|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: CSKA Moskou was het... niet, maar zal een stevige pot worden die ik moet winnen natuurLIJK. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Zeker niet! Dat had ik al eerder gepost:
quote: |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
De toptransfers vliegen ons om de oren zeg. Waar halen die gasten al dat geld vandaan ???
En IK had GVD Bale gescout #@%#!%$@#@#%@%!@#@#$^@#$%^@#$^^$#% |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 september 2013 - 17:03 schreef JanM het volgende:De toptransfers vliegen ons om de oren zeg. Waar halen die gasten al dat geld vandaan ??? En IK had GVD Bale gescout #@%#!%$@#@#%@%!@#@#$^@#$%^@#$^^$#% Tsja das balen. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 september 2013 - 17:03 schreef JanM het volgende:De toptransfers vliegen ons om de oren zeg. Waar halen die gasten al dat geld vandaan ??? En IK had GVD Bale gescout #@%#!%$@#@#%@%!@#@#$^@#$%^@#$^^$#% Je moet ook iemand scouten als je poen hebt pannekoek! :)
Maar bedankt!!!! :)))) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Haha Jan///Pannekoek..d:-) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: KudT Hoogie hahahahahahahaha
Maar dat was wel het risico idd. Ik had beter eerst kunnen scouten wie ik per se wilde (zoals ik al met Courtois, BMI, Vilhena en nog eentje [rara wie zal dat zijn] gedaan heb), maar ik dacht "kan die mooi goedkoper worden". Lukte de vorige competitie ook niet met allemal maar als je er elke dag eentje van de buitencategorie scout kun je op een gegeven moment een topper voor een fooi binnenhalen (vorige keer Messi). Is dus TACTIEK! Stelletje prutsers hahahahahahaha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 september 2013 - 17:33 schreef JanM het volgende:[..] KudT Hoogie hahahahahahahaha Maar dat was wel het risico idd. Ik had beter eerst kunnen scouten wie ik per se wilde (zoals ik al met Courtois, BMI, Vilhena en nog eentje [rara wie zal dat zijn] gedaan heb), maar ik dacht "kan die mooi goedkoper worden". Lukte de vorige competitie ook niet met allemal maar als je er elke dag eentje van de buitencategorie scout kun je op een gegeven moment een topper voor een fooi binnenhalen (vorige keer Messi). Is dus TACTIEK! Stelletje prutsers hahahahahahaha Janmaat! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 september 2013 - 17:33 schreef JanM het volgende:[..] KudT Hoogie hahahahahahahaha Maar dat was wel het risico idd. Ik had beter eerst kunnen scouten wie ik per se wilde (zoals ik al met Courtois, BMI, Vilhena en nog eentje [rara wie zal dat zijn] gedaan heb), maar ik dacht "kan die mooi goedkoper worden". Lukte de vorige competitie ook niet met allemal maar als je er elke dag eentje van de buitencategorie scout kun je op een gegeven moment een topper voor een fooi binnenhalen (vorige keer Messi). Is dus TACTIEK! Stelletje prutsers hahahahahahaha Idd Jan, heb een topper binnen voor een fooitje! ;) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hahaha, zo'n speler overtuig je natuurlijk alleen als je VOETBALVERSTAND hebt. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Nee, eerst die andere Cissé erbij halen! Zul je zien dat 'ie het dak van de Russiche Kuip eraf speelt samen met zijn 'broer' hahaha |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 september 2013 - 20:16 schreef JanM het volgende:[..] Nee, eerst die andere Cissé erbij halen! Zul je zien dat 'ie het dak van de Russiche Kuip eraf speelt samen met zijn 'broer' hahaha hahahahaha |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Ik heb mijn adviseur de wacht aangezet na zijn opmerking: "Ik weet niet wat je van plan bent met Tonny Vilhena, maar moet ik mijn oma ook vast vragen haar kicksen uit de kast te halen?" de LUL!
