|
|
Stylzz
|
|
|
Ik doe ook nog wel mee... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Relax Jan, we hebben nog ff de tijd om het uit te vissen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
We hebben tot nu toe de volgende voorstellen.
Rusland Eredivisie Spanje Nostalgische competitie
Mij spreekt Rusland het meeste aan deze heb ik nog niet gespeeld, nostalgische competitie is wel grappig maar helaas geen transfermarkt.
Eredivisie (wie speelt dan met Feyenoord, grapjas) en Spanje heb ik al 2 keer gespeeld.
We spelen sowieso pas over een paar ronden LIJKt mij zodat wie er mee wil doen zich op de start kan voorbereiden. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Hoeveel wedstrijden moet de huidige competitie nog? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Nog 2, vannacht en morgennacht. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 september 2013 - 22:16 schreef VVout het volgende:We hebben tot nu toe de volgende voorstellen. Rusland Eredivisie Spanje Nostalgische competitie Mij spreekt Rusland het meeste aan deze heb ik nog niet gespeeld, nostalgische competitie is wel grappig maar helaas geen transfermarkt. Eredivisie (wie speelt dan met Feyenoord, grapjas) en Spanje heb ik al 2 keer gespeeld. We spelen sowieso pas over een paar ronden LIJKt mij zodat wie er mee wil doen zich op de start kan voorbereiden. OK dan Rusland ... speel ik jullie wel zoek met Kuban Krasnodar ;-P
En gewoon beginnen zodra de lopende is afgelopen = overmorgen! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Wij zijn Terek Grozny, wij zijn de beste! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ooohhh zo fout deze hahaha |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Ik zag ook dat je nul doelpogingen had, ja...dan kan je niet winnen natuurlijk! ;) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Tyfusspel! Nu wel met 9-1 winnen! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
En spelersbeoordelingen doen het al 2 rondes niet ... |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Aaaaww, bestuur ontevreden. Doelstelling niet behaald. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Tsja, je kan er over meepraten hè. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
OK dan speel ik met Zenit St. Petersburg, ga voor bekert en titel, ben klaar met die amateurclubjes.
Zal donderdag 18:00 de nieuwe competitie "Feyenoord goes 2 Russia" starten als er nix tussen komt.
Btw nice game played met Oxworst tegen Bosi :) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 04 september 2013 - 08:51 schreef VVout het volgende:OK dan speel ik met Zenit St. Petersburg, ga voor bekert en titel, ben klaar met die amateurclubjes. Zal donderdag 18:00 de nieuwe competitie "Feyenoord goes 2 Russia" starten als er nix tussen komt. Btw nice game played met Oxworst tegen Bosi :) Top! Eerste dag alleen mensen van dit forum toelaten! ;) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Hmm, Zenit al ingepikt dus. Dan ga ik maar met Dinamo Moskou. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Bijna perfect seizoen gedraaid:
- kampioen - beste manager met 4.888 punten - minste goals tegen (dankzij Han gedeeld met Stylzz) - tweede in goals voor en doelsaldo (achter Stylzz) - meeste (24) wedstrijden ongeslagen op rij - meeste (18) overwinningen op rij
Eigenlijk maar 2 smetjes:
- geen enkele speler in de top20 van topscorers (respect voor Hoogie's Guidetti///HELD! met maar liefst 56 goals!) - verloren bekerfinale (maar dat was matchfixing Hoogie ;-P)
Op naar Rusland! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
ik ga voor Rubin Kazan svp :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Seizoenskaarten verlengd...
t vlees is zwak. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Ondanks 5 trainingskampen tegen....tweede plek, plus bekert, Guidetti 56 goals, doelstelling behaald.
Redelijk seizoen! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Hahaha ik ook!!!!
Bloed kruipt........... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Onderstaand de lijst van gereserveerde clubs waar je je aan dient te houden, voor wie dus mee wilt doen een club kiezen welke niet in onderstaande lijst staat.
JanM - Kuban Krasnodar T-FeYeN00rD - Terek Grozny Stylzz - CSKA Moskou hoogvliet010 - Anzji Machatsjkala VVout - Zenit St. Petersburg Bosifyable - Dinamo Moskou craven - Rubin Kazan
Ousider van dit forum kunnen pas meedoen na een dag dus vanaf Vrijdag de 6e 18:00 uur.
Ik zit zelf nog te denken of ik de optie eigen kapitaal uit ga schakelen, dan komt er ook niemand in de verleiding. Is het hiermee iedereen eens???? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Wij kunnen ook pas na de volgende ronde instappen met dezelfde account. EV uitzetten is misschien wel zo eerlijk/verstandig ;-P
Wel kudt dat Craven Rubin Kazan geclaimd heeft want die had ik bij nader inzien liever genomen dan Kuban Krasnodar ... Ruilen cravie? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op donderdag 05 september 2013 - 10:43 schreef JanM het volgende:Wij kunnen ook pas na de volgende ronde instappen met dezelfde account. EV uitzetten is misschien wel zo eerlijk/verstandig ;-P Wel kudt dat Craven Rubin Kazan geclaimd heeft want die had ik bij nader inzien liever genomen dan Kuban Krasnodar ... Ruilen cravie? neh maar ik adviseer Lokomotiv Moscow voor jou Jan ;) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 05 september 2013 - 10:30 schreef VVout het volgende:Onderstaand de lijst van gereserveerde clubs waar je je aan dient te houden, voor wie dus mee wilt doen een club kiezen welke niet in onderstaande lijst staat. JanM - Kuban Krasnodar T-FeYeN00rD - Terek Grozny Stylzz - CSKA Moskou hoogvliet010 - Anzji Machatsjkala VVout - Zenit St. Petersburg Bosifyable - Dinamo Moskou craven - Rubin Kazan Ousider van dit forum kunnen pas meedoen na een dag dus vanaf Vrijdag de 6e 18:00 uur. Ik zit zelf nog te denken of ik de optie eigen kapitaal uit ga schakelen, dan komt er ook niemand in de verleiding. Is het hiermee iedereen eens???? Eens met dat laatste ja. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Nou vooruit dan maar. Met de rest ook. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
En hoe heet de competitie? 'Feyenoord goes Russia'? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Bijna, "Feyenoord goes 2 Russia" |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Competitie is on, er kan ingeschreven worden en ik zal vanavond een paar maal kijken om de aanvragen goed te keuren. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Aanvraag goedgekeurd. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hahaha, je gebruikte inderdaad legendarische woorden om je supporters bij Zenit toe te spreken! ;) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Haha Feyenoord, geen woorden maar daden dus. |
|
|
|