|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
%%^#%#%#^>>>$>$<>$>£^^%%^%%^*%% |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 maart 2013 - 01:33 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Nog effe een puntje meer pakken dan die fraudeur van een JanM en je bent binnen Hoogie!! WTF T ????? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Oh sorry!
Gewoon alles winnen JanM en je houdt die matchfixer van een Hoogie achter je! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
zo... heeft veel zin die trainingskampjes hahaha |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Behoorlijk: kost mij waarschijnlijk het kampioenschap! En bedankt Roel! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Blijf 8ste, nog altijd maar 2 punten achterstand op plaats nr 4. Nog 3 wedstrijden.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Botafogo lijkt PiSVee wel: kampioenschap voor het grijpen en dan punten gaan verspelen ... wat een $#@$#%@#%^$#^$%@#%spel! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ingecalculeerd verlies :) |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Ach, thuiswedstrijdje. Maakte me al niet druk :') |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Klopt, ik heb ook niets extras gedaan. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Sorry Jan, maar dit geweld kon je gewoon niet houden! :) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Zoveel beter en dan 2 keer 0-0 op rij na die zeperd bij jou. Damn, zo lang aan kop gaan en dan straks als tweede eindigen. Frustrerend! Maar er zijn nog 3 wedstrijden te spelen: als jij nu 2 keer gelijk speelt en ik win alles, wordt ik alsnog KAMPIOEN! We'll see ... |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op maandag 11 maart 2013 - 17:13 schreef JanM het volgende:[..] Zoveel beter en dan 2 keer 0-0 op rij na die zeperd bij jou. Damn, zo lang aan kop gaan en dan straks als tweede eindigen. Frustrerend! Maar er zijn nog 3 wedstrijden te spelen: als jij nu 2 keer gelijk speelt en ik win alles, wordt ik alsnog KAMPIOEN! We'll see ... Trusten Jan, heb nog twee kampen! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Maar jou doelstelling is 6e, is toch goed!
Allebei blij!!! :) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Tweede is net niks en ik dacht ook eens een kampioenschap te behalen ;-( |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vandaag winnen voor de doelstelling. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
22 schoten op doel, en nog niet scoren. Bagger. En Roel komt ook steeds dichterbij :') |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
8-0 is leuk maar het wordt nu echt een groot wonder als ik Hoogie nog weet te verslaan ... Als hij komende wedstrijd wint moet ik mijn meerdere in hem erkennen en van harte feliciteren! Ben bang dat ik dat morgen moet doen, maar je weet het nooit! |
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
Ik ben deze ronde niet online geweest even testen of je zo ook je doelstelling kunt halen Hoeveel wedstrijden nog ??? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Laatste pot alles dicht gooien voor een punt ;-) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Lijkt precies uit te komen! ;) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Dank je Jan, lang volgehouden....knap! :) |
|
|
|
|
craven
|
|
|
K*Tspel, nooit meer!! Klotezooi, bekijk het maar!!!! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
ehhhh...volgende rusland? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: +1908 doe maar Spanje |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Hoogie///held!!///VOETBALKENNERT |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Baas boven baas Hoogie hahaha Denk echter niet dat we ze verkocht krijgen. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Hey Jan, ik heb hum ff niet? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Cássio Ramos 270.000.000,00 |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Eindsprint heeft toch nog een 4de plek opgeleverd. Hurray! Symphatiek dat niemand een trainingskamp tegen mij had ingezet! ;) |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Lullig dat ik pas 8 wedstrijden voor het eind erachter kom dat mijn team veel beter speelt in een 3-4-3, dan in een 3-5-2. Oh well, 3e plaats! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo