|
|
craven
|
|
|
quote: geeft niet Jan...komt goed.. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Ah, vanavond maar eens verliezen denk ik :) Manman, wat een kutclub, dat Nancy :') |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op zondag 02 juni 2013 - 10:24 schreef Bosifyable het volgende:Ah, vanavond maar eens verliezen denk ik :) Manman, wat een kutclub, dat Nancy :') Is ook een wijven naam Bosi! ;) |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
hahahahaha, hoogie///held! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
3x meer kansen, maar slechts 1 overwinning. kut Marseille en PSG! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Kudt spel!
Netjes Stylzz! :( |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Gelijk van Persie maar aangetrokken.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Al dat financiele geweld hier. Against modern football !! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Maar het werkt wel! Eens kijken of ik vanavond uit bij Hoogie ook kan stunten. Als je nog tips hebt Stylzz, PB me dan ff ;-) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Mijn verdedigers kijken uit naar de duels met Messi en Van Persie! Met een topkeeper op doel moet het goedkomen vanavond! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Denk je er een gelijkspel uit te slepen, krijgt Messi een pingel 2 minuten voor tijd ... Kudtspel! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Ongeloofloos. Toch al 5 wedstrijden gespeeld, 3 verloren, 2 gelijk..! Nancy! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 juni 2013 - 01:03 schreef Bosifyable het volgende:Ongeloofloos. Toch al 5 wedstrijden gespeeld, 3 verloren, 2 gelijk..! Nancy! Wijf ;-) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Eindelijk weer eens de drie punten! Nu de bekerkrakert tegen Bosi! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Wie loopt nou de hele tijd die Ajacieden te scouten! Eerst Eriksen, nu De Jong.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 juni 2013 - 00:59 schreef JanM het volgende:Denk je er een gelijkspel uit te slepen, krijgt Messi een pingel 2 minuten voor tijd ... Kudtspel! Goed verdedigd Jan! Alleen jammer dat ze dan een middenvelder vergeten :) Penalty was terecht, wat een overtreding! Had ook rood moeten wezen!! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 juni 2013 - 07:11 schreef hoogvliet010 het volgende:[..] Goed verdedigd Jan! Alleen jammer dat ze dan een middenvelder vergeten :) Penalty was terecht, wat een overtreding! Had ook rood moeten wezen!! Weet je zeker dat je dezelfde wedstrijd gezien hebt ;-) ??? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 juni 2013 - 07:11 schreef hoogvliet010 het volgende:[..] Goed verdedigd Jan! Alleen jammer dat ze dan een middenvelder vergeten :) Penalty was terecht, wat een overtreding! Had ook rood moeten wezen!! Weet je zeker dat je dezelfde wedstrijd gezien hebt ;-) ??? |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
tsssss!
Wat een smerige overtreding Jan... |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Nancy wint van Nice, Nice!!!! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
11 kansen om 4. Bosi krijgt notabene al rood na 11 minuten en nog wint ie! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Wat heb ik nou aan 0-0 tegen Han ??? |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
BaaB////Held!!!! komt er weer aan!!!! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
En dan sta je ineens 2de. Met maar 3 punten voor op de nr 10... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: koekoek!
2-0 tegen OM, dat zal je leren mijn team in te pikken! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hahaha, lekker bezig! Maar goed, over twee wedstrijden kan ik net zo goed 10de staan en jij tweede.. ;) |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: Wat heb ik nou aan 0-0 tegen Jan ??? |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Genaaid. Verliezen van de computer... |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Genaaid. Gelijk tegen Tommie... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Dacht dat jij al ontslag genomen had ? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Maar nog steeds de beste manager Stylzz! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
tot nu toe gaat t redelijk, maar dat duurt meestal niet lang hahahha |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Klopt, ben weer terug, met opslag..
Bordeaux kom niet zonder me! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Heb magertjes van Han gewonnen, maar mijn 3 punten, gg. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Jammer dat je (bijna) geen elftal fitte spelers meer hebt ;-) |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Vanavond een paar van de transFERlijst trekken, heb nog 25 Millione :-) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op maandag 10 juni 2013 - 15:11 schreef hoogvliet010 het volgende:[..] Vanavond een paar van de transFERlijst trekken, heb nog 25 Millione :-) Staan niet echt versterkingen op, maar je hebt niet zo heel veel te willen geloof ik met maar 2 fitte verdedigers. Nu maar hopen dat wij niet snel alle verdedigers wegkapen hahaha. En aangezien eigen vermogen is toegestaan valt dat niet uit te sluiten natuurlijk ;-) |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op maandag 10 juni 2013 - 15:44 schreef JanM het volgende:[..] Staan niet echt versterkingen op, maar je hebt niet zo heel veel te willen geloof ik met maar 2 fitte verdedigers. Nu maar hopen dat wij niet snel alle verdedigers wegkapen hahaha. En aangezien eigen vermogen is toegestaan valt dat niet uit te sluiten natuurlijk ;-) Opgelost! Bedankt voor de tip d:-) |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
tomson