|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op donderdag 27 juni 2013 - 09:22 schreef JanM het volgende:[..] Snap het ook niet. Sterkst mogelijke opstelling, bewezen tactiek, maar toch met 5-0 afgedroogd worden. Maar uiteraard wel gefeliciteerd met deze klinkende zege! Hopelijk kan ik in de bekerfinale revanche nemen! Ghehe!
Je krijgt wat je verdient Jan! ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 juni 2013 door hoogvliet010 -- |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
En ik mag dat zeggen, want ik ben toch al het lachertje van deze competitie! :( |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Voor bronwater doe ik t aardig. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op donderdag 27 juni 2013 - 09:22 schreef JanM het volgende:[..] Snap het ook niet. Sterkst mogelijke opstelling, bewezen tactiek, maar toch met 5-0 afgedroogd worden. Maar uiteraard wel gefeliciteerd met deze klinkende zege! Hopelijk kan ik in de bekerfinale revanche nemen! Tnx, weer 3e en lekker een paar doelpuntjes gemaakt :) |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
En wie verliest van Ajacio?! Val dood. Kut team. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wie is er eigenlijk de beste manager van deze competitie? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Zal je zelf wel weten, hè! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nee, ik weet niet waar je dat kan zien? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Geloof, Overzichten/Manager maar weet het niet zeker. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Lorient en Olympique Marseille treffen elkaar
LORIENT - Lorient maakt zich op voor de confrontatie tegen Olympique Marseille.
Destro hoopt een goede wedstrijd te spelen. De speler van Lorient liet zich op het trainingsveld het meest nadrukkelijk gelden, in aanloop naar de thuiswedstrijd tegen Olympique Marseille. "Olympique Marseille is een goede ploeg, maar ik heb er alle vertrouwen in, zeker omdat we JanM_OSM als manager hebben" beweerde Destro. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Anita: JanM_OSM eruit of ik eruit
LORIENT - Lorient wil snel afscheid nemen van Vurnon Anita.
Toch lijkt het onwaarschijnlijk dat Anita Lorient snel zal verlaten. Lorient vraagt namelijk een hoog transferbedrag, dat nog onrealistisch genoemd mag worden voor een middenvelder van zijn niveau. Onzin, reageert JanM_OSM daarop. Ik bepaal wel wat ik wil hebben voor welke speler. Wat de media daarvan vinden laat me koud. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Gisteren die grafclub, vandaag dat pauperclubje van Hoogvliet en vanavond tegen de bronwatergezichten. Toch 3 verliespartijen op rij :') |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 - 10:10 schreef Bosifyable het volgende:Gisteren die grafclub, vandaag dat pauperclubje van Hoogvliet en vanavond tegen de bronwatergezichten. Toch 3 verliespartijen op rij :') mwah, ik zal vandaag wel weer eens een slippertje maken. Moet hier en daar wat spelers rust gunnen :") |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 - 10:10 schreef Bosifyable het volgende:Gisteren die grafclub, vandaag dat pauperclubje van Hoogvliet en vanavond tegen de bronwatergezichten. Toch 3 verliespartijen op rij :') En je vergeet nog de 2 die daarna volgen: halve finale beker + competitie tegen Lorient ;-) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Halve finale beker, wanneer heeft Han voor t laatst ingelogd? :) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: 27-06-2013 17:51 hij durft natuurlijk niet te kijken naar de uitslag tegen Lorient :-) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Is wel rustig hier zonder Han, gg. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 - 10:40 schreef JanM het volgende:[..] En je vergeet nog de 2 die daarna volgen: halve finale beker + competitie tegen Lorient ;-) In de beker presteren die gasten tenminste. Laten we het hopen! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 - 10:35 schreef Stylzz het volgende:[..] mwah, ik zal vandaag wel weer eens een slippertje maken. Moet hier en daar wat spelers rust gunnen :") Zijn de rollen eens omgedraaid :P |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Vervelend! Kan toch niet hoger op de ranglijst staan en dan nog niet de 'beste' manager.. :| |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 - 14:33 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Vervelend! Kan toch niet hoger op de ranglijst staan en dan nog niet de 'beste' manager.. :| hahaha, tsja, ik moest heel veel jonge goeie spelers hamsteren om hier te komen uiteindelijk.... Dat heeft me de 15punten achterstand gekost in t begin. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 - 14:38 schreef Stylzz het volgende:[..] hahaha, tsja, ik moest heel veel jonge goeie spelers hamsteren om hier te komen uiteindelijk.... Dat heeft me de 15punten achterstand gekost in t begin. Maar nu loopt het lekker bij Evian ja! En je zit nog in de beker, dus daar zal het verschil wel vandaan komen. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Trainingskamp tegen Lille ???????????????????????? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nou, tadaa.
