|
|
Omekees
|
|
|
Als Craven nou is even dat bod van 27 mil van mij op Walcott accepteerd dan ga ik winnen! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: mwa, Biek was wel overtuigend! ;) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hahaha, kijken of Craven zijn beste aanvaller gaat verkopen! ;) |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Denk het niet, hij heeft gisteren Giroud aan mij verkocht! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Alles wat Biek zegt, niet serieus nemen! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Dembele iets voor jou?? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Misschien kan je hem met Biek ruilen tegen Leerdam! |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Koop nou maar Kees! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
ik heb grote plannen voor leerdam en fer! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: Hij kan Chamakh kopen |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
hahahahaha gaat tie nie goed gozer? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: lach nou niet te lang... je hebt city nog vandaag... maar ik moet wel zeggen craven, wij zijn wel echt kanjerts! we staan er goed voor. titelkandidaten!! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
hahaha nee man tegen city gaat ik de boot in joh. Geeft niet hoor |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 19 september 2012 - 19:00 schreef FR-Han het volgende:[..] lach nou niet te lang... je hebt city nog vandaag... maar ik moet wel zeggen craven, wij zijn wel echt kanjerts! we staan er goed voor. titelkandidaten!! QPR wordt kampioen. Arsenal en Liverpool kunnen mooi 2de en 3de eindigen! ;) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Zal ie blij mee zijn! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Vergeet Wijnaldum, Cabral en Castaignos niet! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: alles op zijn tijd... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
wahahaha Ramsey voor 13 mil??? grapjas |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Wie heeft dat geboden? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
15 mil was een mooi bedrag! Nou kan ik beter die Belg van hoogie kopen... ;) |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
roel heeft 12 miljoen geboden op henderson... whahahahahaha. ik wil dan minimaal het bedrag dat ik nodig heb een waardige vervangert te scouten. 16 miljoen voor fer! dus roel, laat leerdam zijn wens uit komen! fer en leerdam samen... suarez in de spits. nu vd vaart scouten en dan is me as klaar... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Roel zoekt een middenvelderd! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: klopt. als hij zegt welke, zorg ik dat ie morgenavond op de scoutlijst staat. kleine moeite |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
quote: Kom op man! Ik geef je bijna het dubbele! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
ik heb fer gescout voor morgen. kost 16 miljoen. dus dan weet roel gelijk dat henderson duurder is, gezien fer 84 en 84 is, en henderson 88 en 86 is... wel traint fer gemakkelijk. dus zal fer snel uitgroeien tot een toppert |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Nou, welke club kan ik nog kiezen, en in welke competitie moet ik me aanmelden?
Stelletje prutsers :') |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op woensdag 19 september 2012 - 20:18 schreef Bosifyable het volgende:Nou, welke club kan ik nog kiezen, en in welke competitie moet ik me aanmelden? Stelletje prutsers :') feyenoord goes to england competitie |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Verdomme net geregistreerd, en al met 3-0 van Gert Han verloren :P |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: hahahaha sorry maat! zal het niet meer doen... |
|
|
|
|
Snees
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: reageer gewoon ontopic knul |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hahaha, nog 0 punten bosi! Je houdt wel van een uitdaging! ;) |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Zeker! Ik had volgens mij de keuze om een club met 0 punten of 1 punt te kiezen. Dan maar West Ham! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Held! Je had ook nog Norwich kunnen zijn btw. 5 punten en nog ongeslagen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: niet normaal man,kan toch helemaal niet ? haha |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Hmm, ik heb net m'n complete technische staf aangenomen en een hele tactiek opgezet. Kan ik nog wisselen? :P |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 19 september 2012 - 21:42 schreef Bosifyable het volgende:[..] Hmm, ik heb net m'n complete technische staf aangenomen en een hele tactiek opgezet. Kan ik nog wisselen? :P hahaha, ontslag nemen! ;) |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Lol :') Nee, ik blijf bij West Ham!
Edit: Zit er ook een hooligan functie in? Dan maak ik namelijk een redelijke kans!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 september 2012 door Bosifyable -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 19 september 2012 - 21:42 schreef Bosifyable het volgende:[..] Hmm, ik heb net m'n complete technische staf aangenomen en een hele tactiek opgezet. Kan ik nog wisselen? :P Hoe kom je aan een seizoenkaart ? Beetje achterlijk dat je die niet krijgt als je trainert ben niet? ;) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op woensdag 19 september 2012 - 21:44 schreef Bosifyable het volgende:Lol :') Nee, ik blijf bij West Ham! Edit: Zit er ook een hooligan functie in? Dan maak ik namelijk een redelijke kans! Mits er kliko's zijn. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op woensdag 19 september 2012 - 21:51 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Hoe kom je aan een seizoenkaart ? Beetje achterlijk dat je die niet krijgt als je trainert ben niet? ;) Ik vond het ook al absurd, heb uiteindelijk maar anderhalve euro betaald voor dat ding. Goedkope club ;) |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Dan had ik beter trainer van Napoli kunnen worden. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 19 september 2012 - 22:16 schreef Bosifyable het volgende:[..] Ik vond het ook al absurd, heb uiteindelijk maar anderhalve euro betaald voor dat ding. Goedkope club ;) hahaha dat ga ik ook maar doen anders kan je alleen wisselen en is het niet echt spannend ... |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Het wordt voor mij sowieso maar 17 dagen spannend, was niet van plan meer te gaan betalen :') |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dan is het seizoen daar al voorbij volgens mij ,maar van mij krijg je gelijk. StokeCity kan met 6-0 van Man City winnen als Stoke maar veel smst .. |
|
|
|