|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Beviel me best. Werd er wel kampioen, maar top 5 zat dicht bij elkaar. Ligt ook aan de tactiek natuurlijk, maar elk team heeft goede spelers.
Spann0nd!!1!!1!!!elf!! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 18 april 2013 - 15:10 schreef Bosifyable het volgende:[..] Beviel me best. Werd er wel kampioen, maar top 5 zat dicht bij elkaar. Ligt ook aan de tactiek natuurlijk, maar elk team heeft goede spelers. Spann0nd!!1!!1!!!elf!! OMFG@&$$#@!!!!! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op donderdag 18 april 2013 - 14:46 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Inderdaad. Hij heeft niet eens een heel goed team, maar blijkbaar wel een goede tactiek. Kokkiedodo, speelt met zijn hoofdaccount Ajaks dus zal wel een af andere neus zijn die je niet wilt kennen. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: ZOMGWTFBBQ!&$uitroepteken*^$!
Anywhore..! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Overigens vertrouw ik vanavond op jou hè T..! Uitwedstrijdje tegen Volendam, 0-6 moet kunnen! Trainingskampje er tegenaan, gas erop ;) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 18 april 2013 - 19:22 schreef Bosifyable het volgende:Overigens vertrouw ik vanavond op jou hè T..! Uitwedstrijdje tegen Volendam, 0-6 moet kunnen! Trainingskampje er tegenaan, gas erop ;) hahaha, ik ga er alles aan doen Bosi! Laatste trainingskampje dat ik heb zal ik vanavond in gaan zetten. Geen spelers sparen, fitte selectie, dus knallen maar! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 18 april 2013 - 16:06 schreef VVout het volgende:[..] Kokkiedodo, speelt met zijn hoofdaccount Ajaks dus zal wel een af andere neus zijn die je niet wilt kennen. Extra reden om Volendam te verslaan dus! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Echt kickû die ascii shit, oldskool.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 april 2013 door VVout -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 april 2013 door VVout -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
pfff... en er dan alsnog kansloos met 3-0 afgaan... |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: +1 PrutserT!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 april 2013 door hoogvliet010 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik speel de laatste tegen Volenjood |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Alles of niets dan! Je mag wel een bod doen op Lewandowski, rendeert toch niet tussen de andere toppers in Kralingen ;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Ah, je kan ook niet te laag bieden hè? Transfervrij aanbieden gaat ook niet zeker? :P |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 april 2013 - 08:53 schreef Bosifyable het volgende:Ah, je kan ook niet te laag bieden hè? Transfervrij aanbieden gaat ook niet zeker? :P ik ben geen seizoenskaarthouder meer, dus kan alleen kopen wat te koop staat. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
En ik kan hem niet verkopen voor 2 miljoen, minimaal 17 miljoen volgens OSM. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Deze ronde alles goed gelopen, jammer dat die nözen uit aalslijk gewonnen hebben. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Ik kan je wel de BAAB///HELD!!!! aanbieden voor weinig!! ;) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: Heb een matchworn Partizan Belgrado shirt van deze held! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zo, nu is die jood aan de beurt. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Fuckers. Verloren van Sparta, en vanavond tegen Den Bosch. Seizoenkaart afgelopen, dus zal die wedstrijd ook miraculeus genoeg ineens verliezen ;) Hopen op verlies Sparta en Volendam, en zelf winnen dan maar! |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
Is er nog een plekkie vrij in de competitie waarin jullie zitten? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Deze competitie is zowat af dan zal er weer een nieuwe opgezet worden, morgen de laatste dag.
Gewoon dit topic even vervolgen voor volgende ronde. |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Yup, gefeliciteerd gozer! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Dank u heren!
Stylzz///Held!!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Eindhoven had gewoon wat beter hun best moeten doen, maar dat kan en mag je natuurlijk niet verwachten ;)
JUNKIES VAN SPANGEN! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Kasteelparty, Gefeliciteerd.
Ik kom zeker effe langs een biertje drinken. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: I know!!
Daarom niet minder blij ;) |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Als Eindhoven meer z`n best had gedaan, had Mr. Bosi blij geweest, maar dat kan je van die lui daar niet verwachten. ;) lol |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Bosifyable