|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: De 23e speel ik tegen hem, zou gewoon moeten. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: En Lokomotiv Moskou. 2 'outsiders' staan bovenaan.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Waar ging het nou mis??? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: ????? Ik bedoel dat ik/wij er op rekenen dat jij Oeral gaat verslaan, toch? |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Owww, hahaha! Ik dacht dat je me cynisch uitlachte, omdat ik op me klote hen gehad.. :)
Tuurlijk pakken wij Oeral, de grote staan op als het nodig is Ghehe! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
WTF ??? Zal toch niet waar zijn dat ik hier ook niet van ga/kan winnen vanavond hè?
FC Rostov heeft een trainingskamp belegd om maximaal voorbereid te zijn op de ontmoeting met jouw team. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Hèhè lokomotiv uit te grazen genomen met 2-3 lekker. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Geen tranfers meer ????????????????????????????? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Gisterenavond (even na 18:00 uur) ook al geen + geen waardedaling en nu ook niets ... hoe moeten we dan nog aan versterkingen komen ??? Alleen van de dagelijkse wedstrijdopbrengsten? Pffffffffffffffffffff |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik heb net nog een keeper gekocht? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Dat kan, maar ik doel op verkopen en de automatische waaardedaling van 5% bij elke tranferronde (van spelers van de clubs uit andere competities). Volgens mij werkt dat sinds gisteren niet meer ... |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Haha, Jan heeft een transferblokkade gekregen van OSM :') |
|
|
|
|
craven
|
|
|
terecht, lijkt wel Man City met die koopwoede |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Whahahahahahahahahahahahahaha
Maar zojuist zijn de transfers weer geweest! Kan ik weer kopen! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Geldt eerder voor VVoutje trouwens ;-P |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Gestolen overwinning. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Oeral verslagen 4-1. Plicht gedaan. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Voor € 10.000.000,00 gaat er een grote strik om!:
Aston Villa hoopt zich te versterken met Ivelin Popov. De middenvelder, die namens Kuban Krasnodar nog tegen Feyenoord in de play-offronde van de Europa League scoorde, staat hoog op de verlanglijst van manager Paul Lambert. De 25-jarige Bulgaar moet Christian Benteke gaan voeden. De aanvoerder van de nationale ploeg ligt nog twee jaar vast in Rusland en kost naar verluidt ongeveer tien miljoen euro. (Izvestia) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ah ha, moet ik het geld op de bank zetten dan die doen er alleen maar domme dingen mee en als je pech hebt ben je alles kwijt. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Kost me een trainingskamp, maar wel gewonnen van Overal :'D |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Lekker Overal en Tjoek tsjoek uit de top drie en mijn team weer terug op zijn doelstelling, zo gaat het weer goed. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Pfff mijn halve team is ziek zwak of misselijk. En Muldert loopt tegen veel te veel schorsingen aan.. ;) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Prima overwinning. Het lek lijkt boven ...
Snap alleen transfersysteem niet: heb ik wijziging gemist? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Dat is inderdaad veel stugger, voorheen bij 1,5 maal de waarde was je je speler zo kwijt nu duurde dat dagen en ben ik zelfs moeten zakken naar 1,2 maal de waarde. Het vreemde was dan wel weer dat ik een jonge speler met 2 maal de waarde in een keer op de tweede dag kwijt was.
