|
|
Bosifyable
|
|
|
Jan geaccepteerd, maar staat niet in de lijst..? :') |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Volgens mij is er wat mis gegaan Jan, of de acceptatie is pas van kracht nadat je nog eens inlogt. Zie dat Stylzz er wel meteen bij staat en jij niet.
Nja, zien we later wel! Anders nog eens aanvragen! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Ik moest nog een team uitzoeken: Rotterdam United vond ik wel mooi! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Geen seizoenskaarthouders? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Is toch ook een kudTcompetitie. Training waardeloos, scouts die 020-losers voorstellen. Wanneer kan ik ontslag nemen ;-)? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Pfft, je bent gewoon een zeikwijf :') |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: En bedankt ;-)
Blij met Cilessen Stylzz ?????????????????? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja, das toch een nepjood, plus een goedkope jonge keeper met kwaliteiten. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Ik heb nog maar 15 spelers over, waarvan er nog 1 op de transferlijst staat maar ik verrek het om Enoh te kopen! Wanneer komen er eens andere spelers op die transferlijst te staan ??? KudTspel! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 15 juli 2013 - 13:25 schreef JanM het volgende:Ik heb nog maar 15 spelers over, waarvan er nog 1 op de transferlijst staat maar ik verrek het om Enoh te kopen! Wanneer komen er eens andere spelers op die transferlijst te staan ??? KudTspel! zodra de rest gaat scouten :) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ik, maar ja ik had net ook een scout opdracht gedaan voor een jonge keeper :) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op maandag 15 juli 2013 - 13:51 schreef Stylzz het volgende:[..] ik, maar ja ik had net ook een scout opdracht gedaan voor een jonge keeper :) Koop ik die morgen wel ;-) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op maandag 15 juli 2013 - 13:51 schreef Stylzz het volgende:[..] ik, maar ja ik had net ook een scout opdracht gedaan voor een jonge keeper :) Verkoop anders die Doherty en/of Woodman aan mij |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Verkoop je ze uit principe niet Stylzz? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik heb ze nog ff nodig... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Dan toch maar Enoh ... GATVERDAMME! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
jajaja, vorige keer al Anita.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Die heb ik meteen met vette winst doorverkocht, maar dit is erger: ik heb zo'n baggerselectie dat ik die Enoh ook nog moet gaan opstellen! Maar ja, als je nog maar 15 spelers hebt 2 dagen voor de start van de competitie en Stylzz verrekt het om een paar spelers aan mij te verkopen :-) moet je wat hè ... Hopelijk wordt het een gevalletje Charisteas! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Maarreh T, waarom doe jij eigenlijk (nog?) niet mee ??? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Oh ik weet het al: je bent nog boos vanwege dat "gestoorde aap" ;-) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Ga binnenkort op vakantie. En geen betrouwbare internetbron.. ;)
Doe met de volgende ronde weer mee. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op maandag 15 juli 2013 - 20:25 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Ga binnenkort op vakantie. En geen betrouwbare internetbron.. ;) Doe met de volgende ronde weer mee. Jij weet het wel goed te plannen ... had achteraf gezien ook liever een rondje overgeslagen maar wie A zegt moet ook B zeggen hè. Eens kijken of ik nu wel 1e kan worden nu jij niet meedoet ;-) Alvast fijne vakantie! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 15 juli 2013 - 20:55 schreef JanM het volgende:[..] Jij weet het wel goed te plannen ... had achteraf gezien ook liever een rondje overgeslagen maar wie A zegt moet ook B zeggen hè. Eens kijken of ik nu wel 1e kan worden nu jij niet meedoet ;-) Alvast fijne vakantie! hahaha, bedankt!
En komt wel goed Jan, zet de champagne maar alvast klaar of gaat Bosi of Stylzz je van de winst afhouden? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op maandag 15 juli 2013 - 23:28 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] hahaha, bedankt! En komt wel goed Jan, zet de champagne maar alvast klaar of gaat Bosi of Stylzz je van de winst afhouden? Ik vrees Stylzz als ik kijk naar de selectie die hij (al) heeft en de manier waarop hij beste manager in de laatste competitie is geworden ... maar de bal is rond hè! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 15 juli 2013 - 23:40 schreef JanM het volgende:[..] Ik vrees Stylzz als ik kijk naar de selectie die hij (al) heeft en de manier waarop hij beste manager in de laatste competitie is geworden ... maar de bal is rond hè! En tis 11 tegen 11! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Deze selectie is oud.. dus groei is beperkt. Weet niet of ik de juiste keuzes gemaakt heb .. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 - 07:16 schreef Stylzz het volgende:Deze selectie is oud.. dus groei is beperkt. Weet niet of ik de juiste keuzes gemaakt heb .. En ik heb Mulder! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
en ik doe weer mee. bristol roverts. zal effe gauw coinen. hahaha |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Hey Hoogie, hoe groot ws die selectie van jou wel niet? |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: In de breedte groot zat Jan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
de eerste klap is gemaakt. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
owww we waren al begonnen.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Hahaha snuggere, wakker worden! :)) |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: zeikwijf , zal je nog eens laten winnen
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Hahaha, die foto dan ook :') |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Het is de dag van de paniekaankopen hahahaha:
Het lijkt een paniekaankoop van Exeter City, want dat ze € 10.891.500 voor Rusescu hebben betaald is opmerkelijk.
Het lijkt een paniekaankoop van Port Vale, want dat ze € 10.555.500 voor Wickham hebben betaald is opmerkelijk.
Het lijkt een paniekaankoop van Rotherham United, want dat ze € 7.905.000 voor Mathijsen hebben betaald is opmerkelijk. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Oja, neem me niet kwalijk Craaf! ;) |
|
|
|