|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ingecalculeerd verlies met deze selectie. Wacht maar tot ik eens van begin af aan mee doe ;) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Ik kan alleen nog maar zakken ;-P |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op maandag 04 maart 2013 - 10:04 schreef Stylzz het volgende:Ingecalculeerd verlies met deze selectie. Wacht maar tot ik eens van begin af aan mee doe ;) Hou ik je aan! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
ideetjes voor een volgende comp? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
liefs zo breed mogelijk denk ik.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Belgiƫ, Rusland, Turkije of Portugal. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Bosi, zonde van je trainingskamp ;-P |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
60% balbezit en 9 doelkansen en toch 0-0 spelen is idd prutswerk ;-( nu moet ik Hoogie zelf maar zien te verslaan ... |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op woensdag 06 maart 2013 - 10:37 schreef JanM het volgende:60% balbezit en 9 doelkansen en toch 0-0 spelen is idd prutswerk ;-( nu moet ik Hoogie zelf maar zien te verslaan ... Zo is dat Jan! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Nog 2 punten verschil en Bahia komt morgen nog bij mij op bezoek, dus die staan als je zelf wint dan ook nog maar 2 punten voor! Go Stylzz Go! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op woensdag 06 maart 2013 - 12:34 schreef JanM het volgende:[..] Nog 2 punten verschil en Bahia komt morgen nog bij mij op bezoek, dus die staan als je zelf wint dan ook nog maar 2 punten voor! Go Stylzz Go! andre? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Volgende wedstrijd tegen hoogie... is toch niet normaal meer wat voor team die heeft opgebouwd.... |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op donderdag 07 maart 2013 - 01:43 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Volgende wedstrijd tegen hoogie... is toch niet normaal meer wat voor team die heeft opgebouwd.... Gewoon een beetje trainen T :) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op donderdag 07 maart 2013 - 01:43 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Volgende wedstrijd tegen hoogie... is toch niet normaal meer wat voor team die heeft opgebouwd.... Ik reken op je T! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op donderdag 07 maart 2013 - 01:43 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Volgende wedstrijd tegen hoogie... is toch niet normaal meer wat voor team die heeft opgebouwd.... Ik zou je trainingskamp bewaren voor een directe concurent! :) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Volgens mij heeft hij die speciaal voor jou bewaard ;-P |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Zou natuurlijk stom zijn! Gelukkig is T niet zo stom!! :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 maart 2013 door hoogvliet010 -- |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Hoop in ieder geval dat 'ie jouw team helemaal afmat, want morgen is het D-day! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Moet geen probleem zijn gast! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Ach...je kent het wel T! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Inderdaad.. gewoon een beetje de regels buigen. Das niet echt valsspelen, dat is winnaarsmentaliteit! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op donderdag 07 maart 2013 - 15:54 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Inderdaad.. gewoon een beetje de regels buigen. Das niet echt valsspelen, dat is winnaarsmentaliteit! Regels buigen? Dat doe ik natuurLIJK niet! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Trainingskampie was bLIJKbaar dus niet eens nodig... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Wat een deceptie! :( |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Wordt een Feyenoord scenario, duidelijk een makkeLIJKer programma als jou Jan. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 maart 2013 - 06:29 schreef hoogvliet010 het volgende:[..] Wordt een Feyenoord scenario, duidelijk een makkeLIJKer programma als jou Jan. Dus dit was jouw PEC uit en Botafogo is PiSVee? We zullen zien! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: hahaha Ja Jan:)
We zullen zien, het is voor mij de dood of de gladiolen vanavond! :) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 maart 2013 - 06:41 schreef hoogvliet010 het volgende:[..] hahaha Ja Jan:) We zullen zien, het is voor mij de dood of de gladiolen vanavond! :) Ach, tweede worden was ook mooi vorig jaar ;-P |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
ffs. vergeten trainingskamp tegen Roel in te zetten. ;) |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
hahahaha gelukkig 2-0 gewonnen van Jan, zonder tk, lekker! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Nog effe een puntje meer pakken dan die fraudeur van een JanM en je bent binnen Hoogie!! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|