Sloeg werkelijk nergens op. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
"Vandaag valt de beslissing welke teams doorstoten naar de final van het bekertoernooi.
Voor Évian Thonon Gaillard en Lorient is het mooi dat zij zo ver zijn gekomen, maar het lijkt er op dat deze teams vandaag het onderspit moeten delven. Het niveau is dit seizoen te groot tussen de halve finalisten. Bekertoernooien staan altijd garant voor verrassingen. Kleine ploegen kunnen stunten door makkelijke tegenstanders te loten en grote ploegen te verrassen. Dat is een van de factoren die bijdraagt aan de charme van het bekervoetbal."
Kijk, dit slaat nergens op :') |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
6e of 5e maakt mij niet uit bij doelstelling 13. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Niet aan mij meer besteed de beker, ga maar wat trainen vandaag.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 juni 2013 door VVout -- |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 - 09:00 schreef Bosifyable het volgende:"Vandaag valt de beslissing welke teams doorstoten naar de final van het bekertoernooi. Voor Évian Thonon Gaillard en Lorient is het mooi dat zij zo ver zijn gekomen, maar het lijkt er op dat deze teams vandaag het onderspit moeten delven. Het niveau is dit seizoen te groot tussen de halve finalisten. Bekertoernooien staan altijd garant voor verrassingen. Kleine ploegen kunnen stunten door makkelijke tegenstanders te loten en grote ploegen te verrassen. Dat is een van de factoren die bijdraagt aan de charme van het bekervoetbal." Kijk, dit slaat nergens op :') Het onderspit delven? Volgens mij gaat de finale tussen Stylzz en mij! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Let op Jan, vele 'grootheden' kwamen op bezoek in dat kleine klote stadion waar we spelen. Allemaal huilend naar huis ;)
We zullen zien! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 - 12:35 schreef Bosifyable het volgende:Let op Jan, vele 'grootheden' kwamen op bezoek in dat kleine klote stadion waar we spelen. Allemaal huilend naar huis ;) We zullen zien! Bekerwedstrijden zijn op neutraal terrein. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Aaaahhw. Faal van mij. Jammer :P |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Zwaarbevochten maar zoals ik voorspelde: finale gaat tussen Stylzz en mij! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
JanM is gay, ole ole..!
Gaylord! Al is het te accepteren omdat de Vrij de winnende maakt. Gefeliciteerd maat! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op zondag 30 juni 2013 - 00:30 schreef Bosifyable het volgende:JanM is gay, ole ole..! Gaylord! Al is het te accepteren omdat de Vrij de winnende maakt. Gefeliciteerd maat! De Vrij maakte de beVRIJdende idd ;-) Thanx voor de felicitaties! Nu Stylzz nog zien te verslaan ... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: Doe je nog mee dan? :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 30 juni 2013 - 10:33 schreef JanM het volgende:[..] De Vrij maakte de beVRIJdende idd ;-) Thanx voor de felicitaties! Nu Stylzz nog zien te verslaan ... Bij mij begint de blessure en schorsingen golf... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Haha had die kudttekop een PM geschreven in OSM en zie hij is er nog. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op zondag 30 juni 2013 - 00:30 schreef Bosifyable het volgende:JanM is gay, ole ole..! Gaylord! Al is het te accepteren omdat de Vrij de winnende maakt. Gefeliciteerd maat! Kan ik %^%$*%%$%$^&$% niet eens 2 keer op rij van dat wijf winnen ;-) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Silence, I kill you ... flamoesspel.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 juli 2013 door VVout -- |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Ik ben heel erg benieuwd:
Ikwinwellicht: "Montpellier is te kloppen"
MONTPELLIER - Montpellier maakt zich op voor de confrontatie tegen Nice.
De club uit Montpellier liet bij monde van VVoutje weten dat het niet met minder dan drie punten genoegen neemt. VVoutje van Montpellier was kort maar helder: "Als er één club is die moet winnen vanavond, dan is het Montpellier. Nice mag niet onderschat worden, maar wij hebben meer kwaliteit." |
|
|
|