|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Deze ronde is op 1/3, over een kleine maand is ie afgelopen! ;) |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Craven, kan ik die verdediger nou van je kopen of niet ???????????????? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: Die niet, barzagli wel |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Kijk ik ff verder, tenzij ik 'm voor een prikkie kan overnemen natuurlijk ;-P |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Ik heb inmiddels Antonini al gekocht en met maar liefst 0-6 gewonnen bij Chievo Verona! Mooi spel hahaha. Volgende slachtoffer wordt Pescara! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 19 november 2012 - 08:59 schreef JanM het volgende:Ik heb inmiddels Antonini al gekocht en met maar liefst 0-6 gewonnen bij Chievo Verona! Mooi spel hahaha. Volgende slachtoffer wordt Pescara! nope! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Sterkte SUCCES alvast! May the best team win ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 november 2012 door JanM -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Dat zou niet eerlijk zijn. Ik gun jou ook een kans! ;) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Wie durft één van zijn spitsen (>90) te verkopen aan Parma voor niet al te veel geld ??? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: 40 miljoen voor minuain... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Zoveel geld heeft Parma niet. De helft ook goed? |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
quote: Je kan hem beter zelf trainen.. duurt 5/6 dagen, maar dan bespaar je wel een bak geld! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Nu uit tegen Inter en dan thuis tegen AC Milan ... spannend! |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
quote: Ik heb tot nu toe alle toppers verloren -_- Best of the rest dan maar |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Volgens mij niet, want je hebt uit tegen Inter gewonnen en de allereerste wedstrijd - een absolute TOPPER! - ook uit gewonnen tegen Parma ;-P
BTW Strootman voor € 34.000.000,00 whahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 november 2012 - 17:05 schreef JanM het volgende:[..] Volgens mij niet, want je hebt uit tegen Inter gewonnen en de allereerste wedstrijd - een absolute TOPPER! - ook uit gewonnen tegen Parma ;-P BTW Strootman voor € 34.000.000,00 whahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha gewoon iets minder dan de dubbele waarde.. Scouten is duurder :)
Inter is geen topper, napoli is ook een piece of cake ;) |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
BREAKING NEWS: spelers van Palermo verdacht van dopinggebruik! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Zelfde geldt voor Fiorentina :') |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
Ik hoorde dat Genua getroffen was door een voedselvergiftiging |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Niet normaal, twee van dat soort wedstrijden al achter elkaar. Eerst 5-0 tegen Napoli, en nu dit..! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
En dan komt Palermo ook nog op bezoek, mss dat je daarna tegen Atalanta weer gaat winnen. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Vol vertrouwen gaan we vanavond die wedstrijd in, zelfs het bestuur gelooft erin.. :P |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Trainingskamp kan geen kwaad!!;) |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Nou, dat was om te kijken of de spelers daar meer gemotiveerd van werden.. Valt dat ff tegen :P |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
AC Milan vakkundig van de mat gespeeld na teleurstellende nederlaag tegen Inter: het gaat steeds beter! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Jouw lijdensweg komt nog wel..d:-) |
|
|
|
|
Jeay
|
|
|
quote: Ha ik won ook 3-0 van AC met inter |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Dus jij speelt met Inter? Kan ik weer een naam invullen:
Bosifyable = Bosifyable (Genoa) Jill skibril = ????? (AC Milan) sporting holland = Leon FR1908 (Catania) Henri de Ruiter = Xapter (Fiorentina) CraVieTheOnlyOne = craven (Juventus) JanM_OSM = JanM (Parma) gert han verbeek = FR-Han (AS Roma) roefsje = Jeay (Internazionale) revol12 = FR-D@@N (Udinese) BabovicHeld = hoogvliet010 (Napoli) FRDouwe = FR-Roel (Torino) 123JeWeetZeluf123 = ????? (Palermo) daniele fc = ????? (Lazio) Ikwinwellicht = T-FeYeN00rD (Pescara)
Iemand enig idee wie de 3 ????? zijn, waaronder het trotse Palermo? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zeker allemaal geen cursus gevolgd? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Man, was ik maar bij bode in de leer gegaan. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Nee joh, voor Homo's .....
O= ontspannend S= samen M= masseren |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 november 2012 door Xapter -- |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Ik liep vandaag buiten en schopte tegen een eikel aan en moest ineens aan jou denken ... |
|
|
|
|
Jeay
|
|
|
quote:Op donderdag 22 november 2012 - 17:10 schreef JanM het volgende:[..] Dus jij speelt met Inter? Kan ik weer een naam invullen: Bosifyable = Bosifyable (Genoa) Jill skibril = ????? (AC Milan) sporting holland = Leon FR1908 (Catania) Henri de Ruiter = Xapter (Fiorentina) CraVieTheOnlyOne = craven (Juventus) JanM_OSM = JanM (Parma) gert han verbeek = FR-Han (AS Roma) roefsje = Jeay (Internazionale) revol12 = FR-D@@N (Udinese) BabovicHeld = hoogvliet010 (Napoli) FRDouwe = FR-Roel (Torino) 123JeWeetZeluf123 = ????? (Palermo) daniele fc = ????? (Lazio) Ikwinwellicht = T-FeYeN00rD (Pescara) Iemand enig idee wie de 3 ????? zijn, waaronder het trotse Palermo? Nee ik ben roefsje niet..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 november 2012 door Jeay -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Napoli uit op 0-0 gehouden, maar wat schiet ik daar mee op ??? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Goh dat je dan aan mij denkt! Dan ben ik een obessie voor jou? Dat is pas triest ..... |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Wat een prestatie, gewonnen van de computer, met een totaal niet fit elftal. Vanavond Lazio! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ook hier weer komen azijnpissen ? Over obsessie gesproken.. Als die gasten dit spel nou leuk vinden man,wie ben jij dan om ook hier weer te gaan lopen gallen ? Lijkt me dat je dit topic dan ook fijn links kunt laten liggen. Maak jij je nou maar lekker druk over Feyenoord. Wat moet jij een triest leven hebben in Barcelona, Parijs en New York als je hier je plezier uit moet halen. Past meer bij een steuntrekker die niks heeft aan z'n leven... |
|
|
|