En dat kudT Oeral is idd het Zwolle van onze competitie. Gelukkig maakte mijn centrale verdediger nota bene vlak voor tijd nog 1-1! Maar meer kansen, corners en balbezit hadden natuurlijk gewoon 3 punten moeten opleveren ... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 11 september 2013 - 18:42 schreef JanM het volgende:Ik heb mijn adviseur de wacht aangezet na zijn opmerking: "Ik weet niet wat je van plan bent met Tonny Vilhena, maar moet ik mijn oma ook vast vragen haar kicksen uit de kast te halen?" de LUL! En dat kudT Oeral is idd het Zwolle van onze competitie. Gelukkig maakte mijn centrale verdediger nota bene vlak voor tijd nog 1-1! Maar meer kansen, corners en balbezit hadden natuurlijk gewoon 3 punten moeten opleveren ... Inderdaad, maar dat heeft een team van niks. Kunnen ze toch niet blijven volhouden.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Hoeveel geld krijg je eigenlijk van je commercieel manager? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ook weer een rode kaart in blessuretijd. Heb ik geloof ik patent op. Bij een 5-0 voorsprong notabene.. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Opgefokte rebellen van jou. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: pff, nou inderdaad. ;) |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Oh, en wie Depay heeft gescout? Vooral géén welgemeende excuses. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Zal JanM wel zijn.. ;) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Jammer, was net gewend geraakt aan die rode kaarten. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
En ik wilde Cissé #%^#}#%^%#%^##%^##} |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Competities vanaf maandag en wij zijn natuurlijk zondag begonnen of niet? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Donderdag 18:00 weet je nog. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Voorbereiding vergeten ... tijd om te gaan slapen!
Op de vraag wat de Commercieel Manager geregeld heeft: 4 miljoen of zo, de eerste keer 'in ruil voor' 5% rente, de tweede keer voor doelstelling +1.
VVoutje heeft volgens mij twee keer 25 miljoen gekregen en geen hogere doelstelling (was al 1ste) ;-P |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 11 september 2013 - 23:19 schreef JanM het volgende:[..] Voorbereiding vergeten ... tijd om te gaan slapen! Op de vraag wat de Commercieel Manager geregeld heeft: 4 miljoen of zo, de eerste keer 'in ruil voor' 5% rente, de tweede keer voor doelstelling +1. VVoutje heeft volgens mij twee keer 25 miljoen gekregen en geen hogere doelstelling (was al 1ste) ;-P Thanks! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op woensdag 11 september 2013 - 23:19 schreef JanM het volgende:[..] Voorbereiding vergeten ... tijd om te gaan slapen! Op de vraag wat de Commercieel Manager geregeld heeft: 4 miljoen of zo, de eerste keer 'in ruil voor' 5% rente, de tweede keer voor doelstelling +1. VVoutje heeft volgens mij twee keer 25 miljoen gekregen en geen hogere doelstelling (was al 1ste) ;-P Twee keer 5,5 miljoen voor de rest goede zaken gedaan hè, :) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Jij hebt inmiddels echt een belachelijk sterk team ... als je zo moet winnen ;-P |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Doelstelling is bekend en met OSM weet je het toch nooit. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Ik ga er alles aan doen om jou je doelstelling NIET te laten halen en zo zijn er nog een paar kan ik verklappen ;-) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Haha, veel plezier ermee! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Klote Spartak..
En Hoogie 75 minuten tegen 9 man... ;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zware competitie dit hoor.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Thuisvoordeel, computert en nog 0-0! Knap hoor! Prutsers.... :( |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: En wat zij ik, godverpielekes wat een kudtspel, ongelofeLIJK 3-0 verliezen op deze manier???
Dinamo Moskou Zenit St. Petersburg Manager Bosifyable VVoutje Formatie 4-3-3 B 3-4-3 B Doelpogingen 13 20 Precisie 23% 0% Overtredingen 13 11 Gele kaarten 1 0 Rode kaarten 0 0 Corners 10 12 Balbezit 45% 55% Veldverhouding 45% 21% 34% |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Tsja, als je niet scoort win je niet. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: 3 5en voorin in de beoordeling en zelfs die vind ik te hoog, wat een klojo's zeg met hun kwaliteiten &@&&&€/???€&@€?/leiers. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Stylzz