollen, dus accepteer me bod is! :) |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: daarom zal je wederom ere gast zijn op het dubbelfeest dit seizoen! cravert.... de blokland van roma!! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 november 2012 - 20:40 schreef FR-Han het volgende:[..] daarom zal je wederom ere gast zijn op het dubbelfeest dit seizoen! cravert.... de blokland van roma!! pim!!!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Han heeft alle goede sponsers.....zegveld van Gansewinkel Vliko BFI Spelt hij heeft ze allemaal... Daarom is hij simply the best lol
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 november 2012 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: En anders had ik 'm wel gekocht. Heb al 3 of 4 toppers van Juventus overgenomen, alleen dit keer was Han ons te slim af $!%^#$%#$%$!#&$&!#& |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Ik pak je vannacht wel terug, want het toeval wil dat we elkaar dan op OSM treffen! Ik voorspel dat je 2 rode kaarten gaat pakken! En ik vrees minimaal 1 blessure ... |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Zal best, je hebt zeker een spion op me afgestuurd? ;) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Totti, altijd een neus voor de goal
ROME - Ook tijdens de trainingen van de afgelopen week heeft Totti het doel makkelijk weten te vinden. De spits heeft tot nu toe al tien keer het net gevonden.
"Ach, uiteindelijk gaat het erom dat we als team goed presteren, niet wie de bal erin schiet", is het droge commentaar van gert han verbeek. Totti sluit zich hierbij aan: "we moeten zorgen dat we als team verder komen. De ballen moeten er gewoon in en het maakt mij echt niet uit hoe."
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Samen met Fiorentina hofleverancier van het Elftal van de Week. Vanavond tegen T, appeltje eitje zou je zeggen ;) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 november 2012 - 07:12 schreef Bosifyable het volgende:Samen met Fiorentina hofleverancier van het Elftal van de Week. Vanavond tegen T, appeltje eitje zou je zeggen ;) Met 0-4 winnen en je bent 'm voorbij! En dan blijven jullie allebei op afstand ;-) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 november 2012 - 07:12 schreef Bosifyable het volgende:Samen met Fiorentina hofleverancier van het Elftal van de Week. Vanavond tegen T, appeltje eitje zou je zeggen ;) :) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hahaha, tijd om Parma in te halen! ;) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Bosi heb ik in ronde 12 al voetballes gegeven en jij komt in ronde 18 op bezoek en vertrekt weer met lege handen als het aan mij ligt hahaha |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
Palermo heeft een gemakkelijke seizoensopening gehad.. Napoli hoort eerste te staan met dat team.. AC Milan is niet gek in de eerste 4.. En juventus bakt er niets van..
eigenlijk sta ik fictief op de 2de plaats! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
Jeay
|
|
|
Yaay sta eerste met Feyenoord.. spelersnaam: "kunjedatniethorendan" . |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Je moet gewoon in onze poule meedoen man ;) |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Jeay
|
|
|
quote: geen probleem, maar liever wel vanaf het begin. pm maar als er een nieuwe ronde begint.. of vermeld het hier :) |
|
|
|