Een wijziging in de oude engine is hiervoor niet aangegeven maar naar mijn idee toch wel uitgevoerd. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op woensdag 18 september 2013 - 10:31 schreef VVout het volgende:[..] Dat is inderdaad veel stugger, voorheen bij 1,5 maal de waarde was je je speler zo kwijt nu duurde dat dagen en ben ik zelfs moeten zakken naar 1,2 maal de waarde. Het vreemde was dan wel weer dat ik een jonge speler met 2 maal de waarde in een keer op de tweede dag kwijt was. Een wijziging in de oude engine is hiervoor niet aangegeven maar naar mijn idee toch wel uitgevoerd. VVoutje, waar ik (meer) op doel is de systematiek: normaliter waren er iedere dag 2 transferrondes. Even na 11:00 uur en even na 18:00 uur. En iedere keer dalen alle spelers uit 'vreemde' competities met 5% in waarde. Gisteren was er alleen zo'n ronde om 11:57 uur en vandaag nog helemaal geen. Daar gaat het m.i. mis ... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op woensdag 18 september 2013 - 10:31 schreef VVout het volgende:[..] Dat is inderdaad veel stugger, voorheen bij 1,5 maal de waarde was je je speler zo kwijt nu duurde dat dagen en ben ik zelfs moeten zakken naar 1,2 maal de waarde. Het vreemde was dan wel weer dat ik een jonge speler met 2 maal de waarde in een keer op de tweede dag kwijt was. Een wijziging in de oude engine is hiervoor niet aangegeven maar naar mijn idee toch wel uitgevoerd. Qua prijsstelling is het volgens mij een vrij ingewikkeld systeem: jongere spelers kun je voor een hogere prijs en ook sneller verkopen. En naarmate de competitie vordert worden transfers sowieso lastiger. Mijn ervaring is dat je spelers alleen een beetje snel kwijtraakt als je ergens tussen de 1 en 2 miljoen boven de daadwerkelijke waarde gaat zitten. Niang voor 18 miljoen ga je nooit verkopen. Zelfs 10 miljoen wordt al lastig denk ik ... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op woensdag 18 september 2013 - 14:26 schreef JanM het volgende:[..] VVoutje, waar ik (meer) op doel is de systematiek: normaliter waren er iedere dag 2 transferrondes. Even na 11:00 uur en even na 18:00 uur. En iedere keer dalen alle spelers uit 'vreemde' competities met 5% in waarde. Gisteren was er alleen zo'n ronde om 11:57 uur en vandaag nog helemaal geen. Daar gaat het m.i. mis ... Zover was me dat nog niet opgevallen, aan het begin van deze competitie was het geloof ik nog wel kort na 11 en 18 toch? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op woensdag 18 september 2013 - 14:29 schreef JanM het volgende:[..] Qua prijsstelling is het volgens mij een vrij ingewikkeld systeem: jongere spelers kun je voor een hogere prijs en ook sneller verkopen. En naarmate de competitie vordert worden transfers sowieso lastiger. Mijn ervaring is dat je spelers alleen een beetje snel kwijtraakt als je ergens tussen de 1 en 2 miljoen boven de daadwerkelijke waarde gaat zitten. Niang voor 18 miljoen ga je nooit verkopen. Zelfs 10 miljoen wordt al lastig denk ik ... Die zijn met opzet zo hoog, die zitten in de opleiding en zijn vanzelf ooit dat geld waard. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Sorry man! ;)
Wel drie bonus punten, lekker. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Competitie zit zo dicht bij elkaar, thuis voordeel vaak doorslaggevend. Behalve vanavond zal wel weer. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Robijntje gepikt in Kazan, sorry Craaf :) |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Met dat trainingskamp komt alles goed! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: geeft niks gozert, volgende comp neem ik wel het slechtste team, dan kan het alleen maar beter zijn :} |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
2 hele schoten op doel.. tja. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Mooie wedstrijden en zelf tegen de nummer laatst ... maar eens kijken wie allemaal punten verspelen en zelf natuurlijk wel WINNEN!
#5 - #3 CSKA (Stylzz) - Dinamo (Bosi)
#6 - #10 Terek Grozny (T) - Rubin Kazan (craven)
#1 - #9 Zenit (VVoutje) - Spartak
#4 - #2 Oeral - Lokomotiv
en natuurlijk
#12 - #8 Krasnodar - Anzji (Hoogie)
Paar gelijke spelletjes en/of een verrasing (HUP craven! en HUP Spartak!) en ik sta zomaar gedeeld tweede ;-) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 19 september 2013 - 17:06 schreef JanM het volgende:Mooie wedstrijden en zelf tegen de nummer laatst ... maar eens kijken wie allemaal punten verspelen en zelf natuurlijk wel WINNEN! #5 - #3 CSKA (Stylzz) - Dinamo (Bosi) #6 - #10 Terek Grozny (T) - Rubin Kazan (craven) #1 - #9 Zenit (VVoutje) - Spartak #4 - #2 Oeral - Lokomotiv en natuurlijk #12 - #8 Krasnodar - Anzji (Hoogie) Paar gelijke spelletjes en/of een verrasing (HUP craven! en HUP Spartak!) en ik sta zomaar gedeeld tweede ;-) BelacheLIJK! Hup T(erek) zul je bedoelen! ;) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Zenit natuurLIJK ook niet te vergeten, olé olé. |
|
|
|