|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 november 2012 - 08:33 schreef tomson het volgende:[..] Ook hier weer komen azijnpissen ? Over obsessie gesproken.. Als die gasten dit spel nou leuk vinden man,wie ben jij dan om ook hier weer te gaan lopen gallen ? Lijkt me dat je dit topic dan ook fijn links kunt laten liggen. Maak jij je nou maar lekker druk over Feyenoord. Wat moet jij een triest leven hebben in Barcelona, Parijs en New York als je hier je plezier uit moet halen. Past meer bij een steuntrekker die niks heeft aan z'n leven... Daar zijn cursussen voor. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: ja hoor de grootste Latexnicht van het Forum wilt ook wat zeggen |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 november 2012 - 08:33 schreef tomson het volgende:[..] Ook hier weer komen azijnpissen ? Over obsessie gesproken.. Als die gasten dit spel nou leuk vinden man,wie ben jij dan om ook hier weer te gaan lopen gallen ? Lijkt me dat je dit topic dan ook fijn links kunt laten liggen. Maak jij je nou maar lekker druk over Feyenoord. Wat moet jij een triest leven hebben in Barcelona, Parijs en New York als je hier je plezier uit moet halen. Past meer bij een steuntrekker die niks heeft aan z'n leven... Whahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Whahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
Layout naar de k dus maar even aangepast ...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 november 2012 door JanM -- |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
dit maakt lijdensweg de mallert van de week!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Lijdensweg je hebt hem verdiend man..
|
|
|
|
|
Jeay
|
|
|
rare kerel blijft 't ja.. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Zou ook Pluto kunnen zijn.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Heb hem al een tijdje niet gezien zou ie zichzelf ermee aan het verwennen zijn..?? |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Hopen dat ie hele geile avonden met Pluto heeft. Had je daar niet eerder mee kunnen komen? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Han maakte hem mallert van deze week.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 november 2012 - 08:33 schreef tomson het volgende:[..] Ook hier weer komen azijnpissen ? Over obsessie gesproken.. Als die gasten dit spel nou leuk vinden man,wie ben jij dan om ook hier weer te gaan lopen gallen ? Lijkt me dat je dit topic dan ook fijn links kunt laten liggen. Maak jij je nou maar lekker druk over Feyenoord. Wat moet jij een triest leven hebben in Barcelona, Parijs en New York als je hier je plezier uit moet halen. Past meer bij een steuntrekker die niks heeft aan z'n leven... Wil je soms mee naar New York? Kan ik je bij de grootste homo club af zetten! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 november 2012 - 08:33 schreef tomson het volgende:[..] Ook hier weer komen azijnpissen ? Over obsessie gesproken.. Als die gasten dit spel nou leuk vinden man,wie ben jij dan om ook hier weer te gaan lopen gallen ? Lijkt me dat je dit topic dan ook fijn links kunt laten liggen. Maak jij je nou maar lekker druk over Feyenoord. Wat moet jij een triest leven hebben in Barcelona, Parijs en New York als je hier je plezier uit moet halen. Past meer bij een steuntrekker die niks heeft aan z'n leven... Je kan het blijven proberen, steuntrekker? azijnpissen? Volgend seizoen wordt het zeker minder azijnpissen zoals jij het noem ......... Zal ik veel vaker in en bij Barcelona te vinden zijn! Dus vrees niet. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 november 2012 - 08:33 schreef tomson het volgende:[..] Ook hier weer komen azijnpissen ? Over obsessie gesproken.. Als die gasten dit spel nou leuk vinden man,wie ben jij dan om ook hier weer te gaan lopen gallen ? Lijkt me dat je dit topic dan ook fijn links kunt laten liggen. Maak jij je nou maar lekker druk over Feyenoord. Wat moet jij een triest leven hebben in Barcelona, Parijs en New York als je hier je plezier uit moet halen. Past meer bij een steuntrekker die niks heeft aan z'n leven... Ga ik lekker genieten van mijn 'oude' dag , samen met mijn vrouw, kinderen en de geadopteerde kinderen. Ja beste zeikerds: We verhuizen per 01-05-2013 ...... Dus een mooie dag voor jullie allen om in te lijsten! Hahahaha |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 november 2012 - 10:39 schreef lijdensweg het volgende:[..] Je kan het blijven proberen, steuntrekker? azijnpissen? Volgend seizoen wordt het zeker minder azijnpissen zoals jij het noem ......... Zal ik veel vaker in en bij Barcelona te vinden zijn! Dus vrees niet. Hmm |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 november 2012 - 10:42 schreef lijdensweg het volgende:[..] Ga ik lekker genieten van mijn 'oude' dag , samen met mijn vrouw, kinderen en de geadopteerde kinderen. Ja beste zeikerds: We verhuizen per 01-05-2013 ...... Dus een mooie dag voor jullie allen om in te lijsten! Hahahaha JAAAAAAAA |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: Je weet hem vast te vinden idd |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
zeg maar dag bekerdroom milan... moehahahahaha |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Whoopwhoop, door in de beker! :P
Hoe kan het eigenlijk dat de wedstrijden nu zo laat werden gespeeld? Toen ik om 11u keek, stond er nog niets. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 november 2012 - 12:37 schreef Bosifyable het volgende:Whoopwhoop, door in de beker! :P Hoe kan het eigenlijk dat de wedstrijden nu zo laat werden gespeeld? Toen ik om 11u keek, stond er nog niets. waarschijnlijk worden die wedstrijden door boudewijn gesimuleert. net als de sportpooler gebeurd alles op het laatse moment... waardoor je soms vergeet in te vullen in het sportpoolertgeval... maar ik ben niet on tevreden. milan neemt zijn rotzooi mee terug. dus een win win... |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
Zeer content met mijn overwinning op Juventus! Eerste keer een topper gewonnen! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Da's omdat hij tegen Parma geloot heeft ;-P |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Dat wotdt dan een finale spelen tegen jou Jan ;) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Vannacht kreeg mijn speler een aangenaaide rode kaart in de 33ste minuut. Toen was het natuurlijk gebeurd. Als je zo wilt winnen ;-P |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: was maar bekerdueltje |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Palermo, Palermo alles ist vorbei! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Ruim en makkelijk van T gewonnen.....proest! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Leon is er mee gestopt volgens mij, verklaart de 6-1 overwinning :') |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Onterecht! Boeh! KutNapoli. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
in rome gedijen de stijve piemels wederom goed... 5 puntjes los. begint er op te lijken weer... |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Ik zoek een redelijke middenvelder voor niet teveel!!! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Sorry gozerT!!!!!
Toen ik 3-1 achter stond, was ik op zoek naar de ontslag knop! :) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Voor 9.000.000 kun je Valdes (Parma) kopen! Of je spekt de kas van Han natuurlijk ... |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
quote: Hij wou een redelijke middenvelder |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Wat dacht jij van Rodwell voor 30 miljoen?
Is ook redelijk! |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
quote: redelijk laag inderdaad |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
Je mag muntari overnemen
Maar wel pas morgen.. je middenveld is namelijk behoorlijk moe en ik zie een verliespartij aankomen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 november 2012 door Xapter -- |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Die ik er toch 10% bij!? |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 november 2012 - 12:02 schreef Xapter het volgende:Je mag muntari overnemen Maar wel pas morgen.. je middenveld is namelijk behoorlijk moe en ik zie een verliespartij aankomen Die mag je houden, bedankt! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Eigenlijk is het een kudtspel. Win je moeiteloos van Palermo (waarmee je Han onbedoeld helpt), maar speel je vervolgens ondanks een enorm veldoverwicht gelijk bij Atalanta #$@#$#@$%#$@$@
P.S. Valdes kost inmiddels 10.000.000 ;-P |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
dank je jan! je bent een goede gozert! leuk spel man... |
|
|