|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Spannend in de top in ieder geval! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Hahaha heb zelden zo onterecht verloren, maar in dit geval gun ik het mijn tegenstander! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op maandag 29 juli 2013 - 10:34 schreef JanM het volgende:[..] Hahaha heb zelden zo onterecht verloren, maar in dit geval gun ik het mijn tegenstander! hahaha is dat zo, geeneens gekeken man hahaha |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Au Stylzz!
En wie was bij mij MotM? Mulder! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
19 schoten op goal he. Wat een onzin. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Injuries.. Injuries everywhere.
Tactiek eens aanpassen :') |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Hèhe, weer eens een paar punten binnen gesleept en weer terug op mijn doelstelling 13e :|
JanM aannemen als keeper trainert bij Feyenoord, gg. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 - 08:30 schreef VVout het volgende:Hèhe, weer eens een paar punten binnen gesleept en weer terug op mijn doelstelling 13e :| JanM aannemen als keeper trainert bij Feyenoord, gg. Of L gewoon enkele reis Barcelona ;-) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
JanM_OSM trots op zijn ploegROCHDALE - Spotland Stadium was goed gevuld voor het duel tussen Rochdale en Rotherham United.Was het de motivatie, of lag het toch aan de kwaliteit van het team. Bij het duel tussen Rochdale en Rotherham United sprongen de vonken er bepaald niet vanaf. "Je kunt niet alle wedstrijden top zijn", zocht hallokaasoufle naar een verklaring.Rotherham United pakte een 0-1 voorsprong in de 53e minuut via Koybasi.Rochdale kwam in de 54e minuut zelfs op een 0-2 achterstand, door toedoen van Bender.Het doelpunt dat Angol vervolgens nog maakte was alleen voor het doelsaldo nog interessant: 0-3.JanM_OSM wist wel waarom zijn team de overwinning had gepakt: "Onze 4-2-3-1 opstelling neutraliseerde de belangrijkste schakels uit de 4-3-3 A van de tegenstander. Daarom konden zij hun spelletje niet spelen en wonnen we verdiend." |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
GO Stylzz!
Laquatal wil winnen van gert han verbeek
BRISTOL - Vandaag wordt de wedstrijd Bristol Rovers-Exeter City gespeeld.
De bookmakers zijn het er in ieder geval over eens: Exeter City is vanavond licht favoriet in de wedstrijd tegen Bristol Rovers. "Ach, volgens mij hebben ze zich gewoon handig in de underdog-positie gemanouvreerd", reageerde de manager van Exeter City. In ieder geval lijkt het een spannende wedstrijd te worden vandaag in Memorial Stadium te Bristol. Het Feyenoord goes 2 4e divisie! heeft er in ieder geval een leuke publiekstrekker aan, want kaartjes waren niet meer te krijgen. De zwarte handel tierde dus weeldig op de pleinen in Bristol en de politie kneep een oogje dicht. Bristol Rovers-Exeter City zal een interessante pot voetbal opleveren, zoveel is duidelijk. En nu mogen beide ploegen deze stelling vanavond waar gaan maken! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Misschien verhoogt dat de kansen van Oxford, maar het is een hele klus dit team aan het ballen te krijgen. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
En weer een 'vreemde' manager die het al snel weer voor gezien houdt:
Northampton Town op zoek naar nieuwe manager
Broodrooster7, de omstreden manager van Northampton Town, heeft ontslag genomen en laat een puinhoop achter. Dubieuze transfers, louche praktijken en slechte resultaten kenmerkten zijn trainerschap. De supporters waren dan ook niet teleurgesteld door zijn vertrek. Integendeel: in de straten van {Team}city brak een waar volksfeest los toen bekend werd dat broodrooster7 uit eigen beweging zou vertrekken. Nu de taak aan het bestuur van Northampton Town om een nieuwe manager te vinden die de club weer uit de zorgen helpt.
Van de 10 nog actieve managers staan de 3 niet-forumleden (voor zover ik tenminste weet) op de plaatsen 8, 9 en 10 so nothing beats a Feyenoord Forum Manager ;-) |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
kutstylzz! 0-0 heb ik toch niks aan maat... |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
En nog Alderweireld kopen ook. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Moest ik ff met eigen ogen zien, wat een Belg joh. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Yup. Heb Cillesen ook. Scout komt alleen maar met snavels. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
wist ie natuurlijk niet... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Een snavel of geen snavel, that's the question.
Oh...ja? |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Wist het ook niet, maar krijg toch meestal wel de gene die ik wil hebben (90%) :) |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: Ja kan het tot in detail krijgen door punten en vooral transferbedrag in te vullen |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: dus...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 augustus 2013 door craven -- |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Ik hoor helemaal niemand over Guidetti?? Die vier keer scoort tegen Han... :) |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: poehhh de Grote Han, was eens onbereikbaar... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Was ook eens een frequent poster hier ... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Kan de Lijdensweg niet meer aan maar leest toch stiekem mee, gg. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
De transfer van de week komt op naam van Rotherham United. Lamprou van Feyenoord werd vastgelegd voor € 1.030.875.
En Stylzz koopt Iniesta ... verschil moet er wezen! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Past iig goed bij al die andere 020-ers! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 augustus 2013 - 12:49 schreef JanM het volgende:De transfer van de week komt op naam van Rotherham United. Lamprou van Feyenoord werd vastgelegd voor € 1.030.875. En Stylzz koopt Iniesta ... verschil moet er wezen! dat was daarna ;) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Laatste keer dat ik geld in dit spel stak. Vierde gelijkspel terwijl ik 100x meer schoten heb. BelacheLijk |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Laatste keer dat ik geld in dit spel stak. Vierde gelijkspel terwijl ik 100x meer schoten heb. BelacheLijk |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 augustus 2013 - 07:29 schreef Stylzz het volgende:Laatste keer dat ik geld in dit spel stak. Vierde gelijkspel terwijl ik 100x meer schoten heb. BelacheLijk Dat is immers realiteit, gebeurt wel vaker. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: nee, dat is het niet. Dat is zelfs gewoon kolder. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Bizar. Tegen real life managers verlies ik volle bak, en anders win ik zelf met grote cijfers. Bullshit. |
|
|
|