|
|
tomson
|
|
|
quote: Weet je gelijk waar hij het zo druk mee heeft. Kan Van Geel nog een puntje aan zuigen.. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Hey Ik heb Pato in de gelederen, wist niet dat die weg was bij Milan. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Voor Atletico Mineiro gegaan. Ik heb Ronaldinho, dus kampioenschap is eigenlijk al binnen. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op maandag 28 januari 2013 - 22:57 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Voor Atletico Mineiro gegaan. Ik heb Ronaldinho, dus kampioenschap is eigenlijk al binnen. Die kan je nog ff lekker trainen in de voorbereiding T |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
wat een kutselectie zeg.... dan maar plaats 2... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
Kampioen + bekerwinst voor mij haha ik heb wel Neymar he ! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Onmogelijk! Ronaldinho gaat het doen! Hoeveel gouden ballen heeft Neymar gewonnen? ;) |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op maandag 28 januari 2013 - 23:17 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Onmogelijk! Ronaldinho gaat het doen! Hoeveel gouden ballen heeft Neymar gewonnen? ;) neymar heeft gouden ballen... |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Oeff, wordt een naar seizoen voor jou! :) |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: ach.. lijkt ook zo hebberig... |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
quote: nahh ik schat 95% winst 5% gelijkspel |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Bekertje is je gegund joh!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 januari 2013 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Ik ga af op je woord! ;) |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
daarnaast heb ik tenminste oud Feyenoorder Gerson Magrao nog he ! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Niet goed genoeg voor Feyenoord, dus wellicht is het inderdaad wat voor jouw clubje! ;) |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
wel apart dat alle 4 transfers exact om 18:06 zijn gebeurd niet dan ? alsof het voorgeprogrammeerd is ..... |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op maandag 28 januari 2013 - 23:28 schreef qwerto het volgende:wel apart dat alle 4 transfers exact om 18:06 zijn gebeurd niet dan ? alsof het voorgeprogrammeerd is ..... nee hoor, regelt cravie gewoon..........Fraude!! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 28 januari 2013 - 23:28 schreef qwerto het volgende:wel apart dat alle 4 transfers exact om 18:06 zijn gebeurd niet dan ? alsof het voorgeprogrammeerd is ..... Ik heb het idee dat het systeem van OSM op bepaalde tijdstippen naar spelers op de transferlijst kijkt en dan op basis van prijs (in relatie tot waarde, lagere prijs verhoogt de kans) de 'kans' geeft om een speler te verkopen. In de voorbereiding verkoop je de spelers veel makkelijker en ook voor meer.
Zoiets. Zou de gelijke tijdstippen verklaren. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
craven is dit hele spel aan het FERkrachten met z'n competitie fraude ! nog ff en hij wint dalijk alles met 6-0 !
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 januari 2013 door qwerto -- |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
ik ga de hele eredivisie leeg scouten dit seizoen ! ik zweer het, hopen op wat Feyenoord spelers in Brazilië |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
jan je bent lekker actief op die transferlijst |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
wist helemaal niet daqt jullie al weer begonnen waren. druk met battle pirats op facebook. hahahahaha. dus kom op mannen! battle pirates!!! haha |
|
|
|
|
craven
|
|
|
He biek heb je al een team? |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 31 januari 2013 - 09:08 schreef FR-Han het volgende:wist helemaal niet daqt jullie al weer begonnen waren. druk met battle pirats op facebook. hahahahaha. dus kom op mannen! battle pirates!!! haha hahaha, wie moet er dan kampioen worden bij osm? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Zijn nog voldoende teams over. Laatste dag van de voorbereiding. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Nieuwe titelverdediger in the house hea..! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hahaha, maar we hebben toch een uitdager nodig? |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
ja laat me effe binnen dan! anders ken ik niets. cravert is een slechte slapende modderatort! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Neymar hè ... Gefeliciteerd met deze overwinning! Maar had je hiervoor nou ook een trainingskamp gebruikt??? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Han, misschien is dit wel goed voor je aangezien je altijd zo overmoedig begint hahaha |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
...... ff een printscreen maken en dan stoppen op het hoogtepunt... hahaha |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: er is geen aanmelding van jou maat, check t ff... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Wie is wie deze competitie ??? Geen Han, of denkt hij door onder een andere naam mee te doen dat we dan niet allemaal onze trainingskampen tegen hem inzetten ;-P ? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
BabovicHeld = hoogvliet010 JanM_OSM = JanM CraVieTheOnlyOne = craven Bosifyable = Bosifyable FRDouwe = FR-Roel Ikwinwellicht = T-FeYeN00rD revol12 = FR-D@@N
??????? = FR-Han |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Lekkere tussenstand ook.
|
|