|
|
craven
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 december 2012 - 17:52 schreef T-FeYeN00rD het volgende:hahaha, gefeliciteerd Craven! En ook Fiorentina met de bekert! Ik ben eigenlijk voor een kleinere competitie. In de grote competitie koopt toch iedereen telkens dezelfde spelers. België ofzo lijkt mij wel leuk. Ik snap het, volgende comp had ik al voor Duitseland gekozen. Deze heeft ook een brede subtop, heb zelf niet voor de topclub(s) gekozen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 december 2012 door craven -- |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Dus het is duitseland geworden , naam: Feyenoord goes 2 Mofrika. Iedereen is welkom |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 16 december 2012 - 13:12 schreef craven het volgende:[..] Ik snap het, volgende comp had ik al voor Duitseland gekozen. Deze heeft ook een brede subtop, heb zelf niet voor de topclub(s) gekozen Okee, misschien dan wanneer deze competitie is afgelopen... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Heb me aangemeld Craven! Hoffenheim! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Ik had me al aangemeld voor een nieuw seizoen met Parma en vroeg me al af waarom ik de enige was ;-) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Onslag nemen kan niet: "Je kunt vandaag geen ontslag nemen bij dit team, omdat je net in dienst getreden bent. Het is pas mogelijk je arbeidscontract te ontbinden nadat de volgende wedstrijd is gespeeld." |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 16 december 2012 - 13:32 schreef JanM het volgende:Ik had me al aangemeld voor een nieuw seizoen met Parma en vroeg me al af waarom ik de enige was ;-) Mooi opzet geslaagd hahaha, strax ontslag nemen, zorg wel dat er een club overblijft |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Ik speel wel met mijn vrienden hahaha |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: Heb je die daar wel dan ? :) ;) |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Accepteer me nou maar Cravert ;) |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: Nou goed , dat hebben we uiteindelijk allemaal gedaan ;) |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
voeg mij is effe toe. kutspel |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Schalke. Meteen Stuntelaar op de transferlijst gezet ;-) |
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
Voordat je kan beginnen met het managen van Borussia Mönchengladbach, moet je aanvraag goed gekeurd worden door de moderator (CraVieTheOnlyOne). |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op maandag 17 december 2012 - 16:16 schreef FR-D@@N het volgende:Voordat je kan beginnen met het managen van Borussia Mönchengladbach, moet je aanvraag goed gekeurd worden door de moderator (CraVieTheOnlyOne). gaan we fixen |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Dan zijn we inmiddels dus met 7:
BabovicHeld = hoogvliet010 (Hamburger SV) doelstelling 10e
Bosifyable = Bosifyable (Borussia Dortmund) doelstelling 1e
CraVieTheOnlyOne = craven (SV Werder Bremen) doelstelling 7e
gert han verbeek = FR-Han (Bayer 04 Leverkusen) doelstelling 3e
Ikwinwellicht = T-FeYeN00rD (TSG 1899 Hoffenheim) doelstelling 10e
JanM_OSM = JanM (FC Schalke 04) doelstelling 3e
revol12 = FR-D@@N (Borussia Mönchengladbach) doelstelling 7e
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 december 2012 door JanM -- |
|
|
|
|
craven
|
|
|
en FC Hollywood heeft nog geen manager.... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Een ding is zeker! Hoffenheim wint de .....! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
quote: thnx
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 december 2012 door FR-D@@N -- |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: rode Lantaarnprijs? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
goed van start! hup levertkaas!! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Bayern mazzelt met puntje tegen Hoffenheim. Bah, nu al 2 punten achter op de lijstaanvoerder... hup Hoffenheim! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
7de en laatste ... Wat een kudtspel hahaha |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Openen met 5-0. Wat een pech, het kan nu alleen maar slechter! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
gewoon vergeten!!!, maar met 1-0 winnen..wat een tactiek hehehe |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: zou ik ook zeggen oplichtert... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: +2 vandaag dus 1-1 tegen fc hollywood |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
wtf weer zo'n rode kaart in blessuretijd. Bij een 0-3 voorsprong notabene.... |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Als je 0-3 voor staat, wilt niet zeggen dat je iemand ze knie in tweeen mag trappen... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 december 2012 - 14:44 schreef hoogvliet010 het volgende:[..] Als je 0-3 voor staat, wilt niet zeggen dat je iemand ze knie in tweeen mag trappen... Waarom niet??? |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Hmmm, dat weet ik ook niet! :) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
En weer een rode kaart als de wedstrijd allang gespeeld is, notabene van mijn spits die er die wedstrijd 4 inlegde. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op maandag 24 december 2012 - 14:02 schreef T-FeYeN00rD het volgende:En weer een rode kaart als de wedstrijd allang gespeeld is, notabene van mijn spits die er die wedstrijd 4 inlegde. TIP: bij tactiek kun je naast "extreem" ook andere spelstijlen kiezen :-P |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
quote: TIP: bij tactiek kun je naast "slechte" ook goede spelstijlen kiezen :-P |
|
|
|