Ik geloof dat ik vanavond me hele selectie kwijt ben hahaha
heb het al anders gedaan. heb 17 miljoen neer gelegd voor muniain. gezien ik nu werk heb en dus rijk word, dacht ik laat ik alvast maar een spits erbij kopen. morgen ochtend de laatste. dan heb ik talent genoeg om mee te kunnen doen voor de middenmoot...
heb het al anders gedaan. heb 17 miljoen neer gelegd voor muniain. gezien ik nu werk heb en dus rijk word, dacht ik laat ik alvast maar een spits erbij kopen. morgen ochtend de laatste. dan heb ik talent genoeg om mee te kunnen doen voor de middenmoot...
Ik heb zojuist Hernandez aan QPR verkocht.. Die gozer kwam altijd te laat en trainde matig tot niet hahaha
Nu staat Brutner weer in de belangstelling?Kom niet aan trainen toe man. PS wanneer begin je?
hahaha, thanks. Nou je toch over Buttner begint. Die wil ik er ook wel bij hebben ;)
Wat wil je ervoor hebben? Of verkoop je hem niet!
Weet je wat het is T ? Ik wil eigenlijk eerst het spelletje snappen voordat ik gekken dingen gaat doen.. Ik volg de Engelse competitie niet meer zo veel ,ik weet wel de namen maar niet hun posities en daarom had Ik Man United genomen want sommige lopen daar al 12 jaar op hun positie..Over een paar weekjes hoop ik er meer van te snappen ;)
Weet je wat het is T ? Ik wil eigenlijk eerst het spelletje snappen voordat ik gekken dingen gaat doen.. Ik volg de Engelse competitie niet meer zo veel ,ik weet wel de namen maar niet hun posities en daarom had Ik Man United genomen want sommige lopen daar al 12 jaar op hun positie..Over een paar weekjes hoop ik er meer van te snappen ;)
ja man. het groene balkje zegt je hoe fit en het moraal is. probeer altijd een goede afwegen te maken tussen beste spelers en de fitheid van ze. zo kan je ook nog eens andere spelers trainen die normaal in de basis staan. (scholes en giggs bijvoorbeeld) hahahahaha hoe jonger de speler hoe beter hij traint. en dus beter kan worden.
met die landen kan je zoiets nog verdoezelen bij de geboorte. en als ze dan ook nog een reuzeklit heeft, en barst van het talent... dan is het gewoon een jongen
Op dinsdag 18 september 2012 - 07:01 schreef FR-Han het volgende: je heb gewonnen leon! en craven douwe ook! alleen onze trainingskampert gebruikert tegen soarez hoogvliet niet...
Hoe kan het nou dat als me keeper geblesseerd raakt, dat die wordt gewisseld voor Obika een spits! Daarna ging het fout!!!
Is niet mijn ding T en Craven, dat soort 'poule's' ga ik verslappen, heb het gewoon veel te druk, zeker op het moment.. Ik lees graag jullie reacties hier en hoe jullie elkaar het allemaal 'gunnen', daar haal ik mijn plezier wel uit..beschouw mij maar als een toeschouwer..