|
|
craven
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: wist je geeneens man ;) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
hahaha, goed spel! Mijn eerste keeper gaat er na 12 minuten geblesseerd af. Mulder komt erin, krijgt rood voor een elleboog stoot. Geen keeper meer over voor de wedstrijd tegen JanM! ;) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
En mijn eerste keeper werd nog man van de wedstrijd ook.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Whahahahahahahahahahahahahahahahaha |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Hoezo? Je hebt tenminste nog een derde keeper ;-P |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Lekker begin Stylzz ;-P Scheelt dat je maar eerste hoeft te worden ... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ach wedstrijden genoeg nog |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Kut spel...waarom ik nog mee doe is een raadsel |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Hoop niet dat dit het Zwolle van onze competitie is want ik moet daar morgen heen ... Maar eerst T! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Ik had je/jullie gewaarschuwd hahahahaha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Had mijn selectie nog niet op orde. Verkeerde keuze qua opstelling |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Veel meer balbezit, veel schoten op doel, maar een schamele 0-0. Zucht. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Het gat om schoten IN het doel Bosi, bij rugby om OP ;-P |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Mulder, Guidetti & Clasie are in tha house! Who's next? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
He jan wat zijn dat voor joden streken, bood de prijs die je gisteren op gaf en nu verdubbel je |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Niet te veel praatjes krijgen na een kampioenschap hè ;) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Heb geen bieding(en) van je gehad/gezien, dus wat bedoel je ??? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Goed begin is het halve werk, 7-0 jiptidie. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: whahaha sorry maat verkeerde!!! :) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Hé Craaf heb naar mijn weten geen speler aangeboden bij jouw. Ik was nl diegene die de prijs verdubbelde maar wou hem ook helemaalniet kwijt zoals je in de notitie kon lezen. Bij deze, trek je eigen aan je neus. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Daarna pas gekocht. Had bijna geen geld meer over, dus puur mazzel dat ik m kon betalen.. ;) |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op maandag 09 september 2013 - 10:09 schreef VVout het volgende:Hé Craaf heb naar mijn weten geen speler aangeboden bij jouw. Ik was nl diegene die de prijs verdubbelde maar wou hem ook helemaalniet kwijt zoals je in de notitie kon lezen. Bij deze, trek je eigen aan je neus. Mea culpa, nogmaals verkeerde manager hahaha |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op maandag 09 september 2013 - 14:32 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Daarna pas gekocht. Had bijna geen geld meer over, dus puur mazzel dat ik m kon betalen.. ;) Wel knap trouwens van die middenvelder (Píriz) dat hij het doel na het uitvallen van je eerste keeper en rood van Mulder///HELD! schoon wist te houden. Je had dus helemaal geen keeper hoeven bijkopen ;-P |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 09 september 2013 - 21:12 schreef JanM het volgende:[..] Wel knap trouwens van die middenvelder (Píriz) dat hij het doel na het uitvallen van je eerste keeper en rood van Mulder///HELD! schoon wist te houden. Je had dus helemaal geen keeper hoeven bijkopen ;-P hahaha, inderdaad! Wat een held.. :) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
En HUP Hoogie (sorry VVoutje ;-)! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Idem. Alleen niet te veel! ;)
Gelijkspelletje doen? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Jaja, dat zullen we nog maar eens afwachten dus |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Denk dat het thuisvoordeel (en jouw zwakke keeper natuurlijk ;-P) beslissend zal zijn, maar de bal is rond hè ... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 09 september 2013 - 23:57 schreef JanM het volgende:[..] Denk dat het thuisvoordeel (en jouw zwakke keeper natuurlijk ;-P) beslissend zal zijn, maar de bal is rond hè ... Dat verwacht ik ook ja.. Heb mijn nieuwe spits ook op training gezet.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Toch vooral die keeper hè T ... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
In de beker pak ik je terug! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Bestuur natuurlijk weer direct aan het janken... je wordt bedankt Jan... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Heel graag gedaan T! Oh ja, en in de beker hoef je gelukkig nog maar één wedstrijd ;-P |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Kuban kreeg ook al klop |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Anzji tegen Zenit 0-1
Het was een harde wedstrijd en beide clubs hebben alles gegeven maar eigenLIJK had Anzji geen kans het had ook makkelijk 0-2 of 3 kunnen zijn. Hoofdzaak gewonnen en ons voorbereiden op de volgende moeilijke wedstrijd tegen CSKA Moskou, coach Laquatal heeft zijn ploeg aardig in de greep en we zullen er weer alles aan moeten doen ze bij ons thuis te verslaan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 september 2013 door VVout -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 september 2013 - 08:16 schreef VVout het volgende:Anzji tegen Zenit 0-1 Het was een harde wedstrijd en beide clubs hebben alle gegeven maar eigenLIJK had Anzji geen kans het had ook makkelijk 0-2 of 3 kunnen zijn. Hoofdzaak gewonnen en ons voorbereiden op de volgende moeilijke wedstrijd tegen Dinamo Moskou, coach Laquatal heeft zijn ploeg aardig in de greep en we zullen er weer alles aan moeten doen ze bij ons thuis te verslaan. eh? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Precies mijn gedachten, 'this makes no sense!!' |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Kuban Krasnodar-Terek Grozny gewonnen door Kuban Krasnodar
KRASNODAR - Kuban Krasnodar maakte zich op voor hun thuiswedstrijd tegen Terek Grozny.
"Juist in dit soort wedstrijden blijkt de ware kracht van het team", sprak Ikwinwellicht nuchter. Daarmee zette de manager van Terek Grozny zijn elftal op scherp. "Ik ken hun kracht wel, en ben ervan overtuigd dat onze mentaliteit beter is", schamperde JanM_OSM.
De verdediging van Terek Grozny stond koud in het veld toen Karadeniz van Kuban Krasnodar al voor de 1-0 zorgde. Slechts 6 later stonden beide teams alweer op gelijke hoogte. Doelpuntenmaker was Grozav: 1-1. Karadeniz mocht zijn doelpunt uitgebreid vieren in de 71e minuut. Hij zette de score weer op 2-1 en bracht Kuban Krasnodar weer aan de leiding. Terek Grozny was in de 84e minuut helemaal verslagen toen Kuban Krasnodar op 3-1 kwam. Adin zette deze laatste treffer op zijn naam. JanM_OSM roemde de teamgeest in de persconferentie na afloop. "We zijn een hechte ploeg" legde hij uit, "dat heeft altijd goede resultaten tot gevolg. We creeërden meer kansen dan Terek Grozny en de winst is daarmee terecht naar ons gegaan." |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: BMI, Vilhena en Pellè ook al naar Rusland! Nog ff en dan kunnen we Cissé ook nog in actie zien. Ik heb zijn broer al, dus misschien moet ik Zeekoe zomeTEEN ook maar scouten ;-) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Die OSM-krant staat dagelijks vol onzin! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 september 2013 - 10:54 schreef JanM het volgende:[..] BMI, Vilhena en Pellè ook al naar Rusland! Nog ff en dan kunnen we Cissé ook nog in actie zien. Ik heb zijn broer al, dus misschien moet ik Zeekoe zomeTEEN ook maar scouten ;-) Vergeet Clasie niet! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: True that!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 september 2013 door Bosifyable -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Tis alleen jammer dat de BAAB niet meer gescout kan worden... |
|
|
|