|
|
craven
|
|
|
quote: tsjaaa geen ramp, dan maar tegen Jan M ;) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: omdat jij de volgende tegenstander bent hahaha |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Heb ik weer. En ik wil hoer geen trainingskamp voor gebruiken, maar jij wel ... Wat is wijsheid? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 - 21:21 schreef JanM het volgende:[..] Heb ik weer. En ik wil hoer geen trainingskamp voor gebruiken, maar jij wel ... Wat is wijsheid? hahaha maate niet uit oude reus, gefeliciteerd..zoals verwacht begint mijn terugkerende daling op de ranglijst...heerlijk kutspel! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Gewonnen van the god of hell... Mwoehahaha ! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op zondag 23 juni 2013 - 10:28 schreef craven het volgende:[..] hahaha maate niet uit oude reus, gefeliciteerd..zoals verwacht begint mijn terugkerende daling op de ranglijst...heerlijk kutspel! Thanx! Sportief! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Ben benieuwd hoeveel spelers die gozer nog gaat kopen ... kan iemand 'm vertellen dat je ook spelers kunt VERkopen? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op zondag 23 juni 2013 - 10:28 schreef craven het volgende:[..] hahaha maate niet uit oude reus, gefeliciteerd..zoals verwacht begint mijn terugkerende daling op de ranglijst...heerlijk kutspel! En dan zal ik vanavond wel weer punten verspelen thuis tegen Toulouse ... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Zal ie leuk vinden!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 juni 2013 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
T is genoeg voor iedereen. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Het was Toulouse or NOT to lose vannacht ;-) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Grootste uitslag van dit seizoen tegen Ajaccio. Lekker. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Revanche op Valencienshit, ook lekker. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Op naar het volgende slachtoffer!!! ;) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Mijn volgende slachtoffer ... eens kijken of ik er 8 kan maken ;-) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Even voor de goede orde: voordat iemand gaat schelden, ik wilde voor de moraal tijdelijk een dame in de selectie, maar wees gerust: Anita staat al weer te koop! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
WAT DOET DIE ANITA BIJ LORIENT!!!!11111??? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Nipt maar terecht gewonnen. Nu iets rechtzetten thuis tegen FC Messi! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Vind jij, zo kom ik er nooit voorbij. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Aan je doelsaldo zal het niet liggen :( |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
En ineens begint het te lopen..? Kut team, was er eerder mee begonnen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
is voor een clubje als Evian natuurlijk winst. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Klopt! Ik heb verloren, maar wel 3 punten. ;) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Whahahaha, bijna hè! Dan tegen jou mijn doelsaldo maar eens oppoetsen ;-) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Dat gevoel heb ik nou ook al dagen bij Nice en Lyon! Die gasten blijven ook maar winnen ... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
verloren van een meisje(club), ja hoor de aftakeling is weer begonnen |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: BTW, tnx Tommie dat kon de club wel weer eens gebruiken. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Weet je wat mijn adviseur vraagt whahahahahahahahaha ???
"Ballenjongens op de training hebben we genoeg, gras maaien gaat automatisch, chauffeur van de spelersbus doet zijn werk prima. Dus waarom heb je Anita gekocht!?"
En de analist? "Je volgende wedstrijd is thuis tegen Girondins Bordeaux. Een makkelijke opgave is het zeker niet, maar onze supporters weten dat jij hen niet in de steek zal laten!" PRECIES! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
En deze snap ik trouwens ook niet Hoogie:
Maurice-Belay van Girondins Bordeaux naar RSC Anderlecht voor € 8.964.000 terwijl zijn waarde € 10.633.750 is en je nu nog maar 15 spelers (waarvan 3 keepers) in je selectie hebt ... |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 - 14:37 schreef JanM het volgende:En de analist? "Je volgende wedstrijd is thuis tegen Girondins Bordeaux. Een makkelijke opgave is het zeker niet, maar onze supporters weten dat jij hen niet in de steek zal laten!" PRECIES! Je zal nog van een koude kermis thuis komen vriend! ;) |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Bijna standaard bij jou, halverwege het seisoen :') |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: hahaha ja man heb je het ook door |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Han is ook gestopt zie ik |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: 6-1 schrik ik toch wel een klein beetje van Stylzz! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Lorient-Girondins Bordeaux gewonnen door Lorient
LORIENT - JanM_OSM van Lorient nam het op tegen BabovicHeld van Girondins Bordeaux.
Het duel zou een makkelijke opgave voor Lorient moeten zijn. Met JanM_OSM heeft de club bovendien een charismatische manager aan het roer.
Lorient pakte een 1-0 voorsprong in de 56e minuut via Albelda. Lorient bouwde de voorsprong uit in de 64e minuut. Traoré zette zijn ploeg op 2-0. Van Persie tekende de 2-1 aan namens Girondins Bordeaux, in de 73e minuut. Het feest werd compleet voor Lorient toen Albelda zelfs nog voor de 3-1 zorgde in de 76e minuut.
JanM_OSM roemde de teamgeest in de persconferentie na afloop. "We zijn een hechte ploeg" legde hij uit, "dat heeft altijd goede resultaten tot gevolg. We creëerden meer kansen dan Girondins Bordeaux en de winst is daarmee terecht naar ons gegaan." |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Elftal is nu op niveau. Veel jonge trainbare spelers |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik heb geen idee Jan.... Heb niets bijzonders ingezet. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Snap het ook niet. Sterkst mogelijke opstelling, bewezen tactiek, maar toch met 5-0 afgedroogd worden. Maar uiteraard wel gefeliciteerd met deze klinkende zege! Hopelijk kan ik in de bekerfinale revanche nemen! |
|
|
|