|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
jeeh!!! de kampioen verslagen! wat een wonder zeg! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: Hahaha gefeliciteerd oude reus ;) |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
had het niet verwacht toen ik zag dat je besloten trainde. mooi kerstkadootje. lol |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Hahaha wees er maa blij mee |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
1 Bayer 04 Leverkusen 11 9 2 0 29 35 - 7 28 2 SV Werder Bremen 11 9 1 1 28 22 - 8 14 3 Borussia Dortmund 11 9 0 2 27 35 - 10 25 4 FC Bayern München 11 8 3 0 27 27 - 4 23 5 Borussia Mönchengladbach 11 7 2 2 23 23 - 14 9 6 FC Schalke 04 11 6 1 4 19 27 - 16 11 7 VfL Wolfsburg 11 6 1 4 19 25 - 14 11 8 TSG 1899 Hoffenheim 11 5 3 3 18 22 - 9 13 9 Hamburger SV 11 5 3 3 18 19 - 16 3 10 Hannover 96 11 4 0 7 12 11 - 19 -8 11 Eintracht Frankfurt 11 4 0 7 12 9 - 23 -14 12 SC Freiburg 11 3 1 7 10 11 - 26 -15 13 FC Augsburg 11 2 2 7 8 8 - 24 -16 14 VfB Stuttgart 11 2 2 7 8 9 - 26 -17 15 1. FSV Mainz 05 11 2 1 8 7 11 - 23 -12 16 1. FC Nürnberg 11 2 1 8 7 10 - 26 -16 17 SpVgg Greuther Fürth 11 1 3 7 6 3 - 19 -16 18 Fortuna Düsseldorf 11 1 2 8 5 5 - 28 -23 |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Schalke draait onder mij bijna nog slechter dan onder Stevens ;-) 2-2 thuis tegen de nummer 15. Unfuckingbelievable! Komt allemaal door de Stuntelaar!
Eens kijken of ik craven's Werder Bremen vannacht met mijn nieuwe tactiek en nieuwe aankopen (met dank aan melle038 ??? die maar liefst ruim € 41.000.000,00 voor mijn spits betaald heeft) kan verrassen! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Mooi niet dus: 5-1 op me kloten gekregen ;-(
Maar het kan nog erger: Han's Bayer Leverkusen wint met maar liefst 9-0 van Bayern München! Over 2 wedstrijden moet ik daar op bezoek ... slik |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Hahaha maak je niet druk joh ;) |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
Bayer 04 Leverkusen gert han verbeek 9
0 FC Bayern München melle038 |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op donderdag 03 januari 2013 - 07:40 schreef JanM het volgende:Mooi niet dus: 5-1 op me kloten gekregen ;-( Maar het kan nog erger: Han's Bayer Leverkusen wint met maar liefst 9-0 van Bayern München! Over 2 wedstrijden moet ik daar op bezoek ... slik vind ik leuk! hahahaha word echt tijd voor die button! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Schalke gaat zich helemaal ingraven en dan 1 minuut voor tijd op de counter 0-1 maken, let maar op ;-)
P.S. zit melle038 ook hier op het forum? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
melle038 is weggelopen na 2 x billenkoek van Han. Iemand enig idee of hij hier post? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
pfff, fraude! Waar komt die 7-0 opeens vandaan? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Trainingskampje doet wonderen blijkbaar. Ik heb die luie flikkers flink laten zweten en eindelijk hebben ze eens laten zien hoe goed ze kunnen voetballen de hufters ;-P
Nu kijken of ze dat niveau vasthouden! Ik sta nu een straatlengte achter, maar krijg iedereen nog thuis dus we zullen zien of ik nog richting de top van het klassement weet op te klimmen in de loop van het seizoen ... |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
Mensen.. wie is wie en hoe staat de competitie ervoor? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Dortmund = Bosi Leverkussen = Han Mönchengladback = D@@n Werder = Craven HSV = Hoogvliet Hoffenheim = die ben ik Schalke = JanM
Bayern is een onbekende geloof ik... |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zweiter Bundesliga..! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Schalke maakt zich op voor een inhaalrace! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Supporters Hamburger SV blij met BabovicHeld HAMBURG - Manager BabovicHeld is populair in Hamburg. Onder zijn leiding doet Hamburger SV het goed.
Omdat BabovicHeld meer dan een paar wedstrijden heeft was het een gokje van het bestuur van Hamburger SV om hem voor de groep te zetten. BabovicHeld zelf was hier duidelijk over: "Je hebt trainers die al jaren meelopen, maar niets presteren. Ik ben grote dingen van plan, en met mijn kwaliteiten gaat dat ook zeker lukken."
Hamburger SV draait uitstekend in Feyenoord goes 2 Mofrika. De club van BabovicHeld heeft met de 6e plaats de verwachtingen van de supporters ruimschoots waargemaakt. BabovicHeld wil echter nog veel meer: "In mijn woordenboek komt verliezen niet voor," verduidelijkt hij, "ik wil altijd en overal winnen. Die mentaliteit probeer ik ook op mijn spelers over te brengen, en tot nu toe lukt dat heel aardig."
