|
|
VVout
|
|
|
Tnx, gaan er nog meer meedoen. Ik wil hem vanmiddag open gooien en actief mensen werven dat we volle bak hebben. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Hari en Bosi geaccepteerd in de competitie, ff clupie kiezen want heb nog meer aanmeldingen staan. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Kolere, lang geleden zeg dat ik alles in heb moeten stellen. Kijken of m'n oude tactiek nog werkt na al die wijzigingen..! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Je kan je altijd nog ingraven. ;) |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Ben je gek, alles of niets..! :P |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Niet verkeerd tot nu. Tactiek lijkt in de oefenwedstrijden en de eerste competitiewedstrijd nog resultaat te bieden..! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Begin met een gelijkspel uit, en aansluitend de Expert op bezoek. Ben benieuwd of ik er wijzer van word. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Kudt... jullie zijn al begonnen.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Geef je nou gewoon 3 punten weg aan de ExperT! |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 maart 2016 - 21:24 schreef VVout het volgende:Begin met een gelijkspel uit, en aansluitend de Expert op bezoek. Ben benieuwd of ik er wijzer van word. Baab is er iig wel wijzer van geworden :) |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
Voor het eerst dat ik met jullie speel en 2e (gedeeld 1e) sta. Ben benieuwd hoe lang ik het volhou haha |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
Babovic gaat zn team net op tijd in orde hebben voor ons onderonsje. Heb nog nooit een punt tegen zijn teams kunnen halen :( |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Wat een ronde weer, met een onterechte pingel maakt onze ExperT weer gelijk. Wordt die graaf tactiek weer eens beloond. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Jij komt even laten zien hoe het moet! ;) |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op zondag 06 maart 2016 - 20:17 schreef VVout het volgende:Wat een ronde weer, met een onterechte pingel maakt onze ExperT weer gelijk. Wordt die graaf tactiek weer eens beloond. Ik heb al 3 penalty's in 2 wedstrijden gehad, ik train op schwalbes. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Haha, maar op dat moment moest ik wel ff ##$%#\€@@&? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Morgen de eerste uitdaging, eens niet tegen de computer spelen. Mag niet klagen tot nu lijkt het :') |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Na 18m direct rood bij een zeer milde scheids en welgeteld 1 doelpoging... De idioterie ten top. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Ik vind het tot nu toe best leuk. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ah, waar heb ik dat vaker gezien 😂 |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Elk jaar bij Feyenoord als het de eerste periode goed gaat, of de laatste zes seizoenen OSM van mij :') |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
Het programma is mij goed gezind. Heb mn topspelerts af kunnen beulen zodat ze nu een dagje rust krijgen tegen de computerT, dan zijn ze morgen weer volledig fit voor de karkerT tegen Meester Perfect. Daarna 3 dagen tegen de computerT zodat ik mn team op kampioenssterkte kan brengen.
Dit gaat een leuk seizoen worden voor de badeendT |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 maart 2016 door Bosifyable -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
Wat een kutspel zeg. Zelfde opstelling met veel betere spelers en dan 3-0 verliezen. Erg realistisch |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Competitie gaat beter dan het bekertoernooi. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Ik ga de supporters opjutten om het bestuur eruit te flikkeren voordat ze mij op straat donderen. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Nog lang volgehouden, maar vandaag de eerste tegendoelpunten gehad. Ach, wel T op 5 punten afstand gezet..! ;)
Weet je, zolang het goed gaat, is het best een leuk spelletje. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
OnbegrijpeLIJK, gelijk spelen tegen een computertegenstander terwijl mijn spelers vele malen beter zijn en agressief spelen. Ook een gemiddelde rating hebben van 7,83. Jep gravert, met recht een kudtspel. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Er heerst geen topsportklimaat bij Blackburn. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Het was ook te mooi om waar te zijn, dertien keer achter elkaar winnen :P |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Die 7-2 bedoel je :) |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Anthony, da ken toch nie. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Eh.. Er gaat iets gruwelijk mis in Leeds :') |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Je herbeginnersgeluk is over ;) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Uit GraverT, altijd weer een uitdaging. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: En morgen ik, die 0-6 van vorig seizoen ligt nog vers in het geheugen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Uit altijd lastig daar, en was net wat te laat om de tactiek nog wat op te schroeven omdat die kleine dreumes van me honger kreeg. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD