|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Fraude!!! Fraudewijn zal er wel achter zitten.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ja, als ie t doet. Maar jij neemt nu aan dat het aan de telefoon ligt, er zijn altijd, kleine, externe factoren... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: je zal die luie flikker van een Bruins wel in je selectie hebben... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
BabovicHeld = hoogvliet010 Bosifyable = Bosifyable CraVieTheOnlyOne = craven FRDouwe = FR-Roel Ikwinwellicht = T-FeYeN00rD JanM_OSM = JanM Laquatal=Stylzz revol12 = FR-D@@N |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Nope, kun je volgens mij niet scouten ... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Vanavond de topper tegen hoogvliet: Botafogo - Corinthians |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Trainingskampie Jan? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Had jij misschien ook beter kunnen doen ... nu is het gat geslagen! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
It aint over yet bitches ;) |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Dat gaatje dichten we wel!
Trainigskamp bespaart.... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
RIO DE JANEIRO - Een feest op de tribunes bij de aftrap tussen Botafogo en Corinthians.
Een topwedstrijd stond gisteren op het formulier. Wedstrijden tussen Botafogo en Corinthians hebben altijd iets speciaals. Dat was ook in het stadion te merken, waar de fans van Botafogo voor een fantastische sfeer zorgden. Kagawa wist als eerste het net te vinden namens Botafogo in de 14e minuut: 1-0. Lucas Zen scoorde in de 48e minuut en bouwde de voorsprong van Botafogo uit tot 2-0. "Deze zege geeft veel vertrouwen naar de toekomst. Goed gespeeld en verdiend gewonnen. Wat wil je nog meer?", lachte JanM_OSM na de zege op Corinthians. BabovicHeld zat er verslagen bij. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mooi spel, 3schoten op doel 4-0 winnen. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Roel heeft deze wedstrijd gekocht! Vanavond met een beetje pech nog meer puntverlies tegen Craven ... ik voel me een beetje als Han, die ook altijd flitsend van start gaat en dan vreslijk terugvalt ;-P |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op zondag 17 februari 2013 - 15:30 schreef JanM het volgende:[..] Roel heeft deze wedstrijd gekocht! Vanavond met een beetje pech nog meer puntverlies tegen Craven ... ik voel me een beetje als Han, die ook altijd flitsend van start gaat en dan vreslijk terugvalt ;-P Zo zorgt iedereen ervoor dat ik kampioen wordt Jan!:) |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Hopelijk doet Feyenoord hetzelfde als Botafogo. Eerst een ogenschijnlijk makkelijke uitwedstrijd verliezen om vervolgens thuis één van de kampioenskandidaten te verslaan! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op maandag 18 februari 2013 - 08:34 schreef JanM het volgende:Hopelijk doet Feyenoord hetzelfde als Botafogo. Eerst een ogenschijnlijk makkelijke uitwedstrijd verliezen om vervolgens thuis één van de kampioenskandidaten te verslaan! hahaha t zijt je gegund vriend... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Thanks! Ik heb nog getwijfeld om een trainingskamp in te zetten toen ik zag dat jij een besloten training had gebruikt. Meestal betekent dat ook een trainingskamp, toch? Bljkbaar was het allemaal onvoldoende om de trotse koploper (nog wel hahaha) in eigen huis te verslaan ;-P |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Verloren, wat een verrassing! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op maandag 18 februari 2013 - 10:17 schreef JanM het volgende:[..] Thanks! Ik heb nog getwijfeld om een trainingskamp in te zetten toen ik zag dat jij een besloten training had gebruikt. Meestal betekent dat ook een trainingskamp, toch? Bljkbaar was het allemaal onvoldoende om de trotse koploper (nog wel hahaha) in eigen huis te verslaan ;-P ja klopt maar t zat er niet echt in geloof ik hahaha |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: `trainingskamp tegen Bosi... ;)
Volgende poule maar even serieus mee doen. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Ik stond er zelf van te kijken dat ik had gewonnen::') |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: heb je mijn team wel eens bekeken :) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Gaat lekker hè Stylzz ;-P |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Even voor de goede orde: die Blind(e) heb ik uitsluitend voor de handel gekocht. Stiekem hoop ik dat de doorverkoop enkele weken duurt want hij mag/moet uiteraard vanaf de tribune toekijken! Oh ja, en salaris krijgt hij ook niet ;-) Dat zal hem leren! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
jajaja... Botafogo = Ajax 2 |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: FOEI! Je hebt het niet tegen Wim2 of lijdensweg!
Als ik over de rug van een 020-speler geld kan verdienen voor mijn potentiële kampioensteam doe ik dat lekker toch ;-P Speelminuten gaat hij in geen geval maken! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Toch ff snel ruim een miljoen verdiend aan die kudt-Blind hahaha |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
OSM is trouwens nog steeds een beetje van slag. Geen krant en bij financiën worden uit en thuis door elkaar gehaald ... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Je had er tegen De Vrij toch wel een paar van die corners in kunnen schieten/koppen ??? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Heb het Feyenoordprobleem! Ik creer wel kansen, maar ik maak ze niet af. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Kijk ff naar de stats van je spits dan: Danilinho 7 wedstrijden gespeeld 0 goals! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Dat komt door mn taktiek... :)
Met schieten van afstand scoren zelfs veel verdedigers meer dan aanvallers. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op donderdag 21 februari 2013 - 19:42 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Dat komt door mn taktiek... :) Met schieten van afstand scoren zelfs veel verdedigers meer dan aanvallers. Zo speel ik ook, maar helemaal geen doelpunten van je spits(en) is toch wel zorgwekkend! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Zeker! Ik zal hem maar eens bestraffend toespreken! |
|
|
|