-------------------------------------------------------------------------------- |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 januari 2013 - 18:37 schreef hoogvliet010 het volgende:Supporters Hamburger SV blij met BabovicHeld HAMBURG - Manager BabovicHeld is populair in Hamburg. Onder zijn leiding doet Hamburger SV het goed. Omdat BabovicHeld meer dan een paar wedstrijden heeft was het een gokje van het bestuur van Hamburger SV om hem voor de groep te zetten. BabovicHeld zelf was hier duidelijk over: "Je hebt trainers die al jaren meelopen, maar niets presteren. Ik ben grote dingen van plan, en met mijn kwaliteiten gaat dat ook zeker lukken." Hamburger SV draait uitstekend in Feyenoord goes 2 Mofrika. De club van BabovicHeld heeft met de 6e plaats de verwachtingen van de supporters ruimschoots waargemaakt. BabovicHeld wil echter nog veel meer: "In mijn woordenboek komt verliezen niet voor," verduidelijkt hij, "ik wil altijd en overal winnen. Die mentaliteit probeer ik ook op mijn spelers over te brengen, en tot nu toe lukt dat heel aardig." -------------------------------------------------------------------------------- Volgens mij heeft HSV inmiddels 4 keer verloren en door Schalke (sorry ;-) uitgeschakeld in de beker ...
En het kan verkeren: "Het bestuur van Hamburger SV is niet blij - Herrera kopen voor € 22.527.450 van Athletic Bilbao lijkt niet verstandig. Laten we hopen dat de nieuwe aanwinst dit bedrag waard zal zijn!" |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Beker was geen prioriteit, de overwinning daarna tegen Schalke 04 des te meer!!!
En BabovicHeld weet wat die doet, komt goed met Herrera!
;) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
He's back!
FRDouwe neemt het heft in handen bij Eintracht Frankfurt. FRDouwe heeft de media laten weten dat het een plezier zal zijn een club als Eintracht Frankfurt onder handen te nemen! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
noppppppppppppeeeee hahaha las dat hij met het programma is gestopt en ze aanklaagt wegens doorgestoken kaart.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: WTF Roel ??????????????????????? 1-1 |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Mogge......wederom een flink pak op de broek! |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
JA la la ! Ik ben stoned.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Nee dit is lekker. Zo domineren en toch 2 punten verspelen:
En dit keer kan ik Stuntelaar niet eens de schuld geven ;-P
Roel BEDANKT!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 januari 2013 door JanM -- |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Bosi, mijn spelers lusten jullie rauw! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
TSG 1899 Hoffenheim gelooft in Ikwinwellicht
SINSHEIM - TSG 1899 Hoffenheim prijst zich gelukkig met de aanwezigheid van Ikwinwellicht. De 35-jarige trainer doet het goed in Sinsheim.
Ikwinwellicht heeft natuurlijk een enorme staat van dienst. Met twee bekers in zijn prijzenkast mag hij zich een succesvol oefenmeester noemen. Daarom waren de verwachtingen bij TSG 1899 Hoffenheim hooggespannen toen Ikwinwellicht zijn handtekening onder een contract met de club zette.
Ikwinwellicht kan nauwelijks meer over straat in Sinsheim. De fans, de spelers en het bestuur lopen met hem weg. Het feit dat hij zo geliefd is zal ongetwijfeld met de resultaten te maken hebben: die zijn sinds zijn aantreden buitengewoon goed. Ikwinwellicht wist het team om te smeden tot een geoliede machine, de laatste zes wedstrijden bleef de ploeg al ongeslagen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
He Jan die blessure bij Appelvlaai, was het zijn nek ? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
KUT! Lang volgehouden, maar nu toch de koppositie verloren :/ |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: En straks ook nog uit de beker hahahahaha |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Zelfs een trainingskamp helpt niet bij die volgevreten vedettes @$#$@$%@#%#$@^#@ |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 - 15:50 schreef JanM het volgende:[..] Nee dit is lekker. Zo domineren en toch 2 punten verspelen: [ afbeelding ] En dit keer kan ik Stuntelaar niet eens de schuld geven ;-P Roel BEDANKT! mwoehahahahahahaha |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Verloren van de meester, 3e plek t hoogst haalbare dan maar... |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Kan iemand me dit spel uitleggen. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Met mijn gelijkspel tegen een laagvlieger.. Manman, wat een tering zooi.
Overigens m'n hele verdediging geschorst voor de komende wedstrijd tegen Bayern. Iemand een verdediger te koop? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 - 09:19 schreef Bosifyable het volgende:[..] Met mijn gelijkspel tegen een laagvlieger.. Manman, wat een tering zooi. Overigens m'n hele verdediging geschorst voor de komende wedstrijd tegen Bayern. Iemand een verdediger te koop? Voor de juiste prijs is iedereen te koop! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Nu 2x een bod gedaan, hap maar toe Jan of T ;)
Geen tijd meer om te scouten, of ik moet m'n opstelling aanpassen naar een 2-5-3 of zo :') |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 - 11:38 schreef Bosifyable het volgende:Nu 2x een bod gedaan, hap maar toe Jan of T ;) Geen tijd meer om te scouten, of ik moet m'n opstelling aanpassen naar een 2-5-3 of zo :') Moet ik dat bod serieus nemen? Tegenbod is nog een schijntje! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 - 11:38 schreef Bosifyable het volgende:Nu 2x een bod gedaan, hap maar toe Jan of T ;) Geen tijd meer om te scouten, of ik moet m'n opstelling aanpassen naar een 2-5-3 of zo :') Één keer was genoeg
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 januari 2013 door JanM -- |
|
|
|