|
|
hoogvliet010
|
|
|
I`m king of the draws! :( |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Had gehoopt de thuiswedstrijd tegen Tomson wel makkelijk te winnen en even te experimenteren met de opstelling, maar resulteert in een gelijkspel. Zo ben ik, dat gun ik 'm dan wel. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Man ik ben al een week niet op de club geweest.. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Kun je nagaan hoe slecht de opstelling was?! ;) Had verwacht dat de aanvaller die 30 miljoen waard is wel wat ballen erin zou trappen, maar is puur bankvulling die idioot. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
niet meer! terug op koers! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Zal wel gelijk spelletje zijn! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ik zou Messi maar in de verkoop doen hoogie! ;) |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ik bied 2 dubbeltjes en een pak sigaretten. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Zou het bijne doen, maar rook shag. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Inderdaad, ik blijf ermee zitten:( |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
weer 2 dagen vergeten... :( |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: De week van de waarheid T! In principe kan de titel je al niet meer ontgaan natuurlijk, maar in theorie kan ik het op doelsaldo natuurlijk nog altijd halen ;-)
Eerst vanavond zelf maar eens winnen van Ol. Lyon, liefst met een nulletje of 8 hahaha, dan de tweede plaats zeker stellen tegen VVoutje, hopelijk de bekerfinale winnen van Stylzz en dan last but not least zelf nog bij jou op bezoek.
Zou toch een ontknoping zijn als je dan nog maar 3 punten voorstaat ...
HUP Hoogie, HUP Stylzz:
40 competitiewedstrijd Nice - Girondins Bordeaux Morgen om 0:30 41 competitiewedstrijd Évian Thonon Gaillard - Nice 10-7-2013 42 bekerwedstrijd Finale oh ja, daar lag jij al uit hè ;-) 43 competitiewedstrijd Nice - Lorient 12-7-2013 |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Zo dan, zwaar programma voor T :') |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 08 juli 2013 - 11:28 schreef JanM het volgende:[..] De week van de waarheid T! In principe kan de titel je al niet meer ontgaan natuurlijk, maar in theorie kan ik het op doelsaldo natuurlijk nog altijd halen ;-) Eerst vanavond zelf maar eens winnen van Ol. Lyon, liefst met een nulletje of 8 hahaha, dan de tweede plaats zeker stellen tegen VVoutje, hopelijk de bekerfinale winnen van Stylzz en dan last but not least zelf nog bij jou op bezoek. Zou toch een ontknoping zijn als je dan nog maar 3 punten voorstaat ... HUP Hoogie, HUP Stylzz: 40 competitiewedstrijd Nice - Girondins Bordeaux Morgen om 0:30 41 competitiewedstrijd Évian Thonon Gaillard - Nice 10-7-2013 42 bekerwedstrijd Finale oh ja, daar lag jij al uit hè ;-)43 competitiewedstrijd Nice - Lorient 12-7-2013 hehehe, we zullen wel zien Jan! Maar als ik 3x 5-0 verlies en jij wint 3x met 5-0, dan nog zou het voor jou niet voldoende zijn.
Ik ga maar voor de punten tegen Hoogie.. ;) |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op maandag 08 juli 2013 - 13:20 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] hehehe, we zullen wel zien Jan! Maar als ik 3x 5-0 verlies en jij wint 3x met 5-0, dan nog zou het voor jou niet voldoende zijn. Ik ga maar voor de punten tegen Hoogie.. ;) Gefeliciteerd T
Wordt 4-0 voor jou, wat ik pas me speelstijl niet/nooit aan. Vol op de aanval! :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik zal morgen nog even mijn seizoenskaart verlengen. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Goede tip Stylzz! :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 08 juli 2013 - 13:41 schreef hoogvliet010 het volgende:[..] Gefeliciteerd T Wordt 4-0 voor jou, wat ik pas me speelstijl niet/nooit aan. Vol op de aanval! :) hoogie//held! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op maandag 08 juli 2013 - 13:41 schreef hoogvliet010 het volgende:[..] Gefeliciteerd T Wordt 4-0 voor jou, wat ik pas me speelstijl niet/nooit aan. Vol op de aanval! :) Gevalletje matchfixing in de maak hahahahaha |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
CRAAF, JIJ BENT ECHT ME BESTE VRIEND!!! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Tweede plaats is zeker na klinkende overwinning op VVoutje. Nu de beker nog! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Kijk uit Craaf, als Hoogie zo loopt te zuigen heeft ie iets van je op het oog.. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op woensdag 10 juli 2013 - 16:27 schreef RenatoBos het volgende:[..] Kijk uit Craaf, als Hoogie zo loopt te zuigen heeft ie iets van je op het oog.. Ghehe, klopt! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ken je wel een beetje maat..d:-) |
|
|
|
|
craven
|
|
|
hehehe allemaal hetzelfde he :) |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Tsja, Stylzz vergeten om z'n seizoenkaart te verlengen.. ;)
Gefeliciteerd Jan! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Inderdaad, plus de opstelling te veranderen etc. Ik dacht dat t vanavond was :-) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|