|
|
Bosifyable
|
|
|
Dafuq is deze nou weer OSM?
Nja, 4 ploegen met hetzelfde aantal punten! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Maar degene met de minste verlies partijen verdienen het! :) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
En Hoogie's Janmaat 8 weken out? Gelukkig heeft 'ie een brede selectie ;-) |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Ja hahaha, zit te dubben of ik nu Ronaldo moet kopen. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Schijnt heel goed centraal achterin te kunnen spelen ;-P |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Gewoon doen Hoogie! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Wacht deze hele dag ff af, als ik me minste spits verkoop kan ik R7 en een verdediger kopen. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Hey T, koop jij me spits ff, vriend! :) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Bosi heeft die verdediger al gekocht die ik wilde kopen $#^%@$#%^@$#^$^@# |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Biedt je hem toch het dubbele, krijg je h`m vast wel ;) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Na vanavond sta ik er weer 3 achter |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ook nog aardig wat miljoenen in kas. Geld stroomt binnen in hns |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
En Han heeft vannacht meteen wraak genomen door Michu voor mijn neus weg te kopen ^%$#$@#&%@$@& |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ik hoop tegen hem wat te kunnen neer zetten, begroting bij mij is alleen niet zo best maar maakt het interessant om daar zonder eigen kapitaal wat neer te zetten. Ik doe mijn best. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik heb ook geen eigen kapitaal gebruikt hoor... |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Gewoon fatsoenlijk beleid voeren ;) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Zeg ik ook niet, ik bedoel dat het zonder in mijn geval niet opschiet bij Oxford. Ik koop aardige spelers in voor de spelerswaarde en verkoop onnodige spelers voor 1,5 tot 1,6 maal de spelerswaarde veel meer zit er niet in. Heb mijn sponsors altijd 100% bezet en ben als een bezetene jonge spelers aan het trainen. Het lenen van geld is denk ik ook geen optie die paar euro's gaan me ook niet echt helpen. Ik zie wel dat het bergopwaarts gaat met de club, veel meer kan ik niet verlangen op dit moment. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: precies daarom heb ik van Geel ingeschakeld...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 augustus 2013 door craven -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Weet iemand trouwens zijn salaris? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: kost niks, krijg er zelfs subsidie op... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Uit Brussel zeker, zijn altijd in voor een cadeautje. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: precies, hebben overal een potje voor ;) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
En nou kaapt Hoogie R7 ook nog voor mijn neus weg ^&*&$%#@$%#@$%@&$%$&$%%$@^#%&$%^& |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Heeft zeker ook een rijke Rus achter zich staan, hh. Hij heeft wel een goeie zet gemaakt waarde € 25.771.000 en betaald € 20.390.551 extra zuur ^&*&$%#@$%#@$%@&$%$&$%%$@^#%&$%^&. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Mwoehahaha! :) Uiteraard is R7 te koop Jan. :) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Mmmmm, was duidelijk niet mijn dag 0-4. Ik ben er een beetje moe van n8. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Yay! Moet wel mee blijven doen hè Craven. Als ik van VVout had gewonnen, had ik graag gelijk gespeeld, maar dat was nu geen optie. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2013 - 10:04 schreef Bosifyable het volgende:Yay! Moet wel mee blijven doen hè Craven. Als ik van VVout had gewonnen, had ik graag gelijk gespeeld, maar dat was nu geen optie. hahaha zit nog net op de doelstelling, maar ik kan er geen hout van |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: nou geen hout wil ik ook weer niet zeggen. vd week leek het best wel op brandhout hoor. wat een rotzooi dat elftal
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 augustus 2013 door FR-Han -- |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op maandag 12 augustus 2013 - 08:04 schreef FR-Han het volgende:[..] nou geen hout wil ik ook weer niet zeggen. vd week leek het best wel op brandhout hoor. wat een rotzooi dat elftal Bij jou of bij craven ??? Enneh ... wat heb je eigenlijk in de beker gedaan ;-)? |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Halve finale beker is de finale. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Nee hoor, dat is een wedstrijd later tegen mij ;-) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: was maar een nipte 2-1 Jan ennuhhh de vrij had rood moeten hebben! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Tuurlijk cravie, maar winnen is winnen hè ;-P
En die vraag was voor Han bedoeld, niet voor jou! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Elftal van de week ziet er bij OSM wèl goed uit:
Guidetti (Wycombe Wand) Nichols (Exeter City) Agard (Rotherham Un)
Keohane (Exeter City) Scowen (Wycombe Wand) Chamberlain (Exeter City) Wijnaldum (Wycombe Wand)
Dunne (Wycombe Wand) De Vrij (Rotherham Un) Mathijsen (Rotherham Un)
Mulder (Rotherham Un) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Bosi haakt als eerste af! Tja, Rochdale wint (18x) of verliest (7x) ...
En dan kom je de komende wedstrijd ook nog bij mij op bezoek ;-) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Oh ja:
HUP Cravie! en HUP Bradford City! ;-) |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
JAAAAAAAA HOOR!!
Kut spel, niet te geloven. Moet ik verdomme een trainingskamp beleggen voor zo'n tegenstander of zo? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 - 06:34 schreef Bosifyable het volgende:JAAAAAAAA HOOR!! Kut spel, niet te geloven. Moet ik verdomme een trainingskamp beleggen voor zo'n tegenstander of zo? Zou zonde zijn ;-) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Mijn puntjes weer binnen en 2+ op de doelstelling, daar moet ik voorlopig ff tevreden mee zijn bij Oxworst.
Ben trouwens wel nieuwschierig naar die nieuwe OSM 2.0 engine wat het allemaal voor gevolgen heeft op opstelling en speelstijl enz. Heb al gelezen dat bij een agressieve speelstijl meer kaarten gaan vallen, doet me denken aan de KNJB, mietjes. |
|